Jak wymienić uszczelniacze zawieszenia w suzuki gsf 400 !!!!
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Jak wymienić uszczelniacze zawieszenia w suzuki gsf 400 !!!!
Witam
Chciałbym się dowiedzieć jak wymienić uszczelniacze zawieszenia przedniego w suzuki gsf bandit 400 ??? BARDZO PROSZĘ O POMOC I ODPOWIEDZ. Proszę o cały opis wymiany.
Chciałbym się dowiedzieć jak wymienić uszczelniacze zawieszenia przedniego w suzuki gsf bandit 400 ??? BARDZO PROSZĘ O POMOC I ODPOWIEDZ. Proszę o cały opis wymiany.

- kamilsz_bike
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 26/7/2009, 16:49
Tak samo jak w innych motocyklach z normalnym zawieszeniem.
Wujek google pomoże, po za tym jest dużo na forum o tym - wystarczy użyć szukajki.
A jak i lektura nie pomoże to polecam udać się do dobrego serwisu gdzie Fachowcy zrobią to profesjonalnie.
Wujek google pomoże, po za tym jest dużo na forum o tym - wystarczy użyć szukajki.
A jak i lektura nie pomoże to polecam udać się do dobrego serwisu gdzie Fachowcy zrobią to profesjonalnie.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Robilem to nie dawno u siebie :
Demontujesz kolo itp ... jak wyciagniesz lage to przystępujemy do dalszych czynosci
1Za pomocą płaskiego śrubokreta zdejmujesz osłone przeciwkurzową czy tą co zbiera piach aby nie dostawal sie na uszczelniacz który znajduje sie pod spodem
2 pod ta osłoa bedziesz widział uszczalniacz który blokowany jest przez taki powyginany drut musisz tez go wyciągnąć (ten drucikoczywiscie)
3 od spodu amorka na goleniu(grubsza ta czesc amorka) jest otwor a tm znajduje se sruba imbusowa musisz ją odkręcić (moze to nie byc łatwe) ja pomoglem sobie w następujący sposób wkręciłem w imadło goleń (te mocowania do zacisku hamulcowego wkrecilem) następnie klucz imbusowy i odkrecasz jesli czujesz ze nie wykreca sie lecz obkreca sie w srodku to wciskasz z całej siłu lag w goleń i wtedy odkręcasz (mozesz poprosic o pomoc kogos):))
4 po odkreceniu zlej calu olej przez ten otwor paietaj by odkrecic gorną czesc amorka tam jest klucz 22 cyba:) zlejesz olej wyciagnij sprezyne itp czesci które znajdują sie w amorku(przez ten gorny otwor, zapamietaj jak pozniej je włożyc:P )
5 teraz trzeba wyciagnąć uszczelniacz(po to wlasnie ten drucik wczesniej wyciagales) trzymasz lage jedna reka a drugą za golen i najpierw lage chowasz w golen a pozniej z calej sily rozpychasz<<-->> tak pare razy i powinien uszczelniacz wyjsc z lagą z golenia:)
6sciagasz uszczelniacz zakladasz nowy i pamietaj by przy zakładaniu usczelniacza wyczyscic lage i leciutko ja olejem posmarowac by latwiej zakladac uszczelniacz
7 aby wbic nowy uszczelniacz mozesz sobie pomoc nakładając stary i w ten stary udezac kluczem lub czyms co bedzie wygodne dla ciebie:)
Skladasz wsio i dzida w trase:)
Demontujesz kolo itp ... jak wyciagniesz lage to przystępujemy do dalszych czynosci
1Za pomocą płaskiego śrubokreta zdejmujesz osłone przeciwkurzową czy tą co zbiera piach aby nie dostawal sie na uszczelniacz który znajduje sie pod spodem
2 pod ta osłoa bedziesz widział uszczalniacz który blokowany jest przez taki powyginany drut musisz tez go wyciągnąć (ten drucikoczywiscie)
3 od spodu amorka na goleniu(grubsza ta czesc amorka) jest otwor a tm znajduje se sruba imbusowa musisz ją odkręcić (moze to nie byc łatwe) ja pomoglem sobie w następujący sposób wkręciłem w imadło goleń (te mocowania do zacisku hamulcowego wkrecilem) następnie klucz imbusowy i odkrecasz jesli czujesz ze nie wykreca sie lecz obkreca sie w srodku to wciskasz z całej siłu lag w goleń i wtedy odkręcasz (mozesz poprosic o pomoc kogos):))
4 po odkreceniu zlej calu olej przez ten otwor paietaj by odkrecic gorną czesc amorka tam jest klucz 22 cyba:) zlejesz olej wyciagnij sprezyne itp czesci które znajdują sie w amorku(przez ten gorny otwor, zapamietaj jak pozniej je włożyc:P )
5 teraz trzeba wyciagnąć uszczelniacz(po to wlasnie ten drucik wczesniej wyciagales) trzymasz lage jedna reka a drugą za golen i najpierw lage chowasz w golen a pozniej z calej sily rozpychasz<<-->> tak pare razy i powinien uszczelniacz wyjsc z lagą z golenia:)
6sciagasz uszczelniacz zakladasz nowy i pamietaj by przy zakładaniu usczelniacza wyczyscic lage i leciutko ja olejem posmarowac by latwiej zakladac uszczelniacz
7 aby wbic nowy uszczelniacz mozesz sobie pomoc nakładając stary i w ten stary udezac kluczem lub czyms co bedzie wygodne dla ciebie:)
Skladasz wsio i dzida w trase:)
- Koniulol
- Świeżak
- Posty: 42
- Dołączył(a): 8/8/2008, 22:14
- Lokalizacja: Konin
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości