Zobacz wątek - Problem YAMAHA R6 2000. <POMOŻCIE PROSZE> ;[
NAS Analytics TAG

Problem YAMAHA R6 2000. <POMOŻCIE PROSZE> ;[

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Problem YAMAHA R6 2000. <POMOŻCIE PROSZE> ;[

Postprzez marcin63135 » 10/8/2009, 23:18

Witam. Mam problem z motorem :( Gdy motor się zagrzeje, ciężko pali, tak jakby miał za dużą dawkę paliwa. Gdy jest ciepły nie chce odpalić bez gazu, jak dodam gazu to odpali. Jest jeszcze maly problem - Pali mi 8 litrów na 100 km. To zdecydowanie za dużo. Gaźniki miałem synchronizowane nie dawno, wymienione świece, czyszczony filter powietrza. Powiedzicie co to moze byc. Jesli ktos zna odpowiedź to niech napisze. Z góry dziekuje. POZDRAWIAM.
Avatar użytkownika
marcin63135
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 10/8/2009, 23:07


Postprzez zomodj » 10/8/2009, 23:23

synchro to nie regulacja poziomu paliwa w gaźnikach i dawki, 8/100? zależy jak jeździsz, powiedzmy że to "górna" granica :)
Avatar użytkownika
zomodj
Świeżak
 
Posty: 256
Dołączył(a): 2/7/2008, 21:33


Postprzez marcin63135 » 11/8/2009, 11:06

zomodj napisał(a):synchro to nie regulacja poziomu paliwa w gaźnikach i dawki, 8/100? zależy jak jeździsz, powiedzmy że to "górna" granica :)
Jeżdżę tak średnio. Jeżdziłem sobie spokojnie to spalil mi 7 litrow. Poziom paliwa tez regulowalem chodzi o te srubki do dole gaznikow. Powiem szczerze ze mocy nie ma pelnej takiej jak powinien mieć. A i jak stanę na przednie kolo motor gasnie... Wy tez tak macie??? Mi sie wydaje ze to bedzie wina modułu, ale nie jestem w 100% pewny, ale musze to sprawdzic... Moge podłączyć moduł od modelu 2002??? Dzieki za post... ;]
Avatar użytkownika
marcin63135
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 10/8/2009, 23:07

Postprzez marcin63135 » 11/8/2009, 11:07

Jeżdżę tak średnio. Jeżdziłem sobie spokojnie to spalil mi 7 litrow. Poziom paliwa tez regulowalem chodzi o te srubki do dole gaznikow. Powiem szczerze ze mocy nie ma pelnej takiej jak powinien mieć. A i jak stanę na przednie kolo motor gasnie... Wy tez tak macie??? Mi sie wydaje ze to bedzie wina modułu, ale nie jestem w 100% pewny, ale musze to sprawdzic... Moge podłączyć moduł od modelu 2002??? Dzieki za post... ;]
Avatar użytkownika
marcin63135
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 10/8/2009, 23:07

Postprzez macs » 11/8/2009, 18:01

Ty robiles regulacje i synchro??
Twierdzisz ze modul nawala po tym,ze jak dajesz na kolo to gasnie??
Dolne srubki to ustawienie mieszanki ktore ustawiasz jak podaje serwisowka
Avatar użytkownika
macs
Bywalec
 
Posty: 546
Dołączył(a): 29/3/2009, 17:20
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez Grzesiek-88 » 11/8/2009, 18:34

Sprawdz na rozgrzanym silniku kolor swiec. jesli bd czarne to zacznij od przegladniecia czy sie ssanie zamyka i daj znac. Pzdr
Ps jak pali na zimnym??
Grzesiek-88
Świeżak
 
Posty: 182
Dołączył(a): 27/3/2009, 12:44
Lokalizacja: Krakow

Postprzez marcin63135 » 11/8/2009, 21:13

Na zimnym pali idealnie (na dotyk). Dopiero jak sie rozgrzeje to nie chodzi tak jak trzeba. Poprostu chodzi tak jakby mniala za duza dawke. Motor chodzi bardzo rowno Czy ktos wie jak ustawic dawke? czy do ustawienia dawki sluza tylko srubki na dole gaznikow?
Avatar użytkownika
marcin63135
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 10/8/2009, 23:07

Postprzez Raczek_6 » 11/8/2009, 21:13

A skąd wiesz że nie ma pełnej mocy ?
Jak to sprawdziłeś ?

Może powinieneś jeszcze raz zrobić gaźniki :-)

Z doświadczenia powiem że jak moduł się uszkodzi to nawet motocykla nie uruchomisz - jeszcze nie słyszałem o padniętym module zapłonowym w R6.

Po za tym przy dynamicznej jeździe 8l/100km to norma w R6, znajomemu przy gumowaniu pali od 10 do 11.

A czy oprócz synchronizacji ktoś zaglądał do środka do gaźników ?

Jak luzy zaworowe ? kiedy były regulowane ?
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
Raczek_6
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez marcin63135 » 11/8/2009, 21:23

Zawory delikatnie slychac, ale watpie ze to przez to. Powiem wam ze ja robilem silnik w tej R6. Slyszeliscie o pekaniu tuleii?? Pekly mi 2. Mam wstawiane 2 nowe tuleje. Czy ktos wie czy to jest na lukasilu czy moze nie...?? Wiem stad ze to nie ma pelnej mocy poniewaz przejechalem sie inna R6 i ciagnela lepiej o mojej.
Avatar użytkownika
marcin63135
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 10/8/2009, 23:07

Postprzez Raczek_6 » 11/8/2009, 21:31

Chodzi o nicasil ?

Sprawdź czy rozrząd jest prawidłowo ustawiony, przy źle ustawionym mogą być problemy z odpalaniem i nie będzie miał pełnej mocy.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
Raczek_6
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez marcin63135 » 11/8/2009, 21:42

Tak, chodzi o nicasil. To jak majÄ… te motory nicasil?? Czy sa na zeliwie?? A masz schemat zozrzadu do tego motoru??
Avatar użytkownika
marcin63135
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 10/8/2009, 23:07

Postprzez Raczek_6 » 11/8/2009, 22:10

forum r6 ma schemat, na ścigaczu znajdziesz linki do manuala.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
Raczek_6
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez Grzesiek-88 » 11/8/2009, 22:29

Jak by rozrzad byl zle ustawiony to na zimnym by tez zle palil. Sprawdz najpierw ten kolor swiec na cieplym silniku i napisz jakie sa. Co do modulu to masz ok.Pzdr
Grzesiek-88
Świeżak
 
Posty: 182
Dołączył(a): 27/3/2009, 12:44
Lokalizacja: Krakow

Postprzez marcin63135 » 11/8/2009, 22:36

Świece sprawdzałem. Są brązowe dobrze spalone, nie sa czarne (przylane).
Avatar użytkownika
marcin63135
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 10/8/2009, 23:07

Postprzez Grzesiek-88 » 12/8/2009, 09:37

Jaki masz stan membram w gazniku oraz kiedy byly czyszczone i synchronizowane??
Grzesiek-88
Świeżak
 
Posty: 182
Dołączył(a): 27/3/2009, 12:44
Lokalizacja: Krakow

Postprzez mbied1 » 12/8/2009, 14:47

sprawdź luzy zaworowe, bo potrafią się zmniejszać i nie będziesz tego słychać a z twoich objawów jasno wynika, że zawory mogą być lekko wypchnięte i masz problem z odpalaniem na zimnym silniku
Marcin
mbied1
Świeżak
 
Posty: 120
Dołączył(a): 16/7/2009, 09:26
Lokalizacja: Białystok

Postprzez marcin63135 » 12/8/2009, 16:18

Na zimnym silniku nie mam problemow z odpaleniem silnika.
Avatar użytkownika
marcin63135
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 10/8/2009, 23:07

Postprzez TomaszL » 12/8/2009, 21:18

bo zbyt małe luzy zaworowe powodują kłopoty przy odpalaniu na ciepło
kolega mbied1 sie przejęzyczył chyba :)
cza być tfardym nie mientkim
TomaszL
Świeżak
 
Posty: 115
Dołączył(a): 7/8/2006, 19:49
Lokalizacja: Krosno/okol

Postprzez macs » 12/8/2009, 21:27

Tez obstawiam zawory,zbyt maly luz zaworowy,przy okazji mozesz zrobic regulacje gaznikow(chyba,ze niedawno byly)
Avatar użytkownika
macs
Bywalec
 
Posty: 546
Dołączył(a): 29/3/2009, 17:20
Lokalizacja: Pomorskie



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości




na górê