Zobacz wątek - Suzuki Dr 650 RE

Suzuki Dr 650 RE

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, Lovtza, Terror, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, andy7, suhy-19, Bostorn, Miczab, Boshi

Suzuki Dr 650 RE

Postprzez trzebnicki » 30/7/2009, 09:52

A więc tak, znalazłem w Niemczech takowe suzuki w naprawdę dobrym stanie, rocznik 94

na co patrzeć jak będe kupowałem w tym moto? i wogle powiedzcie mi cos o nim bo zbyt wiele informacji nie znalazłem... w PL jest tego troche, a więc mysle że z częściami nie będzie problemu. Waży ona z 140kg, ale te ok.45KM powinno dawać rady juz w terenie, przynajmniej tak mi sie wydaje.

tu daje zdjęcie:
http://i.ebayimg.com/18/!!qfj-DwBm0~$(K ... EYEjlLly8E)BKSSf!NbWw~~_27.JPG

i najważniejsze pytanie. Czy ze sprzedażą nie bedzie problemu? i ile za taki sprzęt można wołać? (pytam aby nie przepłacić)
trzebnicki
Świeżak
 
Posty: 30
Dołączył(a): 4/2/2008, 22:10


Postprzez PawellDz » 30/7/2009, 10:07

Waży ona troche więcej niż 140 kg ;) chyba ze 170kg na sucho z tego co pamiętam.
Do terenu nie za bardzo bo za duża i za ciężka , ale jak umniesz latać to dasz rade i jeśli już to nie na takiej oponie, musisz wymienić opone i zębatki bo strasznie szarpie.
Ja taką kupiłem z 1,5 roku temu w niemczech za 800euro.
Ogólnie pojeździłem po asfalcie i po lesie ale bez szaleństw ;)
Prędkość max powinna być ok 160 km/h.
PawellDz
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 22/10/2008, 17:36
Lokalizacja: Miedzyzdroje

Postprzez trzebnicki » 30/7/2009, 11:47

PawellDz napisał(a):Waży ona troche więcej niż 140 kg ;) chyba ze 170kg na sucho z tego co pamiętam.
Do terenu nie za bardzo bo za duża i za ciężka , ale jak umniesz latać to dasz rade i jeśli już to nie na takiej oponie, musisz wymienić opone i zębatki bo strasznie szarpie.
Ja taką kupiłem z 1,5 roku temu w niemczech za 800euro.
Ogólnie pojeździłem po asfalcie i po lesie ale bez szaleństw ;)
Prędkość max powinna być ok 160 km/h.


ogólnie to latam już sporo na różnych sprzętach, waga z pełnym bakiem wyniesie ok.160kg, opony to oczywiście full kostki, powiedz mi jak z mocą bo jeszcze na takim sprzęcie nie siedziałem, miałem cr 125 ale koszta eksploatacji był za duże i sprzedałem, wiadomo że do cr nie ma co porównywać... ale nie wiem jak to będzie szło, rwie to z gazu z 2 na koło czy za ciężkie?

a i jeszcze ile wezme za takową z 94r? chodzi mi o rozsądną cene aby się nie bujać
trzebnicki
Świeżak
 
Posty: 30
Dołączył(a): 4/2/2008, 22:10

Postprzez qadrat » 30/7/2009, 12:30

trzebnicki napisał(a):rwie to z gazu z 2 na koło czy za ciężkie?


To nawet z 1 ma problem z gazu na koło wyrwać, musisz 1 nogę na tylnej stopce postawić i mocno szarpnąć. Miałem przez sezon XF650, identyczny silnik, jak w tej DR. Nie ma co ukrywać, ta DR to wielka, ciężka krowa, w teren się wcale nie nadaje.

Z tego co widzę, DR650 jest ciężko sprzedać. Lepiej się sprzedają XT600, XR600 czy DR350.
BMW F650 Funduro.
Avatar użytkownika
qadrat
Świeżak
 
Posty: 276
Dołączył(a): 21/4/2008, 21:25
Lokalizacja: Ozorków

Postprzez trzebnicki » 30/7/2009, 16:25

ok, dzięki za pomoc

szukam jakiegoś moto w teren, a te wszystkie 2t mi sie znudziły już, 4t większość są ciężkie, ale jak mówisz że to przy swojej wadze jest takie słabe to zrezygnuje z tego, bo tak jak pisałem szukam czegoś w teren aby sie pobawić, i raczej 4t, napewno kupie coś z DE ale tam mało "okazji"

cena za tą dr wynosiła 800euro (za 700 by wziął) ale nie chce słonia na asfalt

jeszcze raz dzięki,
trzebnicki
Świeżak
 
Posty: 30
Dołączył(a): 4/2/2008, 22:10

Postprzez martin6230i » 30/7/2009, 19:59

jeszcze jedno, poledzcie mi kilka sprzętów 4t nie za drogich i w miare mocnych, tzn. dobrym stosunkiem masy do mocy

coś co jest w miare hodliwe w PL i nie bedzie problemu ze sprzedażą, tak jak w 2t np: dt, kmx, yz, cr
martin6230i
Świeżak
 
Posty: 183
Dołączył(a): 18/4/2007, 22:23
Lokalizacja: Walbrzych

Postprzez PawellDz » 30/7/2009, 22:19

Jak wsiadłem na kumpla 450tke krossa to nie było porównania , na koło sam rwał, ale na asfalcie się nie pojeździło a DR-ką jak najbardziej, spalanie ok4l i dosyć wygodna pozycja.
Co do rwania na koło to na jedynce bez najmniejszego prolemu : trzymasz na niskich obrotach np1,5tys i odkręcasz manetke ( i też nie do końca) a moto bez problemu staje , jak nie szkoda Ci motocykla to zapinasz 2ke bez sprzęgła i sobie latasz ;)
A i przede wszystkim te jedno-cylindrowce naprawde są wytrzymałe.
Zresztą polecam forum DR- wspaniała atmosfera, dostaniesz odpowiedź na każde pytanie bez głupich docinek i nabijania postów ;)
PawellDz
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 22/10/2008, 17:36
Lokalizacja: Miedzyzdroje

Postprzez qadrat » 31/7/2009, 10:20

PawellDz napisał(a):Co do rwania na koło to na jedynce bez najmniejszego prolemu : trzymasz na niskich obrotach np1,5tys i odkręcasz manetke ( i też nie do końca) a moto bez problemu staje


1. DR650 przy 1500rpm szarpie i nie przyspiesza (ba, DR650 wolne obroty ma właśnie na poziomie 1600rpm), nie warto pozwalać mu schodzić poniżej 3500rpm, więc darujmy sobie to "1,5tys i odkręcenie manetki" :P Już prędzej dociągnąć go do ok. 4500rpm i wtedy za ułamek sekundy zamknąć gaz i ponownie otworzyć, ale nie w tym sprzęcie, masa robi swoje.

2. Cały czas podtrzymuję, że DR650 NIE WEJDZIE na gumę z gazu, nawet nie wiem jak można kombinować, bo sam jeździłem XF650 przez cały sezon i wiem, co ten sprzęt potrafi. Ze sprzęgła wejdzie, ale z gazu bez szarpania moto i stawaniem na tylnych stopkach NIE :)

3. Lepiej kupić DR350, ale te sprzęty się trzymają w cenie, 7tys. zł trzeba za zadbaną sztukę dać, tym na gumę z gazu szło nawet z 3 biegu, bo leciutki.
BMW F650 Funduro.
Avatar użytkownika
qadrat
Świeżak
 
Posty: 276
Dołączył(a): 21/4/2008, 21:25
Lokalizacja: Ozorków

Postprzez PawellDz » 31/7/2009, 10:29

3. Lepiej kupić DR350, ale te sprzęty się trzymają w cenie, 7tys. zł trzeba za zadbaną sztukę dać, tym na gumę z gazu szło nawet z 3 biegu, bo leciutki.[/quote]

co do tego jak najbardziej popieram , a co do stawania no koło to ja się upre przy swoim bo tak robiłem bez problemu , tylko zapomniałem dodać że faktycznie na oryginalnych zębatkach tak się robi -dlatego wymieniłem i problem zniknął, była dużo elastyczniejsza :P
PawellDz
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): 22/10/2008, 17:36
Lokalizacja: Miedzyzdroje



Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości




na gr