Zablokowanie tzr 80.
Posty: 29
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Powiedzcie mi czy to wypali:
1. Kupuje Tzr 80 zarejestrowanÄ… na motor
2. Ide do mechanika, daje mu cylinder od tzr 50, on go zmienia i wystawia na to kwitek.
3. Jade na przegląd, pokazuje kwitek, dokumenty i on podbija że jest to 50.
4. Ubezpieczam np. w PZU
5. Jeżdżę motorowerem!
Czy są w tym jakies błędy, da rade tak zrobic?
1. Kupuje Tzr 80 zarejestrowanÄ… na motor
2. Ide do mechanika, daje mu cylinder od tzr 50, on go zmienia i wystawia na to kwitek.
3. Jade na przegląd, pokazuje kwitek, dokumenty i on podbija że jest to 50.
4. Ubezpieczam np. w PZU
5. Jeżdżę motorowerem!
Czy są w tym jakies błędy, da rade tak zrobic?
- Wytrych99
- Świeżak
- Posty: 33
- Dołączył(a): 25/7/2009, 09:10
Wytrych .. Jezeli to by przeszlo u mechanika, ktory by ci dal kwitek na to ze jest to motorower, na przegladzie motorek by przeszedl to daloby rade tak zrobic. Po przegladzie juz nic nie bedzie sprawdzane, wiec tylko zarejestrowac oplacic i smigac. Ltcrx, ale kolega napisal ze zmieni cylek na 50 ccm, wiec jest to zgodne z prawem 

Suzuki Bandit 600N 2003r.
- Mateusz149
- Bywalec
- Posty: 592
- Dołączył(a): 12/2/2008, 12:03
- Lokalizacja: G-dz
hah ale tem cyl założy na chwile do rejerstracji a potem wsadzi 80 i to jest nie zgodne z prawem... ale chlopak nie chciał zeby mu to mowic wiec zrobi jak bedzie chciał
-
andrzej551 - Bywalec
- Posty: 691
- Dołączył(a): 23/5/2009, 16:08
- Lokalizacja: starachowice
zobaczysz pojezdzisz i ci zacznie brakowac mocy... to co w takim wypadku zrobisz?? z 80ccm pod rekÄ… (takie sa tylko moje przypuszczenia)
-
andrzej551 - Bywalec
- Posty: 691
- Dołączył(a): 23/5/2009, 16:08
- Lokalizacja: starachowice
Trzeba zmienić (szczegółowo
) cylinder, głowicę, tłok (+pierścienie...).
Chodzi mi o to, że jeżeli masz numery silnika, to na przeglądzie lub rzeczoznawca odczyta 80ccm. Żeby zarejestrować mimo takich numerów silnika na 50 ccm trzeba mieć kwitek od mechanika, że poświadcza, że wsadził ci tam 50ccm. Wtedy śmigasz sobie na motorowerze bo jest 50 ccm i hulaj dusza piekła nie ma

Chodzi mi o to, że jeżeli masz numery silnika, to na przeglądzie lub rzeczoznawca odczyta 80ccm. Żeby zarejestrować mimo takich numerów silnika na 50 ccm trzeba mieć kwitek od mechanika, że poświadcza, że wsadził ci tam 50ccm. Wtedy śmigasz sobie na motorowerze bo jest 50 ccm i hulaj dusza piekła nie ma

-
Aren - Świeżak
- Posty: 89
- Dołączył(a): 15/5/2006, 10:25
Posty: 29
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości