Zobacz wątek - SV650 na gaznikach czy na wtrysku?? Który ekonomiczniejszy ?

SV650 na gaznikach czy na wtrysku?? Który ekonomiczniejszy ?

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, Lovtza, Terror, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, andy7, suhy-19, Bostorn, Miczab, Boshi

SV650 na gaznikach czy na wtrysku?? Który ekonomiczniejszy ?

Postprzez soczi666 » 15/8/2009, 15:23

Witam. Sam nie mogę sobie odpowiedzieć na pytania stawiane w temacie, wiec czekam na pomoc. Proszę mi jeszcze doradzić czy wersja N bedzie na upartego dobrym motocyklem turystycznym i do tego pierwszym motocyklem. Pozdrawiam
soczi666
Świeżak
 
Posty: 61
Dołączył(a): 5/7/2009, 15:37
Lokalizacja: Kraków


Postprzez Demotywatrrro » 15/8/2009, 15:29

Turystyk bez owiewki... Na pewno wersja na wtrysku jest ładniejsza. Może być pierwszym motocyklem tak jak każdy.
Demotywatrrro
Świeżak
 
Posty: 387
Dołączył(a): 22/6/2009, 17:59

Postprzez Czester » 15/8/2009, 15:31

Wersja N do turystyki się nie nada z racji braku owiewki. Na nakedach przy 140 km/h zaczyna się walka z wiatrem. Jeśli to ma być do turystyki to zdecydowanie wersja S.
Wypadki chodzą po ludziach, ludzie po wypadkach nie zawsze.
Avatar użytkownika
Czester
Administrator
 
Posty: 4650
Dołączył(a): 23/5/2009, 05:14
Lokalizacja: Suwałki

Postprzez soczi666 » 15/8/2009, 15:34

Zamierzałem dopasować owiewkę do wersji N jakąś większą zamiast tej małej standardowej. A dla mnie v max to góra to 140. Ale jak Panowie z tym spalaniem.
soczi666
Świeżak
 
Posty: 61
Dołączył(a): 5/7/2009, 15:37
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Gandalf » 15/8/2009, 16:02

Jak dla mnie np. jazda moim hornetem przy 130km/h sprawia mi najlepszą frajdę. Silniczek sobie pyrka, zapas mocy jeszcze jest spory i wcale tak nie wieje. Ja mam założoną akcesoryjną owiewką Puiga. Niby takie małe "cuś" a jednak pomaga i to sporo.
Avatar użytkownika
Gandalf
Świeżak
 
Posty: 371
Dołączył(a): 4/1/2007, 18:13
Lokalizacja: Dziki Zachód

Postprzez stonetown » 15/8/2009, 16:27

Niezależnie czy mówimy o wersji N czy S - SV nie nadaje się do turystyki. 650 cierpi na niedostatek mocy pod obciążeniem pasażera i bagaży, siedzenie jest zbyt twarde i po 100km zaczyna boleć tyłek, a i samo mocowanie tobołków nie jest jakieś super wygodne. Jeśli szukasz czegoś poza miasto to odradzam.

To jest typowo miejski motocykl.
stonetown
 

Postprzez Kris2k » 15/8/2009, 17:02

stonetown napisał(a):Niezależnie czy mówimy o wersji N czy S - SV nie nadaje się do turystyki. 650 cierpi na niedostatek mocy pod obciążeniem pasażera i bagaży, siedzenie jest zbyt twarde i po 100km zaczyna boleć tyłek, a i samo mocowanie tobołków nie jest jakieś super wygodne. Jeśli szukasz czegoś poza miasto to odradzam.

To jest typowo miejski motocykl.


Podpisuje sie tez pod tym. Turystyka na SV650 jak juz to w pojedynke.
Do starszych modeli nie ma chyba anwet mozliwosci dokupenia bocznych stelazy, centralne powinny byc i do starych i nowych. Generalnie klopot z wieksza iloscia bagarzu, srednia wygoda, sa fajniejsze motocykle do turystyki w klasie 600.
GS 500E '93 --> VFR 800 '00
Avatar użytkownika
Kris2k
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1617
Dołączył(a): 22/6/2006, 12:06
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Postprzez adam_tomasz » 15/8/2009, 17:49

warto jeszcze pamietac ze w SV 650 wersje N od S roznia sie nie tylko owiewka... ale takze pozycja za kierownica... w N jest bardziej wyprosowana... w S kierownica jest duzo nizej i siedzi sie jak na typowym scigu
Instruktor nauki jazdy A,B - Poznańhttp://szkola-motocyklowa.blogspot.com/ - Twoje kompendium wiedzy
adam_tomasz
Moderator
 
Posty: 407
Dołączył(a): 15/4/2007, 14:20
Lokalizacja: Poznań

Postprzez C-bool » 15/8/2009, 17:52

No i wersja N ma mniejsze przełożenie na 6tym biegu.
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
Avatar użytkownika
C-bool
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2915
Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
Lokalizacja: Poznań

Postprzez wasil1993p » 15/8/2009, 19:01

na pierwsze moto sv jest super i mocy ci nie zabraknie ale do turystyki bez owiewki to sie nie nada. jak chcesz latac w trase to tylko wersja s, tylko ze z kolei w wersji s pozycja jest bardziej sportowa i nie jest zbyt wygodnie.
SPRZEDAM r1 rn04 8500zł
Avatar użytkownika
wasil1993p
Bywalec
 
Posty: 765
Dołączył(a): 23/3/2009, 21:02
Lokalizacja: Suwałki

Postprzez soczi666 » 15/8/2009, 20:26

Tzn nie zbyt poinformowałem Was jakie dokładnie będzie miał przeznaczenie ale głównie to 1 dniowe wypady w pojedynkę na trasie 2X300km. Nie chodzi mi o takiego turystyka typowego. Wiem i się zgodzę z waszymi wypowiedziami ale na SV sie napaliłem bo po 1 na wtrysku po 2 zajebisty odgłos silnika po 3 ekonomiczny elastyczny i niezawodny.
Dołączę do tego ze nie lubie sie kłaść na motocyklu a Hoppery mi sie nie podobają. Szukam czegoś żeby pozycja była wyprostowana ale jakis naked rozważam jeszcze CBF 500
soczi666
Świeżak
 
Posty: 61
Dołączył(a): 5/7/2009, 15:37
Lokalizacja: Kraków

Postprzez wasil1993p » 15/8/2009, 21:05

no to jeśli chodzi ci o ekonomie to na wtrysku będzie palił mniej i będzie miał lepszą reakcje na gaz tylko że a jeżeli chcesz jeździć naked-em w trase to twoja sprawa ale wiem że nie jest to zbyt przyjemne. A może bandit 600 z owiewką ci się spodoba tylko że to już nie jest silnik V tylko rzędówka i będzie inaczej brzmiał.
SPRZEDAM r1 rn04 8500zł
Avatar użytkownika
wasil1993p
Bywalec
 
Posty: 765
Dołączył(a): 23/3/2009, 21:02
Lokalizacja: Suwałki

Postprzez soczi666 » 15/8/2009, 21:11

wystarczy dopasować owiewkę i z naked-da zrobi sie turystyk jak wspomniałem v max to góra 150km/h wiec przy takiej prędkości szybka wystarczy:)
soczi666
Świeżak
 
Posty: 61
Dołączył(a): 5/7/2009, 15:37
Lokalizacja: Kraków

Postprzez Tmek » 16/8/2009, 15:12

Wersja na wtrysku jest lepsza w dolnym i średnim zakresie obrotów. Polecam Gladiusa ;)
Tmek
Świeżak
 
Posty: 219
Dołączył(a): 13/12/2008, 14:55
Lokalizacja: Łódź

Postprzez sarar » 17/8/2009, 09:04

Jeżdżę SV650s na wtrysku. Moto jest bardzo ekonomiczne - ostatni przelot w dwie osoby przy prędkości około 140-150 km/h wyniosło 5,5l. Jazda sprawia sporo frajdy, mocny dół, na dwie osoby wcale nie jest za słaby, owiewka naprawdę konkretnie chroni przed wiatrem. Jest jedno ale - dwie osoby na dłuzszej trasie to mają już nie wygodnie, w pojedynkę natomiast daje radę nawet przy wzroście 185. Na pierwsz moto też się nada, chociaż trudniej będzie ogarnąć wersję S niż N, Ja zaczynałem właśnie od S-ki, jak przymierzyłem się do N-ki to prowadziła się łatwo jak rower.
Moto bardzo fajne ale od czasu jak zacząłem robić dłuższe trasy we dwoje myślę nad jega zmianą na V-Stroma albo FZ-6.
sarar
Świeżak
 
Posty: 42
Dołączył(a): 27/8/2008, 14:22
Lokalizacja: Warszawa



Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na gr