Zobacz wątek - VFR 800

VFR 800

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, Lovtza, Terror, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, andy7, suhy-19, Bostorn, Miczab, Boshi

VFR 800

Postprzez Gracko » 15/3/2006, 16:25

Witam mam 27 lat i jestem tutaj nowy , chciałbym Was zapytać o opinie i rady ekploatacyjne na temat VFRki z 98 roku , jest to mój pierwszy motocykl i kupiłem Go założeniem długodystansowej turystyki i dojazdów do pracy a pozatym bardzo mi się podoba. Zdaje sobie sprawe że lepiej na początku byłoby kupić coś mniejszego aby nabrać doświadczenia i chciałem tak zrobić obejrzałem GS 500 , CB 500 , XJ 600 i 900 , bandit na wszystkich siedziałem i na wszystkich wyglądałem tak jak ktoś już to napisał " jak na psie " dlatego zdecydowałem sie na większy gabarytowo motocykl ( mam 194 cm wzrostu i 100 kg wagi.
Za wszelkie opinie z góry wielkie dzięki !
kupiłem czarny "motur"
Gracko
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 15/3/2006, 15:58


Postprzez Thrillco » 15/3/2006, 17:29

Hmm...dobtrze wybrałeś...tym bardziej, że mając lat 27 masz już chyba w miarę pod czachą poukładane i nie będziesz przeginał, mając swiadomość, że niewiele jeszcze potrafisz.Przynajmniej mam taką nadzieję:)
VFR-do turystyki, szczególnie szybkiej jest naprawdę ok. wygodna, łatwo znaleźć do niej wszelkie turystyczne manele. ZMiniełbym na początek szybkę na wyższą:D
Eksploatacja...no cóż o roczniku 89 to bym mógł coś powiedzieć. Z nowszymi nie miałem przyjemności się zaznajomić. Ale gdyby kasa na to pozwalała to VFRka jest jedną z poważnych moich opcji w kategorii-motocykl na resztę życia:)
brak opisu...
Avatar użytkownika
Thrillco
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2598
Dołączył(a): 22/2/2006, 20:57
Lokalizacja: Białystok

Postprzez Terror » 15/3/2006, 19:29

Jaskolki mowia, ze sprzet nie do zajechania, ale ja wolalbym poszukac nowszego rocznika, chocby dlatego, ze pewniejsze na pewno jesli chodzi o traski
No hope. no cure. No problem.
Avatar użytkownika
Terror
Administrator
 
Posty: 1466
Dołączył(a): 25/8/2005, 11:06
Lokalizacja: WW-WWa

Postprzez Thrillco » 15/3/2006, 19:30

Jaskółki mówią..hehe..dobre to było terror:DNo przecie mówię, że dobry sprzecior:D
brak opisu...
Avatar użytkownika
Thrillco
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2598
Dołączył(a): 22/2/2006, 20:57
Lokalizacja: Białystok

Postprzez evil » 16/3/2006, 08:57

98 rok, to bardzo dobry rok. silnik jest niedo zabićia, szczególnie, że Honda produkowała wtedy jeszcze marzenie użytkownika i zmorę szefa działu części zamiennych, czyli silnik z rozrządem na kołach zębatych... już VFR 750 odznaczały się taką niezawodnością, iż można było spotkać na naszych drogach egzemplarze sprowadzone z Faszystowa z przebiegiem zw okolicach 100tysia... bez tzw. "naprawy głównej". łeb z kołnierzykiem obrywa taka cyfra! sam kiedyś miałem okazję udać się Trasą Katowicką w stronę Częstochowy na sprzęciku, który miał ponoć nakręcone 136 tysia kilometrów... oczywiście, mówię tu o przypadkach skrajnych, gdyżwiadomym jest, iż nie ma rzeczy wiecznych.
evil
 

Postprzez Gracko » 16/3/2006, 09:41

wielkie dzięki za wszelkie informacje i proszę o więcej !

mam jeszcze jedno pytanie - nie orientujecie sie jak jest ze zmianą licznika z mil na km ?? chodzi mi o wymiane samej tarczy ze skalą , czy jest to do zrobienia bo pytałem o to w firmie "HONDA Małopolski" w Krakowie i oni najchętniej wymieniliby mi całą deske z wszystkimi zegarami i wskaźnikami za jakieś straszne pieniądze - czy można samą tarcze podmienić ??
kupiłem czarny "motur"
Gracko
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 15/3/2006, 15:58

Postprzez Pająk » 18/3/2006, 01:55

znając życie obok wskazań w milach są malutkie cyferki w kilometrach a jak nie ma to poprostu mnóż to co wskazuje razy 1.6 dla przukładu 100 mp/h = ok 160km/h
po paru dniach muzgownica robi to automatycznie
Avatar użytkownika
Pająk
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 704
Dołączył(a): 16/9/2005, 22:54
Lokalizacja: Warszawa Gocław

Dobry wybór

Postprzez qzmak » 28/3/2006, 20:03

Fajny motocykl. też się nad nim zastanawiałem. Najlepszy na polskie warunki. Ponoć wspaniały na długie dystanse i bardzo żywotny silnik. Napisz później jak Ci się jeździ- może wymienię swoją Kawusię :) ... Pozdrawiam i życzę wiele pozytywnych wrażeń :)
Qzma lubi strzelać z bata :)
qzmak
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 23/3/2006, 00:25
Lokalizacja: Karlsruhe

Postprzez Gracko » 29/3/2006, 08:58

jak narazie zrobiłem około 300-400 kilometrów , wrażenie jest super tym bardziej że moje poprzednie 2 koła to był simsonek , podchodze do fury z dużym szacunkiem i czasami mnie jeszcze przeraża - z tego co zauważyłem w trasie to naprawde pozycja nawet przy moim wzroście jest wygodna i motorek super się prowadzi , troche wibruje ale to jest nawet przyjemne i podobno taki urok silnika V w tym motorku. Dalsze wrażenia z jazdy już za jakiś czas napisze :) Pozdrowionka !
kupiłem czarny "motur"
Gracko
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 15/3/2006, 15:58

Postprzez mareo » 4/4/2006, 15:18

Co do tarczy to wymyśliłem coś takiego, jeśli znasz się choć troche na komputerkach i umiesz rozkręcić licznik w swoim motorze, to zeskanuj licznik wprowadz do kompa i sam sobie go zaprojektuj. Pamiętaj że kreski od mil są troche w innych miejscach od km. Możesz sobie nawet walnąć właśny pomysł na liczniki, obrotomierz też przerobić. Potem do fotografa, obowiązkowo na matowym papierze, albo dobra drukarka i na papierze o wysokiej jakości ale nie na fotograficznym.

i tarcze masz za pare złotych! Ci w serwisach to czasem mają pomysły, całe licznik hi hi hi
mareo
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 8/2/2006, 18:24
Lokalizacja: Ujsoły

Postprzez Gizmo » 24/5/2006, 01:23

Witam Wszystkich serdecznie :)

To jest mój pierwszy post na forum więc prosze nie bić jeśli popełnie jakieś "lamerskie" przestępstwo ;)

Trafiłem do Was ponieważ chciałbym zasięgnąć troszkę imformacji na temat tej FVR-ki :) a chyba nie opłaca się robić nowego tematu.
Cała przygoda z motorkami zaczeła się... hmmm właściwie wogóle się nie zaczeła jeszcze hihi... Zawsze mi się podobały motory ale mie mam zielonego pojęcia o nich, nigdy nie miałem okazji jechać samodzielnie na żadnym. W sumie to jechałem raz w życiu samodzielnie tylko na skuterze.
Ostatnio idąc do sklepu moją uwagę przykuł pewien motorek... taaak taaaak... to był własnie VFR 800 ...z daleka prezentował się bardzo sympatycznie. Postanowiłem podejść bliżej i z każdym krokiem coraz bardziej mi się ten motorek podobał. Hmm....do tej pory to jedyne egzemplarze które mi się zawsze podobały z wyglądu to Kavasaki Ninja i Hayabuza (nawet nie jestem pewien czy dobrze napisałem :() Teraz do tego grona dołączył egzemplarz Hondy. Model o którym mówię jest z 98 roku. I teraz przekonałem się że muszę w końcu zrobił prawko na motorek i chciałbym przymierzyć się do zakupu takiej VFR-ki :) Jestem raczej rozważnym kierowcą za kółkiem - nawet jak miałem okazję prowadzić Subaru Imprezkę to wiedziałem że szarża to głupota
I tak zaczynają się moje pytania:
- czy taka VFR-ka 800 to dobry pomysł na pierwszy motorek w życiu?
- jak wygląda żywotność tego motoru (ile kilometrów wytrzymują średnio silniki, jak często się coś w nich psuje)?
- jak jest z dostępnością części
- ogólnie jakie są roczne koszty eksploatacji takiej maszyny
- hmm...nic więcej narazie nie przychodzi mi do głowy..jak się pojawią następne pytania to napewno je zadam :)

Będę wdzięczny za odpowiedzi na powyższe questy

pozdrawiam
Gizmo
Gizmo
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 24/5/2006, 00:56

Postprzez evil » 24/5/2006, 06:08

roczne koszty eksploatacji - człowieku, a czy już wiesz, na jakim poziomie przebiegi rocznie będą?!
evil
 

Postprzez Thrillco » 24/5/2006, 07:48

yyy...ale kącik grafomana to gdzies indziej jest...
brak opisu...
Avatar użytkownika
Thrillco
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2598
Dołączył(a): 22/2/2006, 20:57
Lokalizacja: Białystok

Postprzez Pająk » 24/5/2006, 12:14

zło zaczyna przemawiać przez moje usta
http://www.scigacz.pl/Honda,VFR,750,800 ... ,1648.html
Avatar użytkownika
Pająk
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 704
Dołączył(a): 16/9/2005, 22:54
Lokalizacja: Warszawa Gocław

Postprzez Gizmo » 25/5/2006, 01:49

evil napisał(a):roczne koszty eksploatacji - człowieku, a czy już wiesz, na jakim poziomie przebiegi rocznie będą?!

Wydaje mi się że ten ton ...bo chyba nei jest zbyt spokojny to ejst nie potrzebny :) Napisałem w poprzednim poście że dopiero zaczynam przygodę z jednośladami i zaczynam dopiero edukować się w tym temacie.
Pająk napisał(a):zło zaczyna przemawiać przez moje usta
http://www.scigacz.pl/Honda,VFR,750,800 ... ,1648.html

Dziękuję za linka...masz racje mój błąd że tam nie zajrzałem :/<skruszony>
Thrillco napisał(a):yyy...ale kącik grafomana to gdzies indziej jest...

Nie rozumiem o co Ci chodzi?:>
Gizmo
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 24/5/2006, 00:56

Postprzez Kris2k » 30/8/2008, 16:35

Spalanie VFR RC36II(gaznik) i RC46(wtrysk) ???
Na forum dupa jest pod tym wzgledem, jakies pojedyncze opinie w roznych tematach ze niby 7-8litrow na 100km, ze wiecej niz XX itp.
Pytam konkretnie, najlepjej tych którzy sami jezdza/jezdzili!
GS 500E '93 --> VFR 800 '00
Avatar użytkownika
Kris2k
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1617
Dołączył(a): 22/6/2006, 12:06
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Postprzez spazz » 30/8/2008, 16:59

a ja sie pytam co z niedziela?
Avatar użytkownika
spazz
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2689
Dołączył(a): 30/6/2006, 15:38
Lokalizacja: oberschlesien

Postprzez Kris2k » 30/8/2008, 20:36

Nie spamuj... mowilem Ci ze nie jade :P :D
GS 500E '93 --> VFR 800 '00
Avatar użytkownika
Kris2k
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1617
Dołączył(a): 22/6/2006, 12:06
Lokalizacja: Tarnowskie Góry



Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na gr