Wlalem Pol butekli uszczelniacza do chlodnic do zbiorniczka
Posty: 19
• Strona 1 z 1
Wlalem Pol butekli uszczelniacza do chlodnic do zbiorniczka
jak wyzej. Bo mi cieklo z chlodnicy na rure wydechowa. ale wycieku dalej nie zatkalo. Czy moglo sie cos pozatykac od tego plynu.( dopiero po fakcie sie dowiedzialem o mogacych wystapic fatalnych skutkach i jestem caly w nerwach)
- romus
- Świeżak
- Posty: 110
- Dołączył(a): 26/6/2006, 20:44
Preparaty uszczelniające chłodnice to druciarstwo jakich mało... Uszkodzone elementy się wymienia... moja rada taka... Weź wylej cały płyn z tym syfem... Przepłukaj układ wodą (podłącz wąż do jakiegoś króćca a luźnym wężykiem wypuszczaj...
Kup nowe coś (bo nie określiłeś co masz uszkodzone), zakładaj, zajej jakimś płynem i śmigaj a nie "bądz cały w nerwach"... Moto to nie puszka... Wyjo PowerTape nie zawsze tu pomoże
Kup nowe coś (bo nie określiłeś co masz uszkodzone), zakładaj, zajej jakimś płynem i śmigaj a nie "bądz cały w nerwach"... Moto to nie puszka... Wyjo PowerTape nie zawsze tu pomoże

Jak fenix z popiołów 

-
miki1406 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2847
- Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
- Lokalizacja: Skierniewice
Moja sprawdzona rada jest taka: jeżeli to chlodnica lub inny metalowy element cieknie to idź do jakiegokolwiek sklepu z częściami samochodowymi i powiedz żeby gość dał Ci klej do chłodnic. Koszt około 15zł (chodzi mi o super mocny i uniwersalny klej dwuskładnikowy)
http://www.allegro.pl/item702149100_kle ... stali.html
Ja u siebie zrobilem tak: miałem malą dziurkę (sprawka korozji alu), przewierciłem ją na nieco większą i użylem tego kleju. Zero śladu a trzymało super.
http://www.allegro.pl/item702149100_kle ... stali.html
Ja u siebie zrobilem tak: miałem malą dziurkę (sprawka korozji alu), przewierciłem ją na nieco większą i użylem tego kleju. Zero śladu a trzymało super.
komar 2 biegi
->derbi vamos 50 fl ->derbi senda Bi3 80 ->kawasaki klx 650c ->Honda CB450s
->Kawasaki ZZR600e
"ZIEMIE RWIE"

->Kawasaki ZZR600e
"ZIEMIE RWIE"
- balchan1
- Bywalec
- Posty: 507
- Dołączył(a): 4/3/2008, 15:10
- Lokalizacja: Lubuskie
- swirus2007
- Stały bywalec
- Posty: 1474
- Dołączył(a): 29/7/2009, 13:35
- Lokalizacja: ~~KN~~
Zdjąć chłodnice, podłączyć do kompresora i zanurzyć w wodzie. Zobaczysz skąd wydostają się bąbelki. Wtedy ostrożnie wycinasz tam blaszki i zaklejasz dziurę. Parę blaszek więcej lub mniej nie robi różnicy, a będzie zrobione pewnie.
komar 2 biegi
->derbi vamos 50 fl ->derbi senda Bi3 80 ->kawasaki klx 650c ->Honda CB450s
->Kawasaki ZZR600e
"ZIEMIE RWIE"

->Kawasaki ZZR600e
"ZIEMIE RWIE"
- balchan1
- Bywalec
- Posty: 507
- Dołączył(a): 4/3/2008, 15:10
- Lokalizacja: Lubuskie
wreszcie jakis dobry pomysl
wlalem uszczelnaicz do zbiorniczka wyrownawczego i go nawet nie pociaglo do obiegu wiec niczego raczej nie pozatykalo. A jeszcze jedno pytanie. bo silnik chodzil mi chwile bez wody. moglo sie cos stac?? teraz chodzi normalnie wiec chyba nie musze sie obawiac ze mogl sie przegzac??

- romus
- Świeżak
- Posty: 110
- Dołączył(a): 26/6/2006, 20:44
a gdyby zaryzykowac i sprubowac wlac troche uszczelniacza firmy prestone do chlodnicy>>?? moze wyciek by sie zakleil? nie wiem czy warto ryzykowac zatkaniem chlodnicy i wymianom. bo starasznie cienki plytki w chlodnicy mam przez które plynie woda.
- romus
- Świeżak
- Posty: 110
- Dołączył(a): 26/6/2006, 20:44
Metoda uszczelnień, klejeń a nawet lutowań jest skuteczna na krótko, aby dojechać z trasy do domu.
W przeszłości przerabiałem te metody z uwagi na brak
chłodnic w sklepach. Najdłużej trzymało lutowanie.
Wniosek - nawet przy najmniejszym przecieku chłodnicy, wymienić na nową, aby nie ponosić dodatkowych kosztów i nie przywozić moto z trasy na
przyczepie.
W przeszłości przerabiałem te metody z uwagi na brak
chłodnic w sklepach. Najdłużej trzymało lutowanie.
Wniosek - nawet przy najmniejszym przecieku chłodnicy, wymienić na nową, aby nie ponosić dodatkowych kosztów i nie przywozić moto z trasy na
przyczepie.
- mirek65s
- Świeżak
- Posty: 112
- Dołączył(a): 14/7/2009, 17:45
- Lokalizacja: łódzkie
świetny sposób jak się ma poloneza
....chłodnica do mnie np. kosztuje 1200 euro i myślę że mocno bym się zastanowił wydając taką kwotę z powodu dziurki w chłodnicy...lutowanie jest dobra i trwałą reperacją jak zrobi ją dobry warsztat, ja osobiście miałem drobny wyciek z magistrali między połówkami silnika i wlałem dosłownie 100ml uszczelniacza i spokój., wlałem na zimny motocykl, i chodził aż się nagrzał i włączył wentylator dwa razy.

-
zomodj - Świeżak
- Posty: 256
- Dołączył(a): 2/7/2008, 21:33
mirek65s napisał(a):Metoda uszczelnień, klejeń a nawet lutowań jest skuteczna na krótko, aby dojechać z trasy do domu.
W przeszłości przerabiałem te metody z uwagi na brak
chłodnic w sklepach. Najdłużej trzymało lutowanie.
Wniosek - nawet przy najmniejszym przecieku chłodnicy, wymienić na nową, aby nie ponosić dodatkowych kosztów i nie przywozić moto z trasy na
przyczepie.
wiesz to już nie te czasy że się jajkiem zatykało

Polecam uszczelniacz do chłodnic Prestone taki w zółtej butleleczce. Po otwarciu wygląda jak wymiociny ale działa idealnie
Kawasaki Ninja ZX-10R 2006 rok
-
TroyaN1984 - Świeżak
- Posty: 279
- Dołączył(a): 16/5/2006, 09:23
- Lokalizacja: Elk/ Białystok
Dobra chlopaki
nie bede wydawal 600 zl na nowa chlodnice do cb 500 z powodu niewielkiego przecieku. kapie po kropelce moze tylko na rozgrzanym silniku. Kto jest za sprobowaniem zatkania dziurki mala iloscia uszczelniacza prestone a kto za wycieciem paru kratek i zaklejeniu dziurki klejem do metalu>>??? prosze o wasze opinie. 


- romus
- Świeżak
- Posty: 110
- Dołączył(a): 26/6/2006, 20:44
jedno drugiemu nie szkodzi, spróbuj najprzód najmniej inwazyjną metodę, zalej uszczelniacz, jak dalej będzie lało to i tak cie czeka ponownie opróżnianie i zalewanie i tak, do tego będziesz musiał dorzucić środek do mycia układu jaki napisałem powyżej i już....jak nie pomoże to lutuj.
-
zomodj - Świeżak
- Posty: 256
- Dołączył(a): 2/7/2008, 21:33
Możesz też zagnieść po bokach tą część magistrali z której cieknie... ja zrobiłem tak w chłodnicy w Oplu i zdało egzamin... Po prostu patrzysz z którego łącznika cieknie i zaciskach go i po jednej i po drugiej stronie chłodnicy... Nie wiem czy dobrze to tłumacze... Jak się nie połapiesz to pisz 

Jak fenix z popiołów 

-
miki1406 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2847
- Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
- Lokalizacja: Skierniewice
Posty: 19
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości