CBF 125
Posty: 20
• Strona 1 z 1
Ja wiem tyle ze na scigaczu byl test tego moto,poszukaj
Ogólnie wielkoscia +/- jak cbr 125 tylko pozycja wyprostowana,dla wyzszej osoby lepiej,a jak z nogami to juz nie wiem.Ale przy twoim wzroscie i jej osiagach rewelki nie bd 


KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
-
Koval135 - Mieszkaniec forum
- Posty: 1807
- Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
- Lokalizacja: Racibórz/Warszawa
Derbi ma interesującą ofertę. Silniki z czterozaworową głowicą 15KM z sześciobiegową skrzynią biegów: Cross City, Mulhacen, Terra. Szczególnie ten ostatni mocno konkuruje z przereklamowaną i bezzasadnie drogą Varadero. Sam jeżdżę ybr, dla mnie wygodna i ekonomiczna, lecz gdy ponownie miałbym wybierać byłaby to Terra
A cbf, jak i ybr tylko 2v i 11KM- niedostatek mocy szybko odczujesz, no chyba że jesteś, jak ja, eko-driverem
PS. Ewentualnym Daelimem głowy sobie nie zawracaj. Drgania


- Tmek
- Świeżak
- Posty: 219
- Dołączył(a): 13/12/2008, 14:55
- Lokalizacja: Łódź
Varadero nie jest przereklamowane,a cenami porównywalne z derbi terra.Ogólnie derbi terra jest bardziej off road,a viadro na trase.
varadero to bardzo dobry motocykl.Tani w eksploatacji,bezawaryjny,bardzo wygodny i duzy.Prawdziwy turystyk w klasie 125 cc.Jezeli chcesz podrózowac bardziej offroadowo to wtedy terra adventure.
Ale co do ceny uzywek varadero,sam sie rozgladam jak i za terra,tak za viadrem i ceny troche z dupy ;/
varadero to bardzo dobry motocykl.Tani w eksploatacji,bezawaryjny,bardzo wygodny i duzy.Prawdziwy turystyk w klasie 125 cc.Jezeli chcesz podrózowac bardziej offroadowo to wtedy terra adventure.
Ale co do ceny uzywek varadero,sam sie rozgladam jak i za terra,tak za viadrem i ceny troche z dupy ;/
KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
-
Koval135 - Mieszkaniec forum
- Posty: 1807
- Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
- Lokalizacja: Racibórz/Warszawa
Jedną namierzyłem http://www.allegro.pl/item715846357_derbi_terra_125_2008_nie_xt_dt_wr_tt_moto_ars.html (otwórz link) Cena nowej w UK to 3000£. Dla porównania Varadero 4300£ PS. Dwie wersje terry http://news.motorbiker.org/blogs.nsf/dx/derbi-terra-adventure-125.htm (otwórz link)
- Tmek
- Świeżak
- Posty: 219
- Dołączył(a): 13/12/2008, 14:55
- Lokalizacja: Łódź
Tez juz dawno ja namierzylem
Ale troche za drogo by mnie wyszla.Szukalem mulhacena,ale ten co jest na allegro...pokrzywiona chlodnica,brak plastiku i porysowany drugi,wszystkie plastiki poprzesuwane,ciekawe czy tylni stelaz nie jest krzywy,pozatym kombinuje z papierami,raz wystawia za 6300 125/50,raz 5700 na 125... A szkoda bo mulhacen jest piekny.

KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
-
Koval135 - Mieszkaniec forum
- Posty: 1807
- Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
- Lokalizacja: Racibórz/Warszawa
Nowość. Myślę, że od następnego sezonu pojawi się ich więcej na rynku wtórnym. Wracając do cbf http://www.motocykl-online.pl/testy/Honda_CBF_125 (otwórz link) , honda spóźniła się z jej debiutem. Teraz mało kto kupuje nówkę...
- Tmek
- Świeżak
- Posty: 219
- Dołączył(a): 13/12/2008, 14:55
- Lokalizacja: Łódź
Artykul troszke stary i juz od jakiegos czasu ja widze na allegro,mowa o cbf.Pytanie czy w pl znajdzie wielu odbiorców...ale jak cbr sie w miare powodzi (chociaz dzieli je przepasc technologiczna) to cbf moze tez sie jakos zadomowi.
KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
-
Koval135 - Mieszkaniec forum
- Posty: 1807
- Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
- Lokalizacja: Racibórz/Warszawa
Jakby cbr miała branie, to w salonach śladu by nie było po roczniku 2008. Porównywałem, i wierz mi, żadnej kosmicznej różnicy w technologii nie dostrzegłem. Nieco inna charakterystyka mocniej sprężonego dwuzaworowego silnika, większa o 4mm gardziel przepustnicy, bieg więcej i lepsze hamulce, to za mało, by miało to robić większe wrażenie. Jest to też tania produkcja. Co innego yzf-r125 

- Tmek
- Świeżak
- Posty: 219
- Dołączył(a): 13/12/2008, 14:55
- Lokalizacja: Łódź
eeee,cbr a cbf,pierwsze z brzegu róznice:Chlodzenie ciecza a powietrzem,tylnie heble,w cbr tarcza,w cbf jeszcze beben
co do rozrzadów i calej reszty juz nie ma sensy wracac.Cbf jest na maxa uproszczona,z cbr sie troche postarali,ale tylko troche...

KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
-
Koval135 - Mieszkaniec forum
- Posty: 1807
- Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
- Lokalizacja: Racibórz/Warszawa
Z tyłu to i bębnowy hamulec daje radę. Przy małej masie mojej ybr muszę uważać, by nie zblokować koła. Co innego chłodzenie cieczą. Konieczność przy wysilonym silniku, lepiej utrzymuje właściwą temperaturę w upały i w chłodne dni (powietrzak ma problem z dogrzaniem poniżej +10, z własnego doświadczenia ). Jednak cbf max. moment obrotowy ma większy od cbr i dostępny przy niższych obrotach. Pod tym względem jest bezkonkurencyjna wśród 4T 125-tek
Nie potrzeba jej już tak wysoko kręcić (cbr z 5-cioma biegami nie byłaby już taka ostra
) Brak w cbf obrotomierza to błąd niewybaczalny...


- Tmek
- Świeżak
- Posty: 219
- Dołączył(a): 13/12/2008, 14:55
- Lokalizacja: Łódź
heh,dzis kupilem varadero i jednak co dwa cylki to dwa,nawet w takiej malej pojemnosci.Cbf w sumie moto tylko na miasto,w trasie sie szybko zmeczysz 

KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
-
Koval135 - Mieszkaniec forum
- Posty: 1807
- Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
- Lokalizacja: Racibórz/Warszawa
Gratuluję zakupu
Gabarytowo chyba największa 125-tka. A propo trasy: wczoraj zrobiłem mały wypadzik jadąc na dłuższych odcinkach z prędkością obrotową silnika ~6krpm (max. moment obrotowy 9,6Nm ). Odpowiadało to prędkości 70km/h. Jak wiesz, silnik wtedy pracuje najefektywniej, radząc sobie, najmniej obciążony, z nierównościami terenu. Fakt że jest to prędkość spacerowa
, zwana przelotową. A jak to przedstawia się w Varadero125? Do jakich obrotów należy go kręcić, by silnik uzyskał swoją najwyższą sprawność? Varadero waży przecież niemało...


- Tmek
- Świeżak
- Posty: 219
- Dołączył(a): 13/12/2008, 14:55
- Lokalizacja: Łódź
Koval135 napisał(a):heh,dzis kupilem varadero i jednak co dwa cylki to dwa,nawet w takiej malej pojemnosci.Cbf w sumie moto tylko na miasto,w trasie sie szybko zmeczysz
A w czym 2 cylki w varadero sa lepsze od 1 w cbf? Chyba tylko kultura pracy. Varadero ma nawet mniejszy moment od cbf-ki. Varadero ma 10nm przy 8500obr/min, a cbf 11,2nm przy 6250obr/min. Przy duzo nizszej masie cbf-ki bedzie duzo lepiej smigac od varadero, ktory jest super ciezki jak na 125-tke.
Ale i tak gratuluje zakupu i niech dobrze sluzy, do zoba na trasie.
-
rambo wwa - Świeżak
- Posty: 209
- Dołączył(a): 9/9/2006, 16:12
- Lokalizacja: 0-22
- Tmek
- Świeżak
- Posty: 219
- Dołączył(a): 13/12/2008, 14:55
- Lokalizacja: Łódź
Koval135 napisał(a):heh,dzis kupilem varadero i jednak co dwa cylki to dwa,nawet w takiej malej pojemnosci.
V-power sie czuje odrazu nie ?


Tmek napisał(a): A jak to przedstawia się w Varadero125? Do jakich obrotów należy go kręcić, by silnik uzyskał swoją najwyższą sprawność? Varadero waży przecież niemało...
powiem Ci tak: scigalem sie tylko raz i to z chopperem 150ccm na jednym garze w 4T. i przyspieszenie V-ki jest 2 razy lepsze


a co do obrotow to wyglada mniej wiecej tak:
jak chcesz zap-dalac to krecisz go do 10-10.5 tys obr/min i wtedy zbiera sie najlepiej. biegi redukujesz gdy obroty spadaja ponizej 7 tys



a jesli chcesz jezdzic spokojnie to biegi zmieniasz przy max 8tys obr/min. osiagi sa wystarczajace, ryk silnika zniewalajacy a spalanie zadowalajace

zaplon odcina przy 12 tys

- adamos19
- Świeżak
- Posty: 136
- Dołączył(a): 30/3/2007, 17:06
Przy 12,5 odcina
Co do obrotów,najlepiej sie jedzie trzymiac 9/10 tys rpm,to odpowiada 90/100 kmh.Ogólnie do 120 nie rozpędza sie zbyt dlugo.Do seki idzie calkiem żwawo,myślalem ze gorzej bedzie.Co do biegów,3 fakt,calkiem mocarna,4 tez,ale na dobra sprawe,jak jedziesz na 5 tce to nawet od 60 da sie w miare przyspieszac rowno.Ale bardzo wygodne moto,po 3 godzinnym powrocie nie chcialem schodzic
Tylko troszke niski jestem (170 niecale) i przy wycofywaniu troszke cięzej idzie,ale ogólnie nie ma najmniejszego problemu z pewnym utrzymaniem moto.
W sumie fajne moto,mam nadzieje ze bd mi sluzyc
PS:Tylko jak juz sie leci setke nie ma sensu zabierac sie za wyprzedzanie
Jak chcemy wyprzedzic cos co jedzie 80/90 nie ma problemu,ale jak cos juz 100 leci to lepiej sie rozpedzic i na hop siup go lyknac nawet nie zwalniac xD


W sumie fajne moto,mam nadzieje ze bd mi sluzyc
PS:Tylko jak juz sie leci setke nie ma sensu zabierac sie za wyprzedzanie

KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
-
Koval135 - Mieszkaniec forum
- Posty: 1807
- Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
- Lokalizacja: Racibórz/Warszawa
- Tmek
- Świeżak
- Posty: 219
- Dołączył(a): 13/12/2008, 14:55
- Lokalizacja: Łódź
Posty: 20
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości