Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi...

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi...

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, Lovtza, Terror, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, andy7, suhy-19, Bostorn, Miczab, Boshi

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi...

Postprzez BIGAluś » 26/8/2009, 10:01

Ten temat jest chyba wielu użytkownikom znany, tylko go w tym dziale coś brakowało... Zadajemy krótkie pytania i czekamy na szybką odpowiedź, żeby nie zaśmiecać forum błahymi tematami typu : "Ile koni itp."...
BIGAluś
 


Postprzez adamof » 2/9/2009, 22:11

to ja mam pytanie
co to za 2oo w 1;53 min
mam swój typ ale jakby nie to ...
link :
http://www.youtube.com/watch?v=t_6p5Jn10qY
adamof
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 16/8/2009, 13:53
Lokalizacja: Krk

Postprzez arcadioo997 » 3/9/2009, 09:35

Maciek DOP na Kawie 636
arcadioo997
Świeżak
 
Posty: 178
Dołączył(a): 23/10/2008, 21:43
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Pisiu » 3/9/2009, 18:59

To nie 636 tylko R6...
Pisiu
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 993
Dołączył(a): 1/8/2006, 22:00
Lokalizacja: Czarnobyl

Postprzez arcadioo997 » 7/9/2009, 16:00

aaaa, nabiłem piany :D pewnie, że R6 - 636 wcześniej jeździł...dzięki za poprawkę :)
arcadioo997
Świeżak
 
Posty: 178
Dołączył(a): 23/10/2008, 21:43
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Traperoso » 9/9/2009, 11:33

Mam opony zdarte niemalże tak, że nie ma rowka po środku odprowadzającego wodę, teoretycznie opona jest spłaszczona i jest większa powierzchnia i hamowanie powinno być lepsze (na suchym oczywiście). Mam odczucie niestety, że opony łatwiej się ślizgają...
moje pytanie:

Czy opony głębiej są twardsze? (może dla kogoś banalne pytanie, dla mnie nie)
Kawasaki ER5 2005
Avatar użytkownika
Traperoso
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1645
Dołączył(a): 29/7/2006, 19:47
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Invi » 9/9/2009, 12:21

Twardsze może i nie, ale tam gdzie nie ma już bieżnika możesz mieć już inną gumę, odpowiedzialną nie za trzymanie asfaltu tylko np. utrzymywanie kształtu opony.

Zresztą, co ci daje zjechanie bieżnika? Minimalnie (niewyczuwalnie) większą powierzchnię styku opony z asfaltem?
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6272
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez Artur 666 » 10/9/2009, 21:32

czy ktos ma tu tl 1000r ??
Avatar użytkownika
Artur 666
Bywalec
 
Posty: 551
Dołączył(a): 26/8/2009, 10:22
Lokalizacja: Kozia Wola

Postprzez cichy » 11/9/2009, 10:31

Albo vtr1000 sp2 lub rsv1000 04-
Avatar użytkownika
cichy
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1550
Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki

Postprzez Kazp3r » 11/9/2009, 16:44

Który z tych trzech moto brać?
cbr 600 rr 2004
gsxr 600 k5
ZX6 636 2006
Wszystkie w podobnej cenie i stanie. Chcę by moto nadawało się do poszalenia na torze(trackdaye i eventy) i żeby można było wyskoczyć za miasto na jakiś niewielki dystans. Naoglądałem i naczytałem się różnych testów i porównań i skłaniam się w stronę cbry, ale z drugiej strony kawa o 2 lata młodsza. A może gsxr? Jak wyglądają koszta eksploatacji tych motocykli???
(dobra, może nie dokońca zrozumiałem część zdania "krótkie pytanie..." ,ale nie chcę śmiecić) Czekam na odpowiedź.
Avatar użytkownika
Kazp3r
Świeżak
 
Posty: 6
Dołączył(a): 26/5/2009, 19:04

Postprzez Artur 666 » 11/9/2009, 18:22

k5
zx6
cbr

a z tego wszystkiego najbardziej bym chcial 636 ale ta wczesniejsza
Tl 1000r
Pieprze raperów psełdo gangsterów
prawdziwym wyzwaniem jest zakręt
Avatar użytkownika
Artur 666
Bywalec
 
Posty: 551
Dołączył(a): 26/8/2009, 10:22
Lokalizacja: Kozia Wola

Postprzez Invi » 11/9/2009, 19:43

636 2006

długo nic...

K5
CBR
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6272
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12



Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości




na gr