Zobacz wątek - łancuch gsx600f
NAS Analytics TAG

łancuch gsx600f

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

łancuch gsx600f

Postprzez specialist » 16/8/2009, 23:08

witam! czeka mnie wymiana zestawu napedowego w mojej katanie z 91r.
chce kupic oddzielnie łancuch i zębatki poniewaz mam zamiar wsadzic na tyl 52z zeby lepiej na kolo szedl. jaki łańcuch bedzie najlepszy? chodzi mi o łancuch o-ringowy. orientuje sie ktos ile ogniw bedzie potrzebnych do zebatki 52z??

aha ma ktos namiary na program obliczajacy predkosc po zmianie przelozen?
Kawa ZX-6r J1
Avatar użytkownika
specialist
Świeżak
 
Posty: 125
Dołączył(a): 8/6/2007, 09:39
Lokalizacja: wlkp


Postprzez miki1406 » 16/8/2009, 23:51

Dlaczego NIE warto próbować gumowania na imbryku:

1. Moto waży 225kg + Twoja waga i ma 86KM... Będzie ciężko, chyba, że przywalisz pizze, ale i tak będzie...

2. Jak już walisz na koło to robisz to ze sprzęgła - łatwo przesadzić i lecisz na plery a za Tobą 225kilowy kloc...

3. Stary olej mimo, że nie niezniszczalny, przeżył już swoje... Kazał byś swojemu dziadkowi tańczyć breakdance'a?? :P (Bez urazy dla grupy GSX1100R olejów... Ale wasza grupa to inna liga :P )

4. Do stuntu najlepiej kupić moto, a nie stuntować codziennym sprzętem... Nie wiem jak wygląda twoja sytuacja, ale kumpel najpierw uprosił, wręcz ubłagał żone o moto, później kupił SC28 900RR (Fireblade), a później przekręcił ją na plery i tak mu się skończył moto... Drugiego żona już odmówiła kategorycznie pod groźbą rozwodu :? I Teraz patrzy tylko ze smutkiem jak my latamy a on siedzi na czterech
http://www.youtube.com/watch?v=72y7JH4J76Y (otwórz link)
Oto Darek... Złamane dwa żebra ale ogólnie spoko... Moto w stanie raczej kiepskim... Ale już lata, tyle, że nie u Darka a u braciaka... Guma przy 140km/h rozpoczęta uślizgiem tylnego koła... Złapanie przyczepności i placy...

Moja rada... Jak już chcesz stuntować to kup jakąś CBR 600 F2 (tylko nie F1 bo też ciężkie bydle... Wiem bo mamy takądo stuntu)...
Moto jest w miare lekkie i "podatne" na kat... Oczywiście decyzja należy do Ciebie ale ja mówie, że mały imbryk do stuntu się nie nadaje... Śmigam takim z 89roku :twisted:
Jak fenix z popiołów :)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2847
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice


Postprzez specialist » 17/8/2009, 00:01

nie chce typowo do stuntu. zalezy mi tylko zeby latwiej bylo go na kolo wyrwac. zebatki mam seryjne i daje rade :) jednak ostro musze ze sprzegla walnac. mysle ze z wieksza zebatka bylo by o niebo lepiej :) o glebe sie nie boje tak bardzo, najwyzej wywale plastiki i zrobie full stunta :)
Kawa ZX-6r J1
Avatar użytkownika
specialist
Świeżak
 
Posty: 125
Dołączył(a): 8/6/2007, 09:39
Lokalizacja: wlkp

Postprzez miki1406 » 17/8/2009, 09:56

Poszukaj po forum... Ktoś dał na tył 50 a na przód 13 i nawet na 2 z gazu daje na gume... A więc się da :P Poszukaj...
Jak fenix z popiołów :)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2847
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na górê