Zobacz wątek - Wybrałem turystyka do 15. tyś.

Wybrałem turystyka do 15. tyś.

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, Lovtza, Terror, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, andy7, suhy-19, Bostorn, Miczab, Boshi

Wybrałem turystyka do 15. tyś.

Postprzez cygaret » 9/8/2009, 20:54

Cześć wszystkim,

Chce kupić motor na weekendowe wypady nad morze/góry i na popołudniowe przejażdżki. Naszła mnie nieodparta chęć pośmigania na świeżym powietrzu. Polukałem, poczytałem i zdecydowałem kupić suzuki DL1000.


Wygląda na dość wygodny i zgrabny. Ma duże światła i kufry można doczepić.
Czytałem ,że na autobanie sobie radzi i potrafi zbierać się z dołu.

Fajny motorek będzie?

Będzie to mój pierwszy motor.
Z szybkich to jeździłem 4 lata 3kgt. Raz dach zaliczony i nigdy więcej :evil:
Chyba ten DL nie będzie jakiś narwany, jak myślicie?

dzięki za odp. :)
Avatar użytkownika
cygaret
Świeżak
 
Posty: 70
Dołączył(a): 19/5/2009, 12:18


Postprzez adam_89 » 9/8/2009, 20:59

Do turystyki świetny sprzęt. Ale jest to 1000 więc nie takie byle co. Jeśli nie jestes jakiejś drobnej postury powinieneś dac sobie rade, ewentualnie zastanów się nad wersją 650 też jest bardzo dobra, chwalona. Dokupić jakieś kuferki i jazda :D
Avatar użytkownika
adam_89
Stały bywalec
 
Posty: 1413
Dołączył(a): 21/10/2007, 12:01
Lokalizacja: Radomsko

Postprzez cygaret » 9/8/2009, 21:32

hej,

Utrzymać to utrzymam tylko nie za bardzo chciałbym aby mnie motor szarpał. Do 100kg jedne święta brakują :lol:

W ogóle to miałem w tym tygodniu rozterkę czy latający holender czy motor i padło na drugie :)


szerokości, wszędzie zimnego piwa i dzięki za odpowiedź.
Avatar użytkownika
cygaret
Świeżak
 
Posty: 70
Dołączył(a): 19/5/2009, 12:18

Postprzez SQ » 11/8/2009, 07:25

zacznij jednak od 650.jak ogarniesz technikę z łatwością go sprzedasz i możesz brać litra
Avatar użytkownika
SQ
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1677
Dołączył(a): 22/11/2007, 23:05
Lokalizacja: Przasnysz/Ostrołęka

Postprzez dominik12 » 11/8/2009, 11:57

Litr to tłuk jest ciężki i szybki 100 koni to wiesz troche za duzo jak na poczatek
Ostatnio edytowano 11/8/2009, 12:00 przez dominik12, łącznie edytowano 1 raz
dominik12
Świeżak
 
Posty: 118
Dołączył(a): 5/12/2008, 17:27
Lokalizacja: Radom

Postprzez Piter_Stunter » 11/8/2009, 11:57

Bierz kolego litra zapewni Ci dużą elastyczność co w trasie się przydaje, na prawdę redukowanie po 2 biegi nie jest miłe gdy robisz to setny raz w ciągu godziny.
...PITER WCIĄŻ ŻYJE...
Stunt, panienki,imprezy,szypka jazda - to lubiem
Piter_Stunter
Świeżak
 
Posty: 254
Dołączył(a): 8/5/2009, 20:56
Lokalizacja: jest piter

Postprzez zadzior » 11/8/2009, 12:02

To juz twoja kwestia indywidualna czy 1000 czy 650. Na twoim miejscu przetestowalbym obie wersje i wtedy zdecydowal, ktora bardziej mi odpowiada. Nie ma co nawet dyskutowac czy litr bedzie wygodniejszy, bo bedzie taki na pewno. Jednak przy niedużych umiejetnosciach ta "wygoda" moze przeistoczyc sie w strach przed swobodna jazda litrem.
Avatar użytkownika
zadzior
Stały bywalec
 
Posty: 1327
Dołączył(a): 14/10/2008, 14:32
Lokalizacja: Koszalin

Postprzez cygaret » 11/8/2009, 14:56

Ty masz racje. Zasiądę na oba i zobaczę.Czuję ,że to będzie 1000 ale sprawdzę czy mi podejdzie. No ciekawe jak będzie z jakością używek, może się okazać ,że tylko 650 będzie warto kupić.

pozdrawiam
Avatar użytkownika
cygaret
Świeżak
 
Posty: 70
Dołączył(a): 19/5/2009, 12:18

Postprzez C-bool » 11/8/2009, 15:02

Pamiętaj, że za cenę dobrej 1000cc kupisz jeszcze lepszą 650cc ;)
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
Avatar użytkownika
C-bool
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2915
Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Przemo_rene » 11/8/2009, 15:40

i nowe 250 :lol:
Litr przy tego typu motocyklach to moment obrotowy i komfort podróży bo dynamika się zwiększa. 100km to nie jest taka potęga znowu. Ja bym brał litra z takich sprzętów jeżeli ogarniasz motocykle i czymś co waży więcej niż 150kg jeździłeś

AHA - kumpel ma i nie pasuje mu w tym modelu nisko poprowadzony kolektor wydechowy co wyklucza sprzęta z nawet lekkiego terenu. To tyle ;) Ale na szose super...choć z takich to ja bym GTR lub FJR1300 brał - to są turyści na dobre drogi :)
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez Aren » 11/8/2009, 22:02

Proponuję przeczytać na ścigaczu artykuł o wyborze pojemności pierwszego motocykla :P Wszyscy mówią "litr, litr!", jednak to nie jest problem przyuczyć się na 650 a potem, może za lekką dopłatą wymienić na lepszy, młodszy model 1000 :)
Avatar użytkownika
Aren
Świeżak
 
Posty: 89
Dołączył(a): 15/5/2006, 10:25

Postprzez invidia » 12/8/2009, 00:58

zdecydowanie zachęcam Cie do mniejszej pojemności... 650 wcale tak szybko Ci się nie znudzi a mocy też mu nie brak!
Avatar użytkownika
invidia
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 15/3/2009, 21:35
Lokalizacja: Bytom

Postprzez deyna » 12/8/2009, 07:42

Litr litrowi nie równy :) Erłany mają po 185koni a DL1000 ma jedynie 100koni czyli tyle co taka cebra od której zaczynałem. Ja jestem za większą pojemnością.
Była CBR 600 F2.
Avatar użytkownika
deyna
Bywalec
 
Posty: 924
Dołączył(a): 16/3/2009, 21:40
Lokalizacja: Biała Podlaska

Postprzez Piter_Stunter » 12/8/2009, 12:00

Brać litra nie marudzić.
...PITER WCIĄŻ ŻYJE...
Stunt, panienki,imprezy,szypka jazda - to lubiem
Piter_Stunter
Świeżak
 
Posty: 254
Dołączył(a): 8/5/2009, 20:56
Lokalizacja: jest piter

Postprzez C-bool » 12/8/2009, 12:05

deyna napisał(a):Litr litrowi nie równy :) Erłany mają po 185koni a DL1000 ma jedynie 100koni czyli tyle co taka cebra od której zaczynałem. Ja jestem za większą pojemnością.

No tak, koni podobnie, CBR 600 ma te 100KM, V-storm 1000 101KM... ale zapominacie o momencie, jeśli o CBR to ma ona te 66 Nm przy 10500 rpm./min a V-storm 101 Nm przy 6400 rpm./min !! To chyba różnica jest...
Ja jestem za mniejszą pojemnością, nie ma co się śpieszyć, litry nie uciekną, a i ma się całe życie przed sobą.
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
Avatar użytkownika
C-bool
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2915
Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
Lokalizacja: Poznań

Postprzez zadzior » 12/8/2009, 12:05

deyna napisał(a):Litr litrowi nie równy :) Erłany mają po 185koni a DL1000 ma jedynie 100koni czyli tyle co taka cebra od której zaczynałem. Ja jestem za większą pojemnością.


A twoja cebra miala 100nm ? Tutaj bardziej chodzi o moment obrotowy niz moc maksymalna :) .
Avatar użytkownika
zadzior
Stały bywalec
 
Posty: 1327
Dołączył(a): 14/10/2008, 14:32
Lokalizacja: Koszalin



Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr