Zobacz wątek - Czy ktos studiuje na WAT???

Czy ktos studiuje na WAT???

O wszystkim
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, Lovtza, Terror, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, suhy-19, Bostorn, Miczab, leff

Czy ktos studiuje na WAT???

Postprzez sol213 » 21/8/2009, 20:47

Tak jak w tytule :)) czy są na tym forum ludzie którzy studiują na WAT? Dokładnie wydział cybernetyki? Jeżeli tak to moglibyście powiedzieć jak jest na tej uczelni, jacy są wykładowcy?? :)
Byłabym wdzięczna za każde info :)
Pzdr
Bądź zawsze sobą i nie bój się swoich słabości. Jeśli je pokonasz staną się twoją siłą...
sol213
Świeżak
 
Posty: 72
Dołączył(a): 23/7/2009, 23:11
Lokalizacja: z Wenus :))


Postprzez zalo » 21/8/2009, 23:03

Dziecko do szamba sie nie pchaj - moja dobra rada
Ostatnio edytowano 21/8/2009, 23:51 przez zalo, łącznie edytowano 1 raz
GSF 600N , GSF 600S SPRZEDAM

ONE LIFE - LIVE IT
Avatar użytkownika
zalo
Świeżak
 
Posty: 116
Dołączył(a): 9/10/2006, 10:58
Lokalizacja: KASZUB

Postprzez sol213 » 21/8/2009, 23:38

[quote="zalo"]Dziecko do szmba sie nie pchaj - moja dobra rada[/quotedzo

heheheheh dzieckiem to ja już nie jestem do bardzo bardzo dawna :lol:
Kurcze tak źle ???
Bądź zawsze sobą i nie bój się swoich słabości. Jeśli je pokonasz staną się twoją siłą...
sol213
Świeżak
 
Posty: 72
Dołączył(a): 23/7/2009, 23:11
Lokalizacja: z Wenus :))

Postprzez zalo » 21/8/2009, 23:56

sol213 napisał(a):
zalo napisał(a):Dziecko do szmba sie nie pchaj - moja dobra rada[/quotedzo

heheheheh dzieckiem to ja już nie jestem do bardzo bardzo dawna :lol:
Kurcze tak źle ???

przepraszam ze obrazam ale MON to jeden wielki syf kilka lat poswiecilem dla Ojczyzny a i tak musialem sie ewakuowac aby godnie zyc echhh.. :(
GSF 600N , GSF 600S SPRZEDAM

ONE LIFE - LIVE IT
Avatar użytkownika
zalo
Świeżak
 
Posty: 116
Dołączył(a): 9/10/2006, 10:58
Lokalizacja: KASZUB

Postprzez sol213 » 22/8/2009, 08:55

:( no to rzeczywiście smutne, ja chcialabym pracowac raczej dla PSP
dzięki
pzdr
Bądź zawsze sobą i nie bój się swoich słabości. Jeśli je pokonasz staną się twoją siłą...
sol213
Świeżak
 
Posty: 72
Dołączył(a): 23/7/2009, 23:11
Lokalizacja: z Wenus :))

Postprzez frutis » 24/8/2009, 19:09

Polskich Sił Powietrznych? Ale w takim razie powinnaś iść na WSOSP, chociaż tu też jest takie samo bagno.
Avatar użytkownika
frutis
Świeżak
 
Posty: 27
Dołączył(a): 3/6/2009, 09:13
Lokalizacja: Dęblin

Postprzez sol213 » 24/8/2009, 20:36

frutis napisał(a):Polskich Sił Powietrznych? Ale w takim razie powinnaś iść na WSOSP, chociaż tu też jest takie samo bagno.



:lol: nie do Państwowej Straży Pożarnej :))
Pzdr
Bądź zawsze sobą i nie bój się swoich słabości. Jeśli je pokonasz staną się twoją siłą...
sol213
Świeżak
 
Posty: 72
Dołączył(a): 23/7/2009, 23:11
Lokalizacja: z Wenus :))



Powrót do Hydepark



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości




na gr