Problemy z chłodzeniem
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Problemy z chłodzeniem
Tak jak w temacie mam problemy z chłodzeniem w kawasaki er 5. Mianowicie jakiś czas temu czyściłem cały układ bo myslałem że taka była przyczyna zapalającej sie kontrolki temp. Faktycznie układ był troche zapchany przeczyściłem go i na jakis czas się poprawiło, ale teraz pojawił się inny problem... Jak zapier***lam temp jest ok ale jak robie jakieś krótkie trasy na spokojnie moto mi się grzeje. Oglądałem i czyściłem chłodnice, chłodnica jest w jednym miejscy klejona,ale przepływ ma tylko nie wiem czy całościowo bo jak moto mi się zagrzeje i dotykam chłodnicy to jest ciepła, ale tylko od połowy w dół, a na domiar tego płyn chłodniczy w zbiorniczku przelewowym jest cały czas zimny, i co jakiś czas wywala mi go odmą... ja mam trzy podejrzenia; jebnięty termostat lub chłodnica lub jedno i drugie, ale zacząłbym od termostatu bo chyba taniej
. Co byście mi zaradzili ( tylko tak sensownie bez tekstów typu kawasaki jebnij w krzaki albo spal moto
) Z góry dzięki


Kawasaki Er 5
Przypadki są przypadkami tylko dla ignorantów
Przypadki są przypadkami tylko dla ignorantów
-
Justyn - Świeżak
- Posty: 144
- Dołączył(a): 18/1/2009, 16:14
- Lokalizacja: Wolbórz/Łódź
tak jak mówisz sprawdź termostat a nawet go wyjmij i pośmigaj bez niego wtedy zobaczysz czy cała chłodnica ci się grzeje no i jeszcze sprawdź poziom płynu w chłodnicy bo ze zbiorniczka nadmiaru nie masz możliwości powrotu płynu do chłodnicy a jak ci się parę razy zagotował moto to do nadmiaru się trochę przelało
Jeszcze jedno może też to być pompa wodna i nie masz pełnego obiegu cieczy tylko grawitacyjny ale co do tego to skontaktuj się z jakimś mechaniorem
Jeszcze jedno może też to być pompa wodna i nie masz pełnego obiegu cieczy tylko grawitacyjny ale co do tego to skontaktuj się z jakimś mechaniorem
- przemek23
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 11/8/2009, 20:43
a pomyślałeś że układ może być zapowietrzony? to by tłumaczyło zimną chłodnice, a powietrze w komorze termostatu (urządzenia bimetalowego zamykającego mały albo duży obieg) w którym znajduje się zapewne czujnik do kontrolki - powoduje jego przekłamanie.
-
zomodj - Świeżak
- Posty: 256
- Dołączył(a): 2/7/2008, 21:33
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości