silniki KTM - Lc4 vs. Xc4
Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, Lovtza, Terror, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, andy7, suhy-19, Bostorn, Miczab, Boshi
Posty: 1
• Strona 1 z 1
silniki KTM - Lc4 vs. Xc4
Witam !!
Chcę zmienić motocykl na supermotot firmy KTM. Więc jestem przed wyborem 2 maszym:
- KTM 690 SMC z silnikiem Lc4 (takim samym został obdarowany DUKE)
- Ktm EXC 530 z nowym silnikiem Xc4 (oczywiście zmiana kół na supermoto)
Osobiście jestem za kupnem SMC bo to fabrycznie motocykl stworzony do supermoto ale patrząc na wagę EXC (jest on o wiele lżejszy od 690) to pozostaje mi tylko porównanie silników. Czytając artykuły na scigacz.pl to dla mnie oby dwa są fantastyczne.
Moje pytania są następujące:
- czy silnik Lc4 będzie mniej odwiedzał serwis (na forach wyczytałem że silniki z exc kochają serwis)
- co wymienia się po skończonym sezonie w takich silnikach (nie chodzi mi o olej)
- prawdopodobnie motocykl kupie w łodzi lub w poznaniu u dilera tych maszyn. Pochodzę ze śląska czy szpila rybniku albo miastowy mechanik opanuje takie wymiany jak: wymiana tłoka, uszczelniaczy, regulacja zaworów czy raczej wskazane jest jechanie do Bielska (diler KTM) na przeglądy i naprawy.
Jeśli chodzi o styl jazdy to po mojej fazerce stwierdzam że jest spokojny od czasu do czasu wiadomo przepał . . . dodam że 2 razy w miesiący jade do kobiety 120Kilometrów - nie wiem czy exc przeżyje 3 000 tyś kilometrów na sezon on raczej 300km i to ostro w lesie :/
Bardzo proszę o opinie tych silników ponieważ ceny tych maszyn są porównywalne i prawdopodobnie konkurs miedzy nimi rostrzygnie się tutaj.
Jak ktoÅ› posiada takie maszyny to niech podzieli siÄ™ informacjami co i jak
i niech wkońcu ktoś mi napisze ile te pomarańczki piją benzynki.
Z góry dziękuje za odpowiedzi !
POZDRAWIAM Bartek !!
Chcę zmienić motocykl na supermotot firmy KTM. Więc jestem przed wyborem 2 maszym:
- KTM 690 SMC z silnikiem Lc4 (takim samym został obdarowany DUKE)
- Ktm EXC 530 z nowym silnikiem Xc4 (oczywiście zmiana kół na supermoto)
Osobiście jestem za kupnem SMC bo to fabrycznie motocykl stworzony do supermoto ale patrząc na wagę EXC (jest on o wiele lżejszy od 690) to pozostaje mi tylko porównanie silników. Czytając artykuły na scigacz.pl to dla mnie oby dwa są fantastyczne.
Moje pytania są następujące:
- czy silnik Lc4 będzie mniej odwiedzał serwis (na forach wyczytałem że silniki z exc kochają serwis)
- co wymienia się po skończonym sezonie w takich silnikach (nie chodzi mi o olej)
- prawdopodobnie motocykl kupie w łodzi lub w poznaniu u dilera tych maszyn. Pochodzę ze śląska czy szpila rybniku albo miastowy mechanik opanuje takie wymiany jak: wymiana tłoka, uszczelniaczy, regulacja zaworów czy raczej wskazane jest jechanie do Bielska (diler KTM) na przeglądy i naprawy.
Jeśli chodzi o styl jazdy to po mojej fazerce stwierdzam że jest spokojny od czasu do czasu wiadomo przepał . . . dodam że 2 razy w miesiący jade do kobiety 120Kilometrów - nie wiem czy exc przeżyje 3 000 tyś kilometrów na sezon on raczej 300km i to ostro w lesie :/
Bardzo proszę o opinie tych silników ponieważ ceny tych maszyn są porównywalne i prawdopodobnie konkurs miedzy nimi rostrzygnie się tutaj.
Jak ktoÅ› posiada takie maszyny to niech podzieli siÄ™ informacjami co i jak

Z góry dziękuje za odpowiedzi !
POZDRAWIAM Bartek !!
- dekanian
- Świeżak
- Posty: 43
- Dołączył(a): 18/5/2008, 01:20
- Lokalizacja: Rybnik
Posty: 1
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości