Zobacz wÄ…tek - Uboga mieszanka
NAS Analytics TAG

Uboga mieszanka

i inne małe pojemności
_________

Uboga mieszanka

Postprzez Matexosw » 29/8/2009, 20:34

Witam pare dni temu czyściłem filtr powietrza wszystko wyczyściłem nasączyłem filtr powietrza olejem wszystko ładnie skrenciłęm. wsiadam na skuter no i pienkie jedzie tak samo jak jechał czyli jestem zadowolony bo jechał około 60km/h. pare dni temu miałem rozregulowany gaźnik ale nawet na rozgregulowanuym jechał 60km/h dzisiaj wsiadam zaczoł sie dusić przy starcie ale potem jakoś jechał ale maskra jedzie max 40km/h i potrzebuje do tego jakiś 400m żeby sie rozpedzic do tej predkosci. Czym to moze być spowodowane POMOCY !!!!
Matexosw
Świeżak
 
Posty: 37
Dołączył(a): 20/8/2009, 08:45
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski


Postprzez Spidey » 29/8/2009, 20:37

zle wyregulowanym gazniekiem...
Spidey
Świeżak
 
Posty: 191
Dołączył(a): 3/10/2008, 20:18
Lokalizacja: Wrocław


Postprzez Matexosw » 29/8/2009, 20:42

No ale dlaczego na tak samo wyregulowanym gaźnikem wczorej jechał 60 a dzisiaj 40 ?
Matexosw
Świeżak
 
Posty: 37
Dołączył(a): 20/8/2009, 08:45
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Postprzez wojtasmazi1 » 29/8/2009, 23:39

Sprawdz kompresje moze silnik prosi sie juz o remont
Suzuki Gs 500 1998r -> oczko w głowie
Avatar użytkownika
wojtasmazi1
Stały bywalec
 
Posty: 1455
Dołączył(a): 24/5/2009, 15:03
Lokalizacja: Poznań - Rataje

Postprzez Matexosw » 30/8/2009, 07:25

Kompresja raczej jest dobra. Zastanawia mnie to tylko czemu to sie stało tak z dnia na dzien.
Matexosw
Świeżak
 
Posty: 37
Dołączył(a): 20/8/2009, 08:45
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Postprzez krzysieg » 30/8/2009, 07:30

Sprawdz kompresje moze silnik prosi sie juz o remont

Z dnia na dzień nie spada kompresja :lol:

Ja mam bardzo podobnie ze skuterkiem tzn. podłączyłem kompresorek pod wężyk paliwa który idzie do gaźnika zamiast rozbierać i czyścić gaźnik bo już to robiłem 2 tygodnie temu .
Zmieniłem świece na nową i dopiero po tym sprawdziłem- już chodził tak jak trzeba dobre przyśpieszenie i moc jak na niego, więc nie wiem czy pomogło pierwsze czy drugie.
Następnego dnia się trochę pogorszyło (moc,przyśpieszenie) jeszcze raz przedmuchałem tak gaźnik ale nic nie dało a świecy już nie mam nowej .
Już raz tak było że wkręciłem jakąś używaną świece ale pierwszy raz do niego i było przez krótki czas super a później mułowato chodził ....
Motorhispania (xp6)
krzysieg
Bywalec
 
Posty: 640
Dołączył(a): 10/9/2008, 11:06
Lokalizacja: Jelenia Góra

Postprzez Matexosw » 30/8/2009, 07:58

Czyli mam przedmuchać gaźnik. A moze być pompką do rowerów :twisted: jeszcze jedno czy to może być też wina poziomu paliwa w komorze pływakowej dodam jeszcze ze jak jest zimny to trzeba kopnać 3razy na wyłaczonym zapłonie dobiero potem można włączyc i normalnie odpalic
Matexosw
Świeżak
 
Posty: 37
Dołączył(a): 20/8/2009, 08:45
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Postprzez krzysieg » 30/8/2009, 16:26

A na włączonym od razu nie zaskoczy nic a wyłączenie pomaga ?
Może być tak że wyłączenie pomaga jeśli paliwo nie dochodzi do cylindra tak jak trzeba po dłuższym postoju, wtedy nie wypala tej z byt małej ilości ,po kilku kopnięciach lepiej będzie dochodzić ,nagromadzi się i wtedy odpali.

Takie czyszczenie pod ciśnieniem nie zawsze załatwi sprawę bo syf odetka ale nie wywali go i za jakiś czas może być to samo...ale jeśli tak będzie to wiesz że na pewno gaźnik trzeba rozebrać i czyścić .

Jeśli nie cieknie z gaźnika to nie jest za duży poziom jeśli filtr paliwa jest czysty to nie jest za niski .
Motorhispania (xp6)
krzysieg
Bywalec
 
Posty: 640
Dołączył(a): 10/9/2008, 11:06
Lokalizacja: Jelenia Góra

Postprzez Matexosw » 30/8/2009, 20:31

No tak jak odrazu nie zapali na właczonym zapłonie to niewiem ile bys kopał i tak nie zaskoczy a jak wyłonczysz to kopniesz 2 razy potem właczysz zapłon i odpala. Co trzeba zrobic żeby odrazu odpalał na właczonym
Matexosw
Świeżak
 
Posty: 37
Dołączył(a): 20/8/2009, 08:45
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Postprzez jareczek26 » 30/8/2009, 22:01

a jaki to silnik 2t czy 4t
jareczek26
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 6/3/2009, 14:30

Postprzez Matexosw » 31/8/2009, 07:11

Silnik 2T chłodzony powietrzem
Matexosw
Świeżak
 
Posty: 37
Dołączył(a): 20/8/2009, 08:45
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Postprzez krzysieg » 31/8/2009, 16:08

Za słabsze osiągi i problemy z odpalaniem winien może być brudny gaźnik,
wyczyść go albo rozkręcając albo tak jak mówiłem,jak rozkręcisz to patrz przede wszystkim czy dysze nie są przytkane .
Podmień też świece .
Motorhispania (xp6)
krzysieg
Bywalec
 
Posty: 640
Dołączył(a): 10/9/2008, 11:06
Lokalizacja: Jelenia Góra

Postprzez Matexosw » 31/8/2009, 17:58

jak jest ciapły albo postoji tak 5 godzin to odpala bez problemu ale jak postoi jeden dwa dni to najpierw na wyłaczonym zapłonie trzeba dwa razy kopnac i jak włączysz zapłon to pali bez problemu
Matexosw
Świeżak
 
Posty: 37
Dołączył(a): 20/8/2009, 08:45
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Postprzez Matexosw » 31/8/2009, 21:33

A powiedzcie mi jeszcze jedną rzecz jak srube od mieszanki wkręcam to jest wiencaj paliwa w mieszance czy powietrza
Matexosw
Świeżak
 
Posty: 37
Dołączył(a): 20/8/2009, 08:45
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na górê