Zobacz wątek - Honda F4i a 600rr

Honda F4i a 600rr

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, Lovtza, Terror, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, andy7, suhy-19, Bostorn, Miczab, Boshi

Honda F4i a 600rr

Postprzez Dandi93 » 26/7/2009, 20:50

Witam serdecznie, po przemyśleniu sądzę że R1 czy nawet R6 nie jest dla mnie. Może to kwestia namówień innych, no wiecie chodzi o żywotność i skrzynie. Zastanawiam się nad F4i a 600rr. W sumie podobne motocykle, różnica mocy to chyba tylko 10km, ale czy jest to odczuwalne? Oba są na wtrysku. Wydaje mi się że 600rr ma bardziej sportowy charakter a F4i rekreacyjny. Na motocykl mam około 17tyś. No w sumie to nie wiem co będzie lepsze pod względem mocy i wytrzymałości. Oba środek ciężkości mają na przednie koło.

Pozdrawiam
nsr>zzr>zx6r>r6>cbr f4i?
Avatar użytkownika
Dandi93
Bywalec
 
Posty: 910
Dołączył(a): 24/5/2008, 11:43
Lokalizacja: Biała Podlaska


Postprzez lonewolf » 26/7/2009, 21:00

Pod względem wytrzymałości tak powiem: stunter 13 jeździ na f4i. Rozmawiałem z nim osobiście. Mówił, że od 1,5 roku jeździ i nic się z moto nie dzieje. 10km jest odczuwalne, ale bez rewelacji. Bierz to co Ci się bardziej podoba i tyle. BTW, nie chcesz bladego 900rr?
Avatar użytkownika
lonewolf
Bywalec
 
Posty: 588
Dołączył(a): 29/5/2008, 19:48

Postprzez C-bool » 26/7/2009, 21:01

lonewolf napisał(a):BTW, nie chcesz bladego 900rr?

Pewnie igła, nie jeżdżony na gumie xD
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
Avatar użytkownika
C-bool
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2915
Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Dandi93 » 26/7/2009, 21:02

900rr nie podoba mi się z wyglądu
nsr>zzr>zx6r>r6>cbr f4i?
Avatar użytkownika
Dandi93
Bywalec
 
Posty: 910
Dołączył(a): 24/5/2008, 11:43
Lokalizacja: Biała Podlaska

Postprzez lonewolf » 26/7/2009, 21:13

C-bool napisał(a):
lonewolf napisał(a):BTW, nie chcesz bladego 900rr?

Pewnie igła, nie jeżdżony na gumie xD


Jak w moim avatarze ;->
Avatar użytkownika
lonewolf
Bywalec
 
Posty: 588
Dołączył(a): 29/5/2008, 19:48

Postprzez melvin » 26/7/2009, 23:03

F4i chyba będzie trwalsza, no i wygodniejsza bo 600rr to maleństwo...


lone zmieniasz bladego?
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8392
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez Dandi93 » 26/7/2009, 23:23

A F4i jaką prędkość rozwija, na tor raz na jakiś czas się nadaje, aby szlifować możliwości
nsr>zzr>zx6r>r6>cbr f4i?
Avatar użytkownika
Dandi93
Bywalec
 
Posty: 910
Dołączył(a): 24/5/2008, 11:43
Lokalizacja: Biała Podlaska

Postprzez melvin » 26/7/2009, 23:26

DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8392
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez Dandi93 » 26/7/2009, 23:32

Ale tu nie ma podanej prędkości, byłem już na tej stronie i ogólnie pytam się czy motocykl nadaje się na tor
nsr>zzr>zx6r>r6>cbr f4i?
Avatar użytkownika
Dandi93
Bywalec
 
Posty: 910
Dołączył(a): 24/5/2008, 11:43
Lokalizacja: Biała Podlaska

Postprzez melvin » 26/7/2009, 23:35

tak F4i nadaje się na tor, a jaki ma V-max to nie mam pojęcia...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8392
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez Dandi93 » 26/7/2009, 23:36

No to dzięki, zależy mi na tym aby można było wylecieć np na tor i trochę pomykać, ale i na trasę tak aby nie męczyć silnika i lecieć te 120-150 i chyba ten motocykl będzie odpowiedni
nsr>zzr>zx6r>r6>cbr f4i?
Avatar użytkownika
Dandi93
Bywalec
 
Posty: 910
Dołączył(a): 24/5/2008, 11:43
Lokalizacja: Biała Podlaska

Postprzez Piter_Stunter » 27/7/2009, 09:10

Tak będzie odpowiedni.
...PITER WCIĄŻ ŻYJE...
Stunt, panienki,imprezy,szypka jazda - to lubiem
Piter_Stunter
Świeżak
 
Posty: 254
Dołączył(a): 8/5/2009, 20:56
Lokalizacja: jest piter

Postprzez limak14 » 27/7/2009, 09:12

Ja swoja F4i leciałem 250km/h licznikowo.
F4i masz dodatkowo w 2 wersjach- Sport i wer. F (bardziej turystyczna, z jedną kanapą). W RR tego wyboru nie ma :)
Silnik w F4i jest bardzo elastyczny i powiem, że odkąd nią latam nie "zatrzepotał" mi łańcuch od za wolnych obrotów na danym biegu.
Czasem jak wrzucę 6tke to jej nie wyłączam aż do jakiegoś postoju:) Ta elastyczność silnika jest akurat w jeździe codziennej bardzo przydatna, bo nie musisz wahlować dźwignią zm.biegów.
Avatar użytkownika
limak14
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 3798
Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
Lokalizacja: LBN/Puławy

Postprzez lonewolf » 27/7/2009, 09:23

melvin napisał(a):F4i chyba będzie trwalsza, no i wygodniejsza bo 600rr to maleństwo...


lone zmieniasz bladego?


No chciałbym jakiegoś turystyka (możliwa zamiana na Fazer 1000, Bandit 1200 ew SV1000, ale raczej z tych 2 pierwszych). Chcę coś z pier**lnięciem, komfortem i zasięgiem tak ogólnie rzecz biorąc, dlatego SV jest na końcu. Jak masz kogoś kto by chciał kupić/zamienić się to daj znać.
Avatar użytkownika
lonewolf
Bywalec
 
Posty: 588
Dołączył(a): 29/5/2008, 19:48

Postprzez Dandi93 » 27/7/2009, 09:53

nsr>zzr>zx6r>r6>cbr f4i?
Avatar użytkownika
Dandi93
Bywalec
 
Posty: 910
Dołączył(a): 24/5/2008, 11:43
Lokalizacja: Biała Podlaska

Postprzez limak14 » 27/7/2009, 10:17

Jak masz dzielona kanapę to jest wersja Sport, jak jest jedna kanapa to wersja F
W wersji sport było montowane fabrycznie inne przełożenie (z tyłu była inna ilość zębów na zębatce).
Poza tym wszystko jest podobnie.
Avatar użytkownika
limak14
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 3798
Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
Lokalizacja: LBN/Puławy

Postprzez Dandi93 » 27/7/2009, 10:22

biegi? tyle samo zębów?
nsr>zzr>zx6r>r6>cbr f4i?
Avatar użytkownika
Dandi93
Bywalec
 
Posty: 910
Dołączył(a): 24/5/2008, 11:43
Lokalizacja: Biała Podlaska

Postprzez patryk83 » 27/7/2009, 10:28

Mam zwykłą F4i i jest to dość spokojna maszynka 120-150 km/h to spokojnie można nią jeździć i jest dość przyjemnie.

Limak co to znaczy "zatrzepotał łańcuch" ?;p
Honda CBR 600 F4i user
Obrazek (otwórz link)
Avatar użytkownika
patryk83
Bywalec
 
Posty: 942
Dołączył(a): 29/8/2008, 08:32
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Dandi93 » 27/7/2009, 10:36

a ile F4i pali po mieście przy spokojniej jeździe
nsr>zzr>zx6r>r6>cbr f4i?
Avatar użytkownika
Dandi93
Bywalec
 
Posty: 910
Dołączył(a): 24/5/2008, 11:43
Lokalizacja: Biała Podlaska

Postprzez limak14 » 27/7/2009, 10:37

Z tyłu w wersji sport jest bodajże o 1 ząb więcej, czyli przyspieszenie jest wieksze.
"Zatrzepotał" łańcuch- takim określeniem opisuje sytuację, gdy jedzie się na za wysokim biegu (na wolnych obrotach), wtedy silnik szarpie. Parę razy zapomniałem się i nie zmieniłem biegu i w przypadku FZR-zaczęła szarpac, a w przypadku F4i tego zjawiska nie było.Bardziej elastyczny silnik.
Avatar użytkownika
limak14
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 3798
Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
Lokalizacja: LBN/Puławy

Następna strona


Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości




na gr