Kawasaki ZZR - pytanie o gazniki
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Kawasaki ZZR - pytanie o gazniki
Witam.
Dzisiaj zdjalem z mojego motoru gazniki.
Ku mojemu zdziwieniu nie ma w nich nigdzie króćca, gdzie mozna podpiac wakuometry. Z manuala do ZZR600 wywnioskowalem, o ile sie nie myle, ze synchronizacje robi sie za pomoca suwmiarki... ? czy to mozliwe ?
Druga sprawa dotyczy dysz, nie wiem czy glownych czy tych drugich. Generalnie chodzi o te, ktore nie sa wkrecone maksymalnie. Problem polega na tym, ze dwie dysze byly wkrecone tak, ze do pelnego dokrecenia potrzebne bylo 2 i 1/4 obrotu, jedna potrzebowala 1. i 3/4 a jedna 2. Nie wiem teraz jak je poustawiac. Wydaje mi sie, ze wszystkie 4 powinny byc odkrecone o 2 i 1/4 obrotu, ale wole sie upewnic...
Kolejnym dziwnym objawem mojego motorku bylo to, ze jak mi zgasl na cieplym silniku to za cholere nie dalo sie go uruchomic. Natomiast jak zgasilem go na ssaniu, to zapalal bez wiekszego problemu. Pytam sie o to, bo jak juz rozebralem gazniki, to moze tu jest jakis problem i uda mi sie go wyeliminowac przed zlozeniem tego wszystkiego do kupy. Zaraz jade do Larrsona bo zestaw uszczelek do gaznika. Mozliwe, ze lapal lewe powietrze i dlatego tak sie dziwnie zachowywal ;/
z góry dzieki za porady.
Dzisiaj zdjalem z mojego motoru gazniki.
Ku mojemu zdziwieniu nie ma w nich nigdzie króćca, gdzie mozna podpiac wakuometry. Z manuala do ZZR600 wywnioskowalem, o ile sie nie myle, ze synchronizacje robi sie za pomoca suwmiarki... ? czy to mozliwe ?
Druga sprawa dotyczy dysz, nie wiem czy glownych czy tych drugich. Generalnie chodzi o te, ktore nie sa wkrecone maksymalnie. Problem polega na tym, ze dwie dysze byly wkrecone tak, ze do pelnego dokrecenia potrzebne bylo 2 i 1/4 obrotu, jedna potrzebowala 1. i 3/4 a jedna 2. Nie wiem teraz jak je poustawiac. Wydaje mi sie, ze wszystkie 4 powinny byc odkrecone o 2 i 1/4 obrotu, ale wole sie upewnic...
Kolejnym dziwnym objawem mojego motorku bylo to, ze jak mi zgasl na cieplym silniku to za cholere nie dalo sie go uruchomic. Natomiast jak zgasilem go na ssaniu, to zapalal bez wiekszego problemu. Pytam sie o to, bo jak juz rozebralem gazniki, to moze tu jest jakis problem i uda mi sie go wyeliminowac przed zlozeniem tego wszystkiego do kupy. Zaraz jade do Larrsona bo zestaw uszczelek do gaznika. Mozliwe, ze lapal lewe powietrze i dlatego tak sie dziwnie zachowywal ;/
z góry dzieki za porady.
- levis
- Świeżak
- Posty: 52
- Dołączył(a): 7/6/2009, 11:29
- Lokalizacja: Warszawa
Masz manuala a jeszcze sie pytasz ile powinny byc wykrecone sruby od mieszanki(bo o te Ci chodzi),mozliwe ,ze 2 1/4 obr.
Wyczysciles dokladnie gazniki?Sprawdziles gniazda zaworkow ,iglice zaw.,plywaki,dysze?
Byla taka potrzeba by kupowac nowe uszczelki?
Wyczysciles dokladnie gazniki?Sprawdziles gniazda zaworkow ,iglice zaw.,plywaki,dysze?
Byla taka potrzeba by kupowac nowe uszczelki?
-
macs - Bywalec
- Posty: 546
- Dołączył(a): 29/3/2009, 17:20
- Lokalizacja: Pomorskie
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość