Skuter , kupno - naprawa .
• Strona 1 z 1
Skuter , kupno - naprawa .
Siema , mam do kupienia od brata kymco zx 50 bez papierów 2000 rok przebieg 20 tyś , fabrycznie zablokowany , do wymiany moduł , do kupna stacyjka , pare rysek ma ale kiedyś widziałem jak jezdzi odpalał z dotyku i wszystko ok cena ... 400zl i niewiem czy brać czy nie , bo nie wiem ile on może byc tak naprawde wart jak go zrobię . Mówi że zgubił kluczyk i chciał go z kabli zapalić zwarcie się zrobiło i mówi że moduł poszedł , nie znam się zabardzo na elektryce co się mogło stać waszym zdaniem , ostatnio próbował go odpalić to kręcił ale iskry prawdopodobnie nie miał .
- kajak94
- Świeżak
ciezko sprzedac bez papierow, po za tym musisz troche wlozyc
nie wiesz jak teraz jezdzi
po za tym jak chcesz zrobic dobrze to troche w garazu posiedzisz, wiem po sobie, bo sima robilem 2-3 miechy, a jeszcze mam kola i widelki do polerki i zima chce zrobic kompletny remont silnika z lekkim tuningiem
nie wiem czy chcesz go malowac ale jak tak to tez wymaga to troche czasu i nudne to jest
po za tym plastiki trudniej
jak ci sie chce bawic to mozesz ale jak wlozysz kase w niego i potem sprzedaz to duzo nie zarobisz
nie wiesz jak teraz jezdzi
po za tym jak chcesz zrobic dobrze to troche w garazu posiedzisz, wiem po sobie, bo sima robilem 2-3 miechy, a jeszcze mam kola i widelki do polerki i zima chce zrobic kompletny remont silnika z lekkim tuningiem
nie wiem czy chcesz go malowac ale jak tak to tez wymaga to troche czasu i nudne to jest

jak ci sie chce bawic to mozesz ale jak wlozysz kase w niego i potem sprzedaz to duzo nie zarobisz
- talta
- Mieszkaniec forum
chcąc go kupić aby sprzedać to się nie opłaca bo nie sprzedasz go bez papierów chyba że na części. Poza tym Kymko to raczej chinol i 20tyś przebiegu to raczej sporawo jak na takiego.
Z resztą rób jak chcesz.
Z resztą rób jak chcesz.
- 0G0R3K-15
- Świeżak
Re: Skuter , kupno - naprawa .