Zobacz wątek - <i>[biblioteka]</i> Stary DOT opony - fakty i mity
NAS Analytics TAG

[biblioteka] Stary DOT opony - fakty i mity

Komentarze użytkowników
_________

[biblioteka] Stary DOT opony - fakty i mity

Postprzez Ścigacz » 4/9/2009, 12:50

Dyskusja na temat: Stary DOT opony - fakty i mity
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Stary DOT opony - fakty i mity
Ścigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 4/9/2009, 12:50

Pytanie tylko skąd mam wiedzieć czy opony były źle czy dobrze przechowywane? Zakładanie że handlarze na motobazarach przechowują opony zgodnie z zaleceniami producenta jest co najmniej naiwne.<br><hr>Gra
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 4/9/2009, 12:54

Komentatorzy napisał(a):Pytanie tylko skąd mam wiedzieć czy opony były źle czy dobrze przechowywane? Zakładanie że handlarze na motobazarach przechowują opony zgodnie z zaleceniami producenta jest co najmniej naiwne.<br><hr>Gra<br>
Kolega musi sie zdecydowac czy kupuje przypadek na bazarze czy u sprzedawcy do ktorego w razie problemow mozna przyjsc z reklamacją. Opony są troche za drogie jak dla mnie aby kupowac je bez mozliwosci rekalmowania i bez wiedzy z jakiego zrodla pochodzą.<br><hr>Puzon
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 4/9/2009, 12:54

Komentatorzy napisał(a):Pytanie tylko skąd mam wiedzieć czy opony były źle czy dobrze przechowywane? Zakładanie że handlarze na motobazarach przechowują opony zgodnie z zaleceniami producenta jest co najmniej naiwne.<br><hr>Gra<br>
Kolega musi sie zdecydowac czy kupuje przypadek na bazarze czy u sprzedawcy do ktorego w razie problemow mozna przyjsc z reklamacją. Opony są troche za drogie jak dla mnie aby kupowac je bez mozliwosci rekalmowania i bez wiedzy z jakiego zrodla pochodzą.<br><hr>Puzon
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 4/9/2009, 17:52

Poki nie ma dokladnych informacji dotyczacych historii testowanych opon, test ten nie wnosi kompletnie nic. Jak mozna wpierw pisac o tym, ze na jakosc starszej opony wplywaja rozne czynniki, po czym kompletnie nie uwzglednic info o tych czynnikach w omowieniu wykonanego testu?
No chyba ze autor artykulu posiada w magazynie nadmiar starszych opon ktorych nikt nie chce kupic, a ten artykul ma na celu zmienic stan rzeczy. Wtedy oczywiscie dane sa dalece merytoryczne i w pelni wiarygodne :)<br><hr>kondraxk
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 5/9/2009, 10:05

Komentatorzy napisał(a):Pytanie tylko skąd mam wiedzieć czy opony były źle czy dobrze przechowywane? Zakładanie że handlarze na motobazarach przechowują opony zgodnie z zaleceniami producenta jest co najmniej naiwne.<br><hr>Gra<br>
Komentatorzy napisał(a):Kolega musi sie zdecydowac czy kupuje przypadek na bazarze czy u sprzedawcy do ktorego w razie problemow mozna przyjsc z reklamacją. Opony są troche za drogie jak dla mnie aby kupowac je bez mozliwosci rekalmowania i bez wiedzy z jakiego zrodla pochodzą.<br><hr>Puzon<br>
Zgoda... kupujemy u rzetelnego sprzedawcy w duzym sklepie do ktorego jestesmy w stanie wrocic z reklamacja w razie czego... Skad wiemy w jakich warunkach on te gumy przechowywal... czy aby nie w piwnicy czy na jakiejs polce w magazynie... przeciez wiadomo ze tam promienie swiatla raczej dojda... a omowionymi w artykuje magazynami moga sie tylko zapewne pochwalic same fabryki ogumienia... i moze wieksze hurtownie... Pozdrawiam...<br><hr>Vioox
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 5/9/2009, 10:05

Komentatorzy napisał(a):Pytanie tylko skąd mam wiedzieć czy opony były źle czy dobrze przechowywane? Zakładanie że handlarze na motobazarach przechowują opony zgodnie z zaleceniami producenta jest co najmniej naiwne.<br><hr>Gra<br>
Komentatorzy napisał(a):Kolega musi sie zdecydowac czy kupuje przypadek na bazarze czy u sprzedawcy do ktorego w razie problemow mozna przyjsc z reklamacją. Opony są troche za drogie jak dla mnie aby kupowac je bez mozliwosci rekalmowania i bez wiedzy z jakiego zrodla pochodzą.<br><hr>Puzon<br>
Zgoda... kupujemy u rzetelnego sprzedawcy w duzym sklepie do ktorego jestesmy w stanie wrocic z reklamacja w razie czego... Skad wiemy w jakich warunkach on te gumy przechowywal... czy aby nie w piwnicy czy na jakiejs polce w magazynie... przeciez wiadomo ze tam promienie swiatla raczej dojda... a omowionymi w artykuje magazynami moga sie tylko zapewne pochwalic same fabryki ogumienia... i moze wieksze hurtownie... Pozdrawiam...<br><hr>Vioox
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 5/9/2009, 14:21

Komentatorzy napisał(a):Pytanie tylko skąd mam wiedzieć czy opony były źle czy dobrze przechowywane? Zakładanie że handlarze na motobazarach przechowują opony zgodnie z zaleceniami producenta jest co najmniej naiwne.<br><hr>Gra<br>
Komentatorzy napisał(a):Kolega musi sie zdecydowac czy kupuje przypadek na bazarze czy u sprzedawcy do ktorego w razie problemow mozna przyjsc z reklamacją. Opony są troche za drogie jak dla mnie aby kupowac je bez mozliwosci rekalmowania i bez wiedzy z jakiego zrodla pochodzą.<br><hr>Puzon<br>
Komentatorzy napisał(a):Zgoda... kupujemy u rzetelnego sprzedawcy w duzym sklepie do ktorego jestesmy w stanie wrocic z reklamacja w razie czego... Skad wiemy w jakich warunkach on te gumy przechowywal... czy aby nie w piwnicy czy na jakiejs polce w magazynie... przeciez wiadomo ze tam promienie swiatla raczej dojda... a omowionymi w artykuje magazynami moga sie tylko zapewne pochwalic same fabryki ogumienia... i moze wieksze hurtownie... Pozdrawiam...<br><hr>Vioox<br>
dokladnie. praktycznie nigdy nie wiadomo jak opony byly przechowywane, wiec im krocej gdziekolwiek lezaly tym lepiej, dlatego ludzie wola kupowac gumy jak najswiezszej daty.<br><hr>emka
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 5/9/2009, 14:56

Skoro jest tak super to może wskażecie miejsce takiego magazynu w Polsce gdzie opony nie maja dostępu do światła i sa co jakiś czas przekładane ? <br><hr>B
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 5/9/2009, 19:41

Pytanie do autora. Co autor miał na myśli pisząc że opona traci 150% swoich parametrów? (analogicznie,jak coś moze stracić na wartości 150%)?!?!? Przecież jak coś traci 30% rocznie to po pieciu latach zostaje...(uwaga to nie czary) 17% (czyli traci 83% a nie 30% * 5 = 150%).
Jak coś tłumaczycie to proszę nie róbcie tego bezmyślnie!!! <br><hr>szkola podstawowa
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/9/2009, 09:31

Tak wyglądają profesjonalne warunki przechowywania u nas:
<a href="http://www.oponeo.pl/gfx/contact/foto/kosze.jpg" target="blank" class="link">http://www.oponeo.pl/gfx/contact/foto/kosze.jpg</a><br><hr>PE
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/9/2009, 11:57

Komentatorzy napisał(a):Tak wyglądają profesjonalne warunki przechowywania u nas:
<a href="http://www.oponeo.pl/gfx/contact/foto/kosze.jpg" target="blank" class="link">http://www.oponeo.pl/gfx/contact/foto/kosze.jpg</a><br><hr>PE<br>
Dokładnie;) Wielkie brawa dla tego Pana.
Profesjonalne przechowywanie opon... dajcie pokój. Autor powyższego artykułu chyba poczuł się za bardzo na zachodzie Europy.<br><hr>Kawa
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/9/2009, 19:36

ARTYKUŁ POWSTAŁ NA ZLECENIE FIRM OPONIARSKICH CHCĄCYCH POZBYĆ SIĘ STAREGO ZŁOMU Z MAGAZYNÓW- NAJLEPIEJ W POLSCE.
<br><hr>hAYABUSZA
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/9/2009, 23:00

świetny artykuł, tylko pytanie po co na "zachodzie" masowo wyrzuca sie opony starsze niz 4-5 lat? Chyba tylko po to zeby Polacy mogli je pozniej na motobajzlu za 500zl za komplet kupic. Bo wg autora to sa nawet lepsze niz nowki :) Hmm, ciekawa teoria.<br><hr>***
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 7/9/2009, 06:58

Coś Mi się wydaję że firmy oponiarskie mają problem ze sprzedażą starego ogumienia. Za pomocą medii próbują wyjść z kryzysu. <br><hr>kryzys dla Osła ...
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 7/9/2009, 08:51

Komentatorzy napisał(a):Pytanie do autora. Co autor miał na myśli pisząc że opona traci 150% swoich parametrów? (analogicznie,jak coś moze stracić na wartości 150%)?!?!? Przecież jak coś traci 30% rocznie to po pieciu latach zostaje...(uwaga to nie czary) 17% (czyli traci 83% a nie 30% * 5 = 150%).
Jak coś tłumaczycie to proszę nie róbcie tego bezmyślnie!!! <br><hr>szkola podstawowa<br>
Autor zawarł tutaj nieco ironii odnoszącej się do powszechnego poziomu wiedzy o oponach w naszym kraju ;) To też ukłon w stronę polskiej kinematografii, która miała 150% strat ciepła zanim to dotarło na Ursynów, konkretnie na ulicę Alternatywy 4 ;)<br><hr>Autor
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 7/9/2009, 08:55

Komentatorzy napisał(a):Coś Mi się wydaję że firmy oponiarskie mają problem ze sprzedażą starego ogumienia. Za pomocą medii próbują wyjść z kryzysu. <br><hr>kryzys dla Osła ...<br>
W chwili obecnej firmy oponiarskie, konkretnie motocyklowe mają duży problem z ... dostępnością ogumienia. Po prostu z obawy przed kryzysem złożono za małe zamówienia i teraz paradoksalnie nie ma czego sprzedawać, a starych opon ze starym dotem w Polsce nie ma. Jak się pojawiają to ściągane przez dzikich handlarzy z niemiec.<br><hr>Oponiarz
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 7/9/2009, 08:56

Komentatorzy napisał(a):świetny artykuł, tylko pytanie po co na "zachodzie" masowo wyrzuca sie opony starsze niz 4-5 lat? Chyba tylko po to zeby Polacy mogli je pozniej na motobajzlu za 500zl za komplet kupic. Bo wg autora to sa nawet lepsze niz nowki :) Hmm, ciekawa teoria.<br><hr>***<br>
Powód jest prosty. Magazyny nie mają nieograniczonej pojemności. Przy idącej na bieżąco produkcji trzeba robić miejsce na nowe partie. To chyba logiczne że wypycha się towar najstarszy a przyjmuje najnowszy? <br><hr>Oponiarz
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 7/9/2009, 09:34

Komentatorzy napisał(a):Pytanie tylko skąd mam wiedzieć czy opony były źle czy dobrze przechowywane? Zakładanie że handlarze na motobazarach przechowują opony zgodnie z zaleceniami producenta jest co najmniej naiwne.<br><hr>Gra<br>
Komentatorzy napisał(a):Kolega musi sie zdecydowac czy kupuje przypadek na bazarze czy u sprzedawcy do ktorego w razie problemow mozna przyjsc z reklamacją. Opony są troche za drogie jak dla mnie aby kupowac je bez mozliwosci rekalmowania i bez wiedzy z jakiego zrodla pochodzą.<br><hr>Puzon<br>
Komentatorzy napisał(a):Zgoda... kupujemy u rzetelnego sprzedawcy w duzym sklepie do ktorego jestesmy w stanie wrocic z reklamacja w razie czego... Skad wiemy w jakich warunkach on te gumy przechowywal... czy aby nie w piwnicy czy na jakiejs polce w magazynie... przeciez wiadomo ze tam promienie swiatla raczej dojda... a omowionymi w artykuje magazynami moga sie tylko zapewne pochwalic same fabryki ogumienia... i moze wieksze hurtownie... Pozdrawiam...<br><hr>Vioox<br>
Sprzedawcy detaliczni praktycznie nie mają (albo mają bardzo mało) opon na stanie u siebie w sklepach. To jest tak, że trzeba je zamówić u nich i oni dopiero je ściągają z magazynu centralnego, który przechowuje opony. <br><hr>Lovtza
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 7/9/2009, 09:34

Komentatorzy napisał(a):Pytanie tylko skąd mam wiedzieć czy opony były źle czy dobrze przechowywane? Zakładanie że handlarze na motobazarach przechowują opony zgodnie z zaleceniami producenta jest co najmniej naiwne.<br><hr>Gra<br>
Komentatorzy napisał(a):Kolega musi sie zdecydowac czy kupuje przypadek na bazarze czy u sprzedawcy do ktorego w razie problemow mozna przyjsc z reklamacją. Opony są troche za drogie jak dla mnie aby kupowac je bez mozliwosci rekalmowania i bez wiedzy z jakiego zrodla pochodzą.<br><hr>Puzon<br>
Komentatorzy napisał(a):Zgoda... kupujemy u rzetelnego sprzedawcy w duzym sklepie do ktorego jestesmy w stanie wrocic z reklamacja w razie czego... Skad wiemy w jakich warunkach on te gumy przechowywal... czy aby nie w piwnicy czy na jakiejs polce w magazynie... przeciez wiadomo ze tam promienie swiatla raczej dojda... a omowionymi w artykuje magazynami moga sie tylko zapewne pochwalic same fabryki ogumienia... i moze wieksze hurtownie... Pozdrawiam...<br><hr>Vioox<br>
Sprzedawcy detaliczni praktycznie nie mają (albo mają bardzo mało) opon na stanie u siebie w sklepach. To jest tak, że trzeba je zamówić u nich i oni dopiero je ściągają z magazynu centralnego, który przechowuje opony. <br><hr>Lovtza
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Następna strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości




na gr