[Honda VTR250] Honda VTR250 – danie...
Posty: 29
• Strona 1 z 2 • 1, 2
[Honda VTR250] Honda VTR250 – danie...
Dyskusja na temat: Honda VTR250 – danie włosko-japońskie
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Honda VTR250 – danie włosko-japońskie
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Honda VTR250 – danie włosko-japońskie
- Ścigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
napewno nie pierwsi opisujecie wady i zalety tego motocycykla bylo duzo takich artykolow np swiat motocykli.<br><hr>Blazej
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Jesteśmy pierwszą redakcją która w Polsce otrzymała ten motocykl do ręki. Wrażenia z jazd publikujemy zatem jako pierwsi. Wcześniejsze prezentacje polskie redakcje przygotowywały na bazie materiałów prasowych. Pozdrawiam,<br><hr>LovtzaKomentatorzy napisał(a):napewno nie pierwsi opisujecie wady i zalety tego motocycykla bylo duzo takich artykolow np swiat motocykli.<br><hr>Blazej<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Komentatorzy napisał(a):napewno nie pierwsi opisujecie wady i zalety tego motocycykla bylo duzo takich artykolow np swiat motocykli
Jesteś pewien, że chodziło o najnowszą wersję Hondy VTR250 co to weszła do sprzedaży w Polsce jakiś miesiąc temu a nie o jakiąś poprzednią z lat ubiegłych?
O opisy oparte na fizycznym pomacaniu najnowszej wersji sprzęta a nie na wiadomościach z ulotek lub tłumaczenie z zagranicznych testów?

- beebas
- VIP Ścigacz.pl
- Posty: 30
- Dołączył(a): 26/5/2009, 22:01
- Lokalizacja: Warszawa
Komentatorzy napisał(a):Jesteśmy pierwszą redakcją która w Polsce otrzymała ten motocykl do ręki. Wrażenia z jazd publikujemy zatem jako pierwsi. Wcześniejsze prezentacje polskie redakcje przygotowywały na bazie materiałów prasowych.
O!
Odpowiedź weszła błyskawicznie i to przed moim wpisem

Więc już wyjaśnione skąd to "pierwsi w Polsce".
- beebas
- VIP Ścigacz.pl
- Posty: 30
- Dołączył(a): 26/5/2009, 22:01
- Lokalizacja: Warszawa
Ładny motor, podoba mi się i dość ładnie brzmi (jak na 250). Brak tylko wskaźnika zapiętego biegu. Tylko kto go kupi, jeśli kosztuje 20, a Gladius 21,5?<br><hr>Adept motoszkoły, realista
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Gratuluję testu, motocykl bardzo ładny, fajny materiał filmowy. Cieszy nowy format zdjęć. Bardzo dziękuję za rzeczową i bogatą we wrażenia prezentację. Pozdrawiam.<br><hr>dawidKomentatorzy napisał(a):napewno nie pierwsi opisujecie wady i zalety tego motocycykla bylo duzo takich artykolow np swiat motocykli.<br><hr>Blazej<br>Komentatorzy napisał(a):Jesteśmy pierwszą redakcją która w Polsce otrzymała ten motocykl do ręki. Wrażenia z jazd publikujemy zatem jako pierwsi. Wcześniejsze prezentacje polskie redakcje przygotowywały na bazie materiałów prasowych. Pozdrawiam,<br><hr>Lovtza<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Fajnie i dobrze ze motocykl pośmigal też po torze bo przynajmniej wiadomo ze sportowy styl nie jest tylko na pokaz ale tez mozna z niego zrobic uzytek.<br><hr>Fan
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Nikt mający jakieś pojęcie o stylistyce motocyklowej nie kupi Gladiusa. To po prostu karykatura Monstera. VTR to niebrzydka podróbka.<br><hr>ixajKomentatorzy napisał(a):Ładny motor, podoba mi się i dość ładnie brzmi (jak na 250). Brak tylko wskaźnika zapiętego biegu. Tylko kto go kupi, jeśli kosztuje 20, a Gladius 21,5?<br><hr>Adept motoszkoły, realista<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
No dobra, przesadziłem. VTR też jest brzydka, ale nie aż tak jak po prostu śmieszny Gladius. Należy zdecydowanie postawić granicę między Ducati a resztą.<br><hr>ixajKomentatorzy napisał(a):Ładny motor, podoba mi się i dość ładnie brzmi (jak na 250). Brak tylko wskaźnika zapiętego biegu. Tylko kto go kupi, jeśli kosztuje 20, a Gladius 21,5?<br><hr>Adept motoszkoły, realista<br>Komentatorzy napisał(a):Nikt mający jakieś pojęcie o stylistyce motocyklowej nie kupi Gladiusa. To po prostu karykatura Monstera. VTR to niebrzydka podróbka.<br><hr>ixaj<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
No rzeczywiście wyglada niezle tylko ta cena... Nawet GS500 kosztowal jakies marne 18k, a to przeciez wiekszy motocykl.<br><hr>Tony
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ducati ma niepowtarzalną stylistykę. Sam bym chętnie jeździł Monsterem. Tylko zwróć uwagę, że Monster 696 kosztuje 36, a Gladius 23 (przesadziłem że 21), poza tym włoskie produkty nie są bezawaryjne.. Gladius wg mnie jest całkiem ładny, choć Monster to inna klasa. Chciałem tylko zauważyć, że jeśli ktoś ma 20-25 do wydania to raczej kupi Gladiusa (650cm, 72KM, 64Nm) za 23 niż VTR (250cm, 30KM, 22Nm) za 20. Zresztą.. znam ludzi, którzy twierdzą, że tylko HD to jest motor.<br><hr>Adept motoszkoły, realistaKomentatorzy napisał(a):Ładny motor, podoba mi się i dość ładnie brzmi (jak na 250). Brak tylko wskaźnika zapiętego biegu. Tylko kto go kupi, jeśli kosztuje 20, a Gladius 21,5?<br><hr>Adept motoszkoły, realista<br>Komentatorzy napisał(a):Nikt mający jakieś pojęcie o stylistyce motocyklowej nie kupi Gladiusa. To po prostu karykatura Monstera. VTR to niebrzydka podróbka.<br><hr>ixaj<br>Komentatorzy napisał(a):No dobra, przesadziłem. VTR też jest brzydka, ale nie aż tak jak po prostu śmieszny Gladius. Należy zdecydowanie postawić granicę między Ducati a resztą.<br><hr>ixaj<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
To nie jest taka prosta sprawa - porównywanie wyłącznie ceny do pojemności, mocy itd. jest nie do końca słuszne.
Bo to trochę tak jak z tłumaczeniem - czemu 600 skoro 1000 jest niewiele droższe
Na tego typu moto trzeba patrzeć trochę inaczej.
Po pierwsze VTR250 jest mniejsze, lżejsze i o mniejszej mocy od dowolnej 600 - a co za tym idzie dla mniejszych (niższych) osób o mniejszej wadze (np. większość dziewczyn i część młodziaków) a także osób początkujących (brak doświadczenia, umiejętności, podatność na "omsknięcia manetki") VTR250 jest dużo poręczniejsza, łatwiejsza w obsłudze i bezpieczniejsza niż Gladius lub dowolna "niewiele droższa" 600. Tutaj warto zwrócić uwagę na to dlaczego VTR250 jest tak bardzo popularne i lubiane przez japończyków
Po drugie - dla osoby która chce kupić swoje pierwsze (poważne) moto, VTR250 jest doskonałym wyborem zarówn z powodów wymienionych powyżej jak też i dlatego, że każdy 1000 zł mniej to lepszy i bezpieczniejszy kask, albo porządne buty, kurtka, spodnie i/lub rękawiczki. VTR250 raczej z założenia będzie kolejnym etapem w doskonaleniu umiejętności i rozpoznaniu swoich preferencji przed zakupem "docelowego" wozidełka
Po trzecie - porówniania:
Waga - VTR250 = 161 kg, Gladius = 202 kg - to o ok, 25% więcej. Powiedz dziewczynie, która waży 50 kg, że przytycie o prawie 13 kg to mały pikuś. Albo facetowi ważącemu 75 kg, że przytyje o ok 19 kg
Wysokość siodła - VTR250 = 775 mm, Gladius = 785 mm - niby niewiele, raptem 10 cm. Jednak podnieś sobie siodełko w rowerze o 10 cm to zrozumiesz czym jest ta niewielka różnica dla osoby mającej 165 cm wzrostu lub niewiele więcej
To jest jak podparcie cała stopą w porównania do ledwo sięgania końcami palców. Wiem, że dziewczyny na kursie miały z tym niezłe problemy. Małych facetów nie zauważyłem ale śmiem twierdzić, że w tym wypadku problem byłby ten sam.
Moc - VTR250 = 29.9 KM, Gladius = 72 KM - to prawie o 141% więcej!. Moment - VTR250 = 22 Nm, Gladius = 64 Nm - to o 191% więcej!
W porównaniu moc/kg - VTR250 = 18.57 KM/100 kg, Gladius = 35.64 KM/100 kg - to o prawie 92% więcej.
Moment/kg - VTR250 = 13.66 Nm/100 kg, Gladius = 31.68 Nm/100 kg - to o 132% więcej!
Czy muszę wyjaśniać co to oznacza dla mniejszych, słabszych i niedoświadczonych osób?
Jeśli byłbym rozsądnym rodzicem i świeżo po zdaniu prawka miał pomóc kupować dziecku jego pierwsze moto to zdecydowanie wolałbym VTR250 przynajmniej na początek dopóki nie będzie bardziej doświadczonym motocyklistą.
I na koniec - cena - VTR250 = 19900 zł, Gladius = 26200 zł - to prawie 32% więcej. Coś co jest droższe o ponad 30% to chyba jest jednak sporo droższe a nie niewiele droższe, nierawdaż?
Poza tym różnica 6300 zł to możliwość zakupu pełnego i bezpiecznego rynsztunku znanych i renomowanych firm plus parę dodatkowych tankowań
Dla tych dla których każdy grosz się liczy to nawet spalanie o 1-1,5 l.100 km mniejsze niż nawet w najbardziej oszczędnej 600-ce jest bardzo istotne
Podsumowując - VTR250 to nie motor dla każdego jednak myślę, że może znaleźć w Europie spore grono klientów chętnych do zakupu i zadowolonych z używania tego motocykla. Zarówno jeśi chodzi o nowe egzemplarze jak i te używane (jak się już pojawią).
Na dowód mogę podać tak bardzo popularną kiedyś i nadal chętnie kupowaną w obrocie wtórnym Hondę CB500, która nawet jako nowa nie była czymś nadzwyczajnym a jednak zawładneła sercami setek tysięcy (jeśli nie milionów, wliczając w to obrót wtórny) klientów
Bo to trochę tak jak z tłumaczeniem - czemu 600 skoro 1000 jest niewiele droższe

Na tego typu moto trzeba patrzeć trochę inaczej.
Po pierwsze VTR250 jest mniejsze, lżejsze i o mniejszej mocy od dowolnej 600 - a co za tym idzie dla mniejszych (niższych) osób o mniejszej wadze (np. większość dziewczyn i część młodziaków) a także osób początkujących (brak doświadczenia, umiejętności, podatność na "omsknięcia manetki") VTR250 jest dużo poręczniejsza, łatwiejsza w obsłudze i bezpieczniejsza niż Gladius lub dowolna "niewiele droższa" 600. Tutaj warto zwrócić uwagę na to dlaczego VTR250 jest tak bardzo popularne i lubiane przez japończyków

Po drugie - dla osoby która chce kupić swoje pierwsze (poważne) moto, VTR250 jest doskonałym wyborem zarówn z powodów wymienionych powyżej jak też i dlatego, że każdy 1000 zł mniej to lepszy i bezpieczniejszy kask, albo porządne buty, kurtka, spodnie i/lub rękawiczki. VTR250 raczej z założenia będzie kolejnym etapem w doskonaleniu umiejętności i rozpoznaniu swoich preferencji przed zakupem "docelowego" wozidełka

Po trzecie - porówniania:
Waga - VTR250 = 161 kg, Gladius = 202 kg - to o ok, 25% więcej. Powiedz dziewczynie, która waży 50 kg, że przytycie o prawie 13 kg to mały pikuś. Albo facetowi ważącemu 75 kg, że przytyje o ok 19 kg

Wysokość siodła - VTR250 = 775 mm, Gladius = 785 mm - niby niewiele, raptem 10 cm. Jednak podnieś sobie siodełko w rowerze o 10 cm to zrozumiesz czym jest ta niewielka różnica dla osoby mającej 165 cm wzrostu lub niewiele więcej

Moc - VTR250 = 29.9 KM, Gladius = 72 KM - to prawie o 141% więcej!. Moment - VTR250 = 22 Nm, Gladius = 64 Nm - to o 191% więcej!
W porównaniu moc/kg - VTR250 = 18.57 KM/100 kg, Gladius = 35.64 KM/100 kg - to o prawie 92% więcej.
Moment/kg - VTR250 = 13.66 Nm/100 kg, Gladius = 31.68 Nm/100 kg - to o 132% więcej!
Czy muszę wyjaśniać co to oznacza dla mniejszych, słabszych i niedoświadczonych osób?
Jeśli byłbym rozsądnym rodzicem i świeżo po zdaniu prawka miał pomóc kupować dziecku jego pierwsze moto to zdecydowanie wolałbym VTR250 przynajmniej na początek dopóki nie będzie bardziej doświadczonym motocyklistą.
I na koniec - cena - VTR250 = 19900 zł, Gladius = 26200 zł - to prawie 32% więcej. Coś co jest droższe o ponad 30% to chyba jest jednak sporo droższe a nie niewiele droższe, nierawdaż?
Poza tym różnica 6300 zł to możliwość zakupu pełnego i bezpiecznego rynsztunku znanych i renomowanych firm plus parę dodatkowych tankowań

Dla tych dla których każdy grosz się liczy to nawet spalanie o 1-1,5 l.100 km mniejsze niż nawet w najbardziej oszczędnej 600-ce jest bardzo istotne

Podsumowując - VTR250 to nie motor dla każdego jednak myślę, że może znaleźć w Europie spore grono klientów chętnych do zakupu i zadowolonych z używania tego motocykla. Zarówno jeśi chodzi o nowe egzemplarze jak i te używane (jak się już pojawią).
Na dowód mogę podać tak bardzo popularną kiedyś i nadal chętnie kupowaną w obrocie wtórnym Hondę CB500, która nawet jako nowa nie była czymś nadzwyczajnym a jednak zawładneła sercami setek tysięcy (jeśli nie milionów, wliczając w to obrót wtórny) klientów

- beebas
- VIP Ścigacz.pl
- Posty: 30
- Dołączył(a): 26/5/2009, 22:01
- Lokalizacja: Warszawa
Mam Honde VTR 250 z '99 sprowadzoną z Japonii. Jest genialna, pięknie jeździ, mało pali i ten wygląd - można się w niej zakochać. A tego że ma 11 lat w zupełności (mówię szczerze) nie widać . Pozdrawiam
<br><hr>JohnnieWalker

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
NIEEEEEE, to niemożliwe!!!! Przecież moto zaczyna się od 1000 cm3 i min. 150 KM!!!! Aaaa, nie mogę na to patrzeć, idę zapić depresję...<br><hr>Stereo-Typ
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Gladiusa można kupić za 23200, a VTR nie da się taniej niż za 199900, to jest o 14% więcej. Za 3300 można sporo kupić, ale nie to jest najważniejsze, tylko różnica procentowa. Jeśli ktoś ma kupić samochód za 100 000 lub znacznie lepszy (dwa - trzy razy mocniejszy) za 103 000 to który wybierze? Jeśli ktoś ma 100 000 (na koncie, bierze w leasing lub jeszcze inaczej) to ma także 103 000. Argumenty ze znacznie mniejsza moc, moment i wyraźnie mniejsza waga są lepsze dla początkującego - całkowicie się zgadzam. Tylko niech cena będzie adekwatna. Dlaczego CBR 125 może kosztować 10 000? Niech VTR 250 kosztuje 12 000, nawet 14 000, ale nie 20 000.<br><hr>Realista, początkujący motocyklistaKomentatorzy napisał(a):To nie jest taka prosta sprawa - porównywanie wyłącznie ceny do pojemności, mocy itd. jest nie do końca słuszne. Bo to trochę tak jak z tłumaczeniem - czemu 600 skoro 1000 jest niewiele droższeNa tego typu moto trzeba patrzeć trochę inaczej. Po pierwsze VTR250 jest mniejsze, lżejsze i o mniejszej mocy od dowolnej 600 - a co za tym idzie dla mniejszych (niższych) osób o mniejszej wadze (np. większość dziewczyn i część młodziaków) a także osób początkujących (brak doświadczenia, umiejętności, podatność na "omsknięcia manetki") VTR250 jest dużo poręczniejsza, łatwiejsza w obsłudze i bezpieczniejsza niż Gladius lub dowolna "niewiele droższa" 600. Tutaj warto zwrócić uwagę na to dlaczego VTR250 jest tak bardzo popularne i lubiane przez japończyków
Po drugie - dla osoby która chce kupić swoje pierwsze (poważne) moto, VTR250 jest doskonałym wyborem zarówn z powodów wymienionych powyżej jak też i dlatego, że każdy 1000 zł mniej to lepszy i bezpieczniejszy kask, albo porządne buty, kurtka, spodnie i/lub rękawiczki. VTR250 raczej z założenia będzie kolejnym etapem w doskonaleniu umiejętności i rozpoznaniu swoich preferencji przed zakupem "docelowego" wozidełka
Po trzecie - porówniania: Waga - VTR250 = 161 kg, Gladius = 202 kg - to o ok, 25% więcej. Powiedz dziewczynie, która waży 50 kg, że przytycie o prawie 13 kg to mały pikuś. Albo facetowi ważącemu 75 kg, że przytyje o ok 19 kg
Wysokość siodła - VTR250 = 775 mm, Gladius = 785 mm - niby niewiele, raptem 10 cm. Jednak podnieś sobie siodełko w rowerze o 10 cm to zrozumiesz czym jest ta niewielka różnica dla osoby mającej 165 cm wzrostu lub niewiele więcej
To jest jak podparcie cała stopą w porównania do ledwo sięgania końcami palców. Wiem, że dziewczyny na kursie miały z tym niezłe problemy. Małych facetów nie zauważyłem ale śmiem twierdzić, że w tym wypadku problem byłby ten sam. Moc - VTR250 = 29.9 KM, Gladius = 72 KM - to prawie o 141% więcej!. Moment - VTR250 = 22 Nm, Gladius = 64 Nm - to o 191% więcej! W porównaniu moc/kg - VTR250 = 18.57 KM/100 kg, Gladius = 35.64 KM/100 kg - to o prawie 92% więcej. Moment/kg - VTR250 = 13.66 Nm/100 kg, Gladius = 31.68 Nm/100 kg - to o 132% więcej! Czy muszę wyjaśniać co to oznacza dla mniejszych, słabszych i niedoświadczonych osób? Jeśli byłbym rozsądnym rodzicem i świeżo po zdaniu prawka miał pomóc kupować dziecku jego pierwsze moto to zdecydowanie wolałbym VTR250 przynajmniej na początek dopóki nie będzie bardziej doświadczonym motocyklistą. I na koniec - cena - VTR250 = 19900 zł, Gladius = 26200 zł - to prawie 32% więcej. Coś co jest droższe o ponad 30% to chyba jest jednak sporo droższe a nie niewiele droższe, nierawdaż? Poza tym różnica 6300 zł to możliwość zakupu pełnego i bezpiecznego rynsztunku znanych i renomowanych firm plus parę dodatkowych tankowań
Dla tych dla których każdy grosz się liczy to nawet spalanie o 1-1,5 l.100 km mniejsze niż nawet w najbardziej oszczędnej 600-ce jest bardzo istotne
Podsumowując - VTR250 to nie motor dla każdego jednak myślę, że może znaleźć w Europie spore grono klientów chętnych do zakupu i zadowolonych z używania tego motocykla. Zarówno jeśi chodzi o nowe egzemplarze jak i te używane (jak się już pojawią). Na dowód mogę podać tak bardzo popularną kiedyś i nadal chętnie kupowaną w obrocie wtórnym Hondę CB500, która nawet jako nowa nie była czymś nadzwyczajnym a jednak zawładneła sercami setek tysięcy (jeśli nie milionów, wliczając w to obrót wtórny) klientów
<br><hr>beebas<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Komentatorzy napisał(a):Gladiusa można kupić za 23200, a VTR nie da się taniej niż za 199900, to jest o 14% więcej. Za 3300 można sporo kupić, ale nie to jest najważniejsze, tylko różnica procentowa. Jeśli ktoś ma kupić samochód za 100 000 lub znacznie lepszy (dwa - trzy razy mocniejszy) za 103 000 to który wybierze? Jeśli ktoś ma 100 000 (na koncie, bierze w leasing lub jeszcze inaczej) to ma także 103 000. Argumenty ze znacznie mniejsza moc, moment i wyraźnie mniejsza waga są lepsze dla początkującego - całkowicie się zgadzam. Tylko niech cena będzie adekwatna. Dlaczego CBR 125 może kosztować 10 000? Niech VTR 250 kosztuje 12 000, nawet 14 000, ale nie 20 000.
Nie wiem za ile "można kupić" Gladiusa a za ile VTR250 - ceny wziąłem ze stron internetowych suzuki.pl i honda.pl - tam jest odpowiednio 26200 i 19900.
Nawet jeśli różnica między jednym a drugim wynosi 3300 to też można za to kupić niezłe uzbrojenie dla młodego/małego motocyklisty/motocyklistki.
Nie bierz do porównań samochodów za 100000 bo to nie ta liga.
Motocykle VTR250 i Gladius w świecie jednośladów są raczej z niższej grupy cenowej niż w świecie czterokółek samochody za 100000.
Samochód za 103 000 jest o 3% droższy a nie o 14% więc znowu porównanie nie do końca trafne. Gdyby Gladius był o 3% droższy od VTR-a to powinien kosztować ok 20500 - a tyle nie kosztuje

A tak przy okazji to wg moich wyliczeń pomiędzy 19900 a 23200 jest 16.58% więcej ale rozumiem, że Ty liczysz o ile VTR jest tańszy od Gladiusa (ale jednocześnie piszesz o ile jest droższy), traktujesz w drugą stronę czyli, że VTR250 jest o 14% tańszy od Gladiusa.
Uwierz mi - dla kogoś kto kupuje samochod za 100 000 - 14 000 więcej STANOWI istotną różnicę a jeśli nie stanowi to nie kupuje takiego za 100 000 tylko droższy

Mi nie o to chodzi czy 19900 to za drogo czy nie za drogo - chodzi o to jak ktoś chce kupić motocykl, który mu pasuje pod wieloma względami (które to wyjaśniałem w poprzednim wpisie) to wybierze jednak "nieco tańszą" 250 niż "nieco droższą" 600.
Pisząc o CBR 125 za 10000 rozumiem, że miałeś na myśli CBF 125 za 9900 a nie CBR 125 R za 13900 (z 2008 - 11900).
Tak na prawdę nie znam powodów dla których Honda wyceniła VTR250 na 19900 a CBF 125 na 9900 ale nie sądzę, żeby to było na zasadzie "bo tak".
A tak przy okazji w skuterach różnice w cenie pomiędzy 125 cm a ok 250 cm są mniej więcej podobne i to zarówno u Suzuki jak i Hondy więc coś w tym musi być.
- beebas
- VIP Ścigacz.pl
- Posty: 30
- Dołączył(a): 26/5/2009, 22:01
- Lokalizacja: Warszawa
Uwaga do autora.
Powinno być "opla calibry" a nie "Opla Calibra". Reszta artykułu ok
<br><hr>El Karuzel
Powinno być "opla calibry" a nie "Opla Calibra". Reszta artykułu ok

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 29
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości