Zobacz wątek - Kawasaki ZX-6R SERWISOWANIE

Kawasaki ZX-6R SERWISOWANIE

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, Lovtza, Terror, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, andy7, suhy-19, Bostorn, Miczab, Boshi

Kawasaki ZX-6R SERWISOWANIE

Postprzez NIMAGO » 25/7/2009, 11:34

Witam ;)
Od tygodnia jestem w posiadaniu kawy: ZX-6R z 2001r przebieg : 40tyś km.

Teraz chciałbym was zapytać jakie rzeczy trzeba robić i co ile km?
Na początek kupiłem juz olej (motul 5100) filtr olejum filtr powietrza i świece.

Mam troche pytań, ponieważ w kwesti motocyklów sportowych jestem jeszcze laikiem ;):

- co ile trzeba wymieniać olej i filtr oleju?
- co ile wymieniać filtr powietrza?
- co ile wymieniać świece? (i jakie najlepiej)
- jakie mają być luzy zaworowe? i co ile km powinno sie je regulować?
- co ile km regulować gaźniki?
- jakie ma być ciśnienie w oponach? przy obciązeniu i bez?
- jakie polecacie klocki hamulcowe?
- jaie polecacie opony?
- jakiej firmy polecacie napęd (zębatki, łańcuch) ?

Troche tych pytań jest, ale jakby wam sie jeszcze coś przypomniało, a nie zapytałem o to, to prosze również napisać ;)

pozdrawiam ;)

-------------- EDIT---------------------

Bardzo bym prosił o ile posiadacie zdjęcia ZXów przygotowanych do podrózy (z kuframi, torbami) Ponieważ w wolnym czasie chciałbym samemuzrobić sobie jakieś stelaże zeby można było zabrać wiekszą ilość bagażu ze sobą ;)
NIMAGO
Świeżak

Postprzez eneasz » 25/7/2009, 12:15