Yamaha axis i świece na raz
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Yamaha axis i świece na raz
witam
Mam problem z tym skuterkiem,jest dość słaby gorsze przyśpieszenie
i v max .
Ostatnio dałem nową świece i przez jeden dzień było znacznie lepiej teraz znowu to samo ,nie zalewa świecy jest sucha kolor kawy z mlekiem czyszczenie nic nie dało ,wcześniej dałem jakąś używaną i też przez krótki czas była poprawa .
Te same świece w innym motorze działają dobrze .
Nie wiem co jest grane ,olej leje 20ml/1L półsyntetyczny czerwony Orlen
teraz wlałem Platinum też Orlen bez różnicy .
Sprawdziłem poziom oleju w przekładni i raczej nie jest za mało za jakiś czas sprawdzę poziom może dochodzi do komory spalania przez walnięty simering ale wątpię..
Chyba oddam do serwisu bo nie mam już siły a kombinuje z miesiąc ,tylko głupio oddawać jak jest niby sprawny .
Mam problem z tym skuterkiem,jest dość słaby gorsze przyśpieszenie
i v max .
Ostatnio dałem nową świece i przez jeden dzień było znacznie lepiej teraz znowu to samo ,nie zalewa świecy jest sucha kolor kawy z mlekiem czyszczenie nic nie dało ,wcześniej dałem jakąś używaną i też przez krótki czas była poprawa .
Te same świece w innym motorze działają dobrze .
Nie wiem co jest grane ,olej leje 20ml/1L półsyntetyczny czerwony Orlen
teraz wlałem Platinum też Orlen bez różnicy .
Sprawdziłem poziom oleju w przekładni i raczej nie jest za mało za jakiś czas sprawdzę poziom może dochodzi do komory spalania przez walnięty simering ale wątpię..
Chyba oddam do serwisu bo nie mam już siły a kombinuje z miesiąc ,tylko głupio oddawać jak jest niby sprawny .
Motorhispania (xp6)
- krzysieg
- Bywalec
- Posty: 640
- Dołączył(a): 10/9/2008, 11:06
- Lokalizacja: Jelenia Góra
Właśnie już to robiłem ,czyściłem dokładnie dysze i kanaliki w gaźniku,pod ciśnieniem moczeniem w benzynie a potem sprawdzam pod ostrym światłem
led czy jest prześwit .
Kompresje sprawdzałem ma 13,5 Bar po za tym było tak jak teraz później lepiej przez chwile i znowu to samo .
Filtr też czyściłem ,podmieniałem cewkę zapłonu,fajkę .
Benzyna do gaźnika dochodzi dobrze nie ma bąbelków powietrza.
Śrubkę mieszanki benzyna powietrze ustawia się dokręcając i odkręcając o pół obrotu i tak miałem kiedyś ustawione jak dobrze chodził ale teraz to działa jakby na odwrót jak odkręce o 2 obroty to trochę szybciej rusza tak do 25km/h:)
Nie mam pomysłów i mam już dosyć tego , ogólnie to osiągi mniej więcej jak chiński zablokowany 4-sów :/ .
led czy jest prześwit .
Kompresje sprawdzałem ma 13,5 Bar po za tym było tak jak teraz później lepiej przez chwile i znowu to samo .
Filtr też czyściłem ,podmieniałem cewkę zapłonu,fajkę .
Benzyna do gaźnika dochodzi dobrze nie ma bąbelków powietrza.
Śrubkę mieszanki benzyna powietrze ustawia się dokręcając i odkręcając o pół obrotu i tak miałem kiedyś ustawione jak dobrze chodził ale teraz to działa jakby na odwrót jak odkręce o 2 obroty to trochę szybciej rusza tak do 25km/h:)
Nie mam pomysłów i mam już dosyć tego , ogólnie to osiągi mniej więcej jak chiński zablokowany 4-sów :/ .
Motorhispania (xp6)
- krzysieg
- Bywalec
- Posty: 640
- Dołączył(a): 10/9/2008, 11:06
- Lokalizacja: Jelenia Góra
Dzisiaj jeszcze raz wtłoczyłem powietrze do gaźnika przez wężyk paliwa i jakby trochę się poprawiło .
Zmienię jeszcze filtr paliwa i wężyki które są na siłe naciągnięte 6mm a powinny być 8mm i filtr paliwa który jest rozbieralny i czysty-wątpie że to to ale to groszowe sprawy .
Od dłuższego czasu mam wątpliwości co do filtra(stożka) może przez niego mi zatyka gaźnik, już kupiłem do silnika minarelli air boxa ale okazało się że przeszkadzają plastiki żeby zamontować jest za długi a do silnika wygląda na to że pasuje -zwariować można .
Efekt tego przedmuchiwania zauważyłem jak się wkręcił na wyższe obroty na wciśniętym hamulcu -ale teraz druga sprawa napęd tak powinno być ?
czy się ślizga i nie wiem czy tak nie niszczę paska czy rolek ?
Zmienię jeszcze filtr paliwa i wężyki które są na siłe naciągnięte 6mm a powinny być 8mm i filtr paliwa który jest rozbieralny i czysty-wątpie że to to ale to groszowe sprawy .
Od dłuższego czasu mam wątpliwości co do filtra(stożka) może przez niego mi zatyka gaźnik, już kupiłem do silnika minarelli air boxa ale okazało się że przeszkadzają plastiki żeby zamontować jest za długi a do silnika wygląda na to że pasuje -zwariować można .
Efekt tego przedmuchiwania zauważyłem jak się wkręcił na wyższe obroty na wciśniętym hamulcu -ale teraz druga sprawa napęd tak powinno być ?
czy się ślizga i nie wiem czy tak nie niszczę paska czy rolek ?
Motorhispania (xp6)
- krzysieg
- Bywalec
- Posty: 640
- Dołączył(a): 10/9/2008, 11:06
- Lokalizacja: Jelenia Góra
Może przepala ci świeczki weź sobie pokąbinuj z ciepłotami, ale na początku kuć świecę ISKRY , są trochę bardziej wytrzymałe od świeczek NGK.
peugeot zenith -> yamaha dt 125-> ktm sx 125-> suzuki rm 250 -> Malagutii f12-> Yamaha aerox -> Aprilia sr -> Yamaha yz 125 -> KTM sx 250 -> KTM sx 400 -> Husqvarna te 250
- szybki90
- Świeżak
- Posty: 205
- Dołączył(a): 28/5/2009, 16:41
- Lokalizacja: Grudziadz
Na kilku sprawdzałem i jest tak samo ,mam np Iskre F95 na stacji takie widziałem i było napisane że do malucha
Ponawiam pytanie czy można dodawać więcej gazu na hamulcu ?
Ostatnio w czasie jazdy jak dodam więcej gazu to obroty wzrastają ale jedzie praktycznie tak samo , muszę powoli stopniowo dodawać gazu żeby się rozbujał wygląda na to że coś się ślizga i właśnie na wciśniętym hamulcu moge uzyskać większe obroty niż wcześniej .

Ponawiam pytanie czy można dodawać więcej gazu na hamulcu ?
Ostatnio w czasie jazdy jak dodam więcej gazu to obroty wzrastają ale jedzie praktycznie tak samo , muszę powoli stopniowo dodawać gazu żeby się rozbujał wygląda na to że coś się ślizga i właśnie na wciśniętym hamulcu moge uzyskać większe obroty niż wcześniej .
Motorhispania (xp6)
- krzysieg
- Bywalec
- Posty: 640
- Dołączył(a): 10/9/2008, 11:06
- Lokalizacja: Jelenia Góra
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości