Zobacz wątek - Znów padły pierścienie, tłok oraz cylinder :(
NAS Analytics TAG

Znów padły pierścienie, tłok oraz cylinder :(

i inne małe pojemności
_________

Znów padły pierścienie, tłok oraz cylinder :(

Postprzez adrianshg1 » 5/9/2009, 15:45

Siema wszystkim, jakies 4 miesiące temu kupiłem od dobrego kumpla skuter Yamaha Neos gdy go kupiłem był w trakcie docierania, dotarłem go tak jak kazał czyli z prędkością max 50 km/h i na nie zbyt dużych obrotach.Po dotarciu byłem bardzo zadowolony ze skuterka na serii smigał mi ok 75 km/h (czego więcej chcieć od 50cc? :))Jednak spalanie było dla mnie szokiem.Yamaszka spalała około 5-6l/100 km.Przez dwa mięsiace szczęśliwie jezdzilem skuterkiem, pózniej zaczęły sie kłopoty, najpierw neos przestał palić z rozrusznika więc pomyślałem że narazie będę go odpalał z kickstartera, pózniej było już tylko gorzej, coraz więcej musiałem go kopać aby odpalił. Wreszcie po półgodzinnym kopaniu stwierdziłem że nie odpali... Nie miałem kasy więc skuter stał w garażu, kilka dni temu zaprowadziłem skuter do speca od jednośladów po kilku godzinach stwierdził że trzeba kupić nowy tłok i pierścienie, potem doszedł szlif cylindra... Na koniec okazało sie że trzeba wymienić także cylinder bo są za duże rysy.
Załamka, Mam nadzieje że ktoś zna przyczyne awarii ponieważ w poniedziałek odbieram skuter, i nie chciałbym popełnić tego samego błędu.

Pozdrawiam
adrianshg1
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 5/9/2009, 15:28
Lokalizacja: Olsztyn


Postprzez krzysieg » 5/9/2009, 16:39

Musiał pęknąć pierścień i narobić szkód albo tulejka mocująca tłok na korbowodzie się wysuneła bo wypadło zabezpieczenie albo dozownik nie działał tak jak trzeba i nie podawał oleju bo rozumiem że to 2T .
Innych przyczyn powstania rys nie ma .
Motorhispania (xp6)
krzysieg
Bywalec
 
Posty: 640
Dołączył(a): 10/9/2008, 11:06
Lokalizacja: Jelenia Góra


Postprzez adrianshg1 » 5/9/2009, 17:14

konkretnie pękł pierścień, tylko pytanie dlaczego skoro kilka miesięcy temu były wymieniane pierścienie, tłok i cylek?
adrianshg1
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 5/9/2009, 15:28
Lokalizacja: Olsztyn

Postprzez MichalK » 5/9/2009, 17:39

Wszystko zależy od jakości.Jeśli to chińskie gow** to nie ma się co dziwić. W moim simku po 500 km pierścienie się nie schodziły :lol:
MichalK
Świeżak
 
Posty: 45
Dołączył(a): 20/8/2009, 09:48

Postprzez andrzej551 » 5/9/2009, 17:43

a jaki olej lejesz?
Avatar użytkownika
andrzej551
Bywalec
 
Posty: 691
Dołączył(a): 23/5/2009, 16:08
Lokalizacja: starachowice

Postprzez talta » 5/9/2009, 20:34

z tego co napisales to kit byl nowy wiec moim zdaniem, dalo by sie go szlifnac, no bo przeciez pierscien by nie zrobil takiej glebokiej rysy
talta
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2439
Dołączył(a): 26/1/2009, 21:14

Postprzez adrianshg1 » 6/9/2009, 09:45

olej lałem zwykły mixol do mieszanki 2T.
Mechanik mowi że rysa jest własnie przez pierscien
adrianshg1
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 5/9/2009, 15:28
Lokalizacja: Olsztyn

Postprzez talta » 6/9/2009, 09:57

dobra rysa przez pierscien, ale jak chyba nie na cala tuleje, zreszta kit
mixol to nie jest dobry olej, kopci i zostawia duzo nagaru
talta
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2439
Dołączył(a): 26/1/2009, 21:14

Postprzez adrianshg1 » 6/9/2009, 10:49

a jaki olej polecacie?
adrianshg1
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 5/9/2009, 15:28
Lokalizacja: Olsztyn

Postprzez Landryss25 » 6/9/2009, 11:02

Najlepszy olej do 2t to olej do pilarek spalinowych ale taki Ci nie jest potrzebny. Zwykły półsyntetyk nawet orlena będzie dobry.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez andrzej551 » 6/9/2009, 11:24

na mixolu to dlugo nie pojezdzisz, polecam mobila 2T extra
Avatar użytkownika
andrzej551
Bywalec
 
Posty: 691
Dołączył(a): 23/5/2009, 16:08
Lokalizacja: starachowice

Postprzez talta » 6/9/2009, 12:34

orlen 2t jest najlepszy bo tani, a dobry
na mixolu pojezdzi dlugo ale bedzie mial kupe nagaru
talta
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2439
Dołączył(a): 26/1/2009, 21:14

Postprzez kuki1992 » 7/9/2009, 16:25

Jak na mój gust, to i tak go trochę za agresywnie docierałeś. 50km/h to teoretycznie maksymalna prędkość skutera, więc co to za docieranie, jeżdżąc maxem?

Ja teraz wymieniłem cylek na 65cc, i mimo że bardzo mnie korci, to chociaż przez pierwsze 300km chcę nim jeździć max 35km/h : ) <cylek chiński więc tym bardziej .. >
kuki1992
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 15/4/2009, 16:57

Postprzez talta » 7/9/2009, 19:19

bla bla ja zalozylem 60 (prawie nowa poprzednik mi dal) moze miala 20km bo zero nagaru, stan idealny i nie docieram, silnik na wykonczeniu(lata wal, lozyska simeringi na 99% sa w masakrycznym stanie), a simek jezdzi ;P i to nie tak zle ;pp docieranie to sciema
talta
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2439
Dołączył(a): 26/1/2009, 21:14



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości




na górê