Probem , Gaznik , duszenia , rolki. moduł z. Skuter T4
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Probem , Gaznik , duszenia , rolki. moduł z. Skuter T4
1 Gaznik: wiec rozkrencilem caly gaznik i zauwazylem ze na jednej z gumek jest bialy osad czy to musze wyczyscic??
2. Duszenie: wiec tak dzisiaj jechalem sobie ladnie elegancko a nagle skuter jak by nie mial w cale sily zaczol momentalnie zwalniac i zgasnol. potem odpalilem go i max do 15km/h i zowu zaczol zwalniac przy okazi dusil sie. co to moze być?
3 Rolki: wymienilem rolki z 8g na 4.7g ale zbytnio ruznicy nie widze czy mozna by bylo dac np: 3rolki te po 8g i co jeszcze mozna by bylo wymienic podczas wymiany rolek?
4. Moduł: wiec tak przy standardowym module zablokowanym na spokojnie jezdzilem 70km/h po zalozeniu modulu odblokowanego jezdze 60km/h co to moze byc ?
sorki za blendy
2. Duszenie: wiec tak dzisiaj jechalem sobie ladnie elegancko a nagle skuter jak by nie mial w cale sily zaczol momentalnie zwalniac i zgasnol. potem odpalilem go i max do 15km/h i zowu zaczol zwalniac przy okazi dusil sie. co to moze być?
3 Rolki: wymienilem rolki z 8g na 4.7g ale zbytnio ruznicy nie widze czy mozna by bylo dac np: 3rolki te po 8g i co jeszcze mozna by bylo wymienic podczas wymiany rolek?
4. Moduł: wiec tak przy standardowym module zablokowanym na spokojnie jezdzilem 70km/h po zalozeniu modulu odblokowanego jezdze 60km/h co to moze byc ?
sorki za blendy

- wiedzmin06
- Świeżak
- Posty: 13
- Dołączył(a): 4/6/2009, 13:59
1. raczej nie powinno byc zadnego osadu
2. moglo go zalac
3. jak wymienisz rolki to nic wiecej nie trzeba ;]
4. przy kazdej zmianie czego kolwiek co wplywa na prace silnika trzeba wyregulowac gaznik tu moze byc przyczyna
2. moglo go zalac
3. jak wymienisz rolki to nic wiecej nie trzeba ;]
4. przy kazdej zmianie czego kolwiek co wplywa na prace silnika trzeba wyregulowac gaznik tu moze byc przyczyna
- Spidey
- Świeżak
- Posty: 191
- Dołączył(a): 3/10/2008, 20:18
- Lokalizacja: Wrocław
Dziękuje ślicznie za odp
a mam jeszcze jedno pytanko moze jakis link lub pomoc w sprawie regulacji gaznika
tez bede bardzo wdzieczny 



- wiedzmin06
- Świeżak
- Posty: 13
- Dołączył(a): 4/6/2009, 13:59
Znając życie "wielcy znawcy" zaraz Ci powiedzą żebyś go oddał do mechanika bo sie nieznasz... jak sie nieznasz to w końcu trzeba sie nauczyć a nie gadać głupoty nie znasz to nie ruszaj... wnioskując z ich wypowiedzi że wszyscy sie urodzili z umiejętnościami.
Reguluj kolego i próbuj najlepiej w towarzystwie kogoś kto sie zna ale to Ty masz go regulować bo po kilku razach zrobisz to sam
Pozdrawiam
Reguluj kolego i próbuj najlepiej w towarzystwie kogoś kto sie zna ale to Ty masz go regulować bo po kilku razach zrobisz to sam

Pozdrawiam
motoryna Stella ---> MZ ETZ 250 ---> Zipp vega 125 --->Wiosna GSXF 600
-
driver92 - Świeżak
- Posty: 317
- Dołączył(a): 16/7/2007, 18:01
- Lokalizacja: Marki k.Warszawy
no niektorzy tacy sa ;p
co do regulacji: sruba od obrotow ustawiasz takie zeby normlanie chodzil (rowno) nastepnie sruba od skladu mieszanki powietrze/paliwo odkrecasz lub dokrecasz ja i ustawiasz tak aby motor mial jak najwyzsze obroty, po uzyskaniu tych obrotow jesli ma troche za duze to wlasnie sruba od obrotow zmniejszaj je tak abys mial tylko rowno chodzacy motor
chyba jasniej sie nie da 
co do regulacji: sruba od obrotow ustawiasz takie zeby normlanie chodzil (rowno) nastepnie sruba od skladu mieszanki powietrze/paliwo odkrecasz lub dokrecasz ja i ustawiasz tak aby motor mial jak najwyzsze obroty, po uzyskaniu tych obrotow jesli ma troche za duze to wlasnie sruba od obrotow zmniejszaj je tak abys mial tylko rowno chodzacy motor


- Spidey
- Świeżak
- Posty: 191
- Dołączył(a): 3/10/2008, 20:18
- Lokalizacja: Wrocław
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości