Zobacz wątek - palenie lacza ;)

palenie lacza ;)

O wszystkim
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, suhy-19, Bostorn, Miczab, leff

palenie lacza ;)

Postprzez emzeta » 23/8/2009, 00:24

witam, mam taki problem i nieweim czy to normalka poniewaz podczas jazdy nagrzewaja mi sie oponki, poprostu sa bardzo cieple moze maja kolo 40-50 stopni

i sprawa taka ze jak motocykl postoi chwilke to opony ostygna i daje rede pozniej bez problemu spalić laczka moim GS'em500 ale po jezdzie juz tego niemoge uczynic, nawet jak krece do 6tys obrotow to albo przedni laczek sie przesowa albo silnik gasnie i pozniej szprzeglo "puchnie"

czy moze moja technika palenia gumy jest zła?

poprostu dociazam maksymalnie przod wciskam przedni hebel i jazda ;)
emzeta
Świeżak
 
Posty: 174
Dołączył(a): 22/1/2009, 07:26


Postprzez zalo » 23/8/2009, 00:41

Wygrzej se mozg a potem sie naucz grzac opone - przy dobrym grzaniu nawet nie wiedzialbys ze ze masz opone - to tak po mojemu
GSF 600N , GSF 600S SPRZEDAM

ONE LIFE - LIVE IT
Avatar użytkownika
zalo
Świeżak
 
Posty: 116
Dołączył(a): 9/10/2006, 10:58
Lokalizacja: KASZUB

Postprzez emzeta » 23/8/2009, 01:01

co?

nie tak agresywnie :P
emzeta
Świeżak
 
Posty: 174
Dołączył(a): 22/1/2009, 07:26

Postprzez qadrat » 23/8/2009, 08:30

Wciskasz przedni hamulec, maksymalnie dociążasz przód, wkręcasz na ok. 6tys. obrotów i jak puszczasz sprzęgło to nie robisz tego tak, jakbyś miał z niego strzelić, tylko trochę wolniej (ciut szybciej, niż przy ruszaniu z miejsca). Jak Ci to nie wychodzi, to widocznie nie dorosłeś jeszcze do motocykla :P
BMW F650 Funduro.
Avatar użytkownika
qadrat
Świeżak
 
Posty: 276
Dołączył(a): 21/4/2008, 21:25
Lokalizacja: Ozorków

Postprzez melvin » 23/8/2009, 08:42

ić stont...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8392
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez limak14 » 23/8/2009, 09:39

hahahahaha dobre :)
ja podczas jazdy polewam opone wodą żeby mi się nie grzała :)
Avatar użytkownika
limak14
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 3798
Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
Lokalizacja: LBN/Puławy

Postprzez melvin » 23/8/2009, 09:43

ja mam nabitą ciekłym azotem...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8392
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez arktan » 23/8/2009, 10:16

spal se łeb^^
arktan
Bywalec
 
Posty: 630
Dołączył(a): 31/8/2008, 18:30
Lokalizacja: Kluczbork

Postprzez Piankowy Marynarzyk » 23/8/2009, 13:25

Kto idzie sie wysikac ?
Avatar użytkownika
Piankowy Marynarzyk
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 3040
Dołączył(a): 21/2/2007, 20:41
Lokalizacja: Kaliszfornia

Postprzez Łobuz » 23/8/2009, 14:12

Amen :P
KOCHAM ŻELUSIA :*
Avatar użytkownika
Łobuz
Świeżak
 
Posty: 219
Dołączył(a): 13/7/2009, 17:54
Lokalizacja: Zielona Góra/Poznań/Bayern

Postprzez miki1406 » 23/8/2009, 22:37

Ja grzeje lacze suszarą, później pale miotaczem plazmy... Nawet dociążać przodu nie muszę...

Ja ide się wysikać... A może i coś lepiej :lol:
Imbrola faza - "Detailing" ;)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2846
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Postprzez C-bool » 23/8/2009, 23:05

miki1406 napisał(a):A może i coś lepiej :lol:

Pochwal się xD
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
Avatar użytkownika
C-bool
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2915
Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
Lokalizacja: Poznań

Postprzez zadzior » 23/8/2009, 23:17

kupa?
Avatar użytkownika
zadzior
Stały bywalec
 
Posty: 1327
Dołączył(a): 14/10/2008, 14:32
Lokalizacja: Koszalin

Postprzez miki1406 » 24/8/2009, 07:28

Dokładnie... Byłem po weselu... Jajeczka bigosy... Mogłem zrobić fotke :lol:
Imbrola faza - "Detailing" ;)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2846
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Postprzez deyna » 24/8/2009, 13:38

O bigosu bym se zjadł :D.

I tak o to został obalony następny temat...
Była CBR 600 F2.
Avatar użytkownika
deyna
Bywalec
 
Posty: 924
Dołączył(a): 16/3/2009, 21:40
Lokalizacja: Biała Podlaska

Postprzez emzeta » 24/8/2009, 17:46

a mam takie pytanie jeszcze czy to normalne ze po kilku probach palenia gumy szprzegło "puchnie" ???

czyli pomimo wcisnietej klamki sprzegla do konca ciągnie na 1 biegu i nie idzie włączyc ani wylaczyc biegu

czy to normalne? moze sie cos przez to popsuc?
emzeta
Świeżak
 
Posty: 174
Dołączył(a): 22/1/2009, 07:26

Re: palenie lacza ;)

Postprzez Traperoso » 24/8/2009, 21:46

emzeta napisał(a):witam, mam taki problem i nieweim czy to normalka poniewaz podczas jazdy nagrzewaja mi sie oponki, poprostu sa bardzo cieple moze maja kolo 40-50 stopni


Powiedz mi jakie masz gumy(może jakieś magiczne :D), moje się nagrzewają strasznie długo... Może zamienie na takie jak Ty :D
Kawasaki ER5 2005
Avatar użytkownika
Traperoso
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1645
Dołączył(a): 29/7/2006, 19:47
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Konio » 24/8/2009, 21:59

pewnie na Durexach jezdzi :evil:
Produkcja, dystrybucja, masturbacja
Blady 900 puk puk puk
Avatar użytkownika
Konio
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2925
Dołączył(a): 6/11/2008, 21:47
Lokalizacja: Nadejdzie Chuck? Tego nikt nie wie;/ Kielce/Krk

Re: palenie lacza ;)

Postprzez Demotywatrrro » 24/8/2009, 22:03

emzeta napisał(a):witam, mam taki problem i nieweim czy to normalka poniewaz podczas jazdy nagrzewaja mi sie oponki, poprostu sa bardzo cieple moze maja kolo 40-50 stopni


Oddaj mi je. Nie nadają się do dalszej jazdy, obiecuje je spalić na zlocie czarownic.
Demotywatrrro
Świeżak
 
Posty: 387
Dołączył(a): 22/6/2009, 17:59

Postprzez emzeta » 25/8/2009, 06:32

to są metzlery lasertec, bardzo miekka guma

a co z tym sprzegłem ? bo bardzo dziwnie sie zachowuje :?
emzeta
Świeżak
 
Posty: 174
Dołączył(a): 22/1/2009, 07:26



Powrót do Hydepark



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości




na gr