Cagiva Mito problem;/

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Moderatorzy: Czester, madcap, senekkorzenna, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, Movi, melvin, Leg1oN, Żmija, Terror, leff, cycu_rsko, rosa, henio12323

Cagiva Mito problem;/

Postprzez alex Van Mass » 19/7/2009, 14:06

Witam wczoraj miałem bardzo przykrą niespodzianke.Wchodzę do garażu, na samym środku stoi moje maleństwo czyli cagiva mito.Była troszkę zakurzona, nawet można powiedzieć że zaniedbana.Wyprowadziłem ją na słoneczko, ładnie karcherem ją umyłem, dałem jej pić, czystą oktanową oczywiście 98.Wkładam kluczyk, przekręcam stacyjkę, lampki się pozapalały.Włączam Bestie i...nic;/.Myślę sobie ze akumulator się wyładował.Szybko wskoczyłem do auta i kupiłem nowy.Podładowałem go trochę i umocowałem.Znów odpalam maleństwo i...Znów nic;/.Wiem że ciężko będzie wam stwierdzić co ją boli ale może jakieś propozycje?Stała ona 2lata bez odpalania, brak czasu uczynił jej tą przykrość że nie mogła poczuć gorącego asfaltu i przyjemnego wiaterku może się obraziła?Dodam że mechanik ze mnie marny-nie miałem nigdy okazji się wykazać w tej dziedzinie.Motor przed tą przerwą był u pana 'złota rączka' i wszystko było cacy, kręciła się do czerwoniastych obrotów i żadna nsr'ka nie była jej straszna a teraz?biedna, oj biedna.
alex Van Mass
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 19/7/2009, 13:42
Lokalizacja: Autostrada i drogi expresowe:)


Postprzez gba4 » 19/7/2009, 14:18

Nie wiem jak jest z Mito ale na początek może posprawdzaj czy nie jest na biegu, czy nie stoi na nóżce i czy włączony jest taki przycisk po prawej stronie kierownicy którym gasi się moto.. mój np. w ogóle nie kręci beż wyzej wymienionych rzeczy.

Potem mógłbyś zobaczysz czy te klameczki od aku się nie pokorodowały lub nie wiem co tam z nimi mogło się stać :P
XL 125 Varadero
Avatar użytkownika
gba4
Bywalec
 
Posty: 543
Dołączył(a): 12/9/2007, 19:29

Postprzez alex Van Mass » 19/7/2009, 14:25

nie jest na biegu,czy stoi na nóżce?a to jest różnica?chyba nie;p ten przycisk kompletnie nie jest używany i jest na on a nie na off:)Klameczki są ładne oszlifowane papierem i dobrze są przykręcone-bardzo dobrze:)to nie jest mój pierwszy motor tak więc wiem jak się odpala i co trzeba sprawdzić a co zrobić przed pierwszym odpaleniem.Nie wiem czy jest to możliwe ale coś mi świta że nie dostaje on paliwa;/ zapomniałem dodać że chciałem odpalić na tzw 'popych'.Coś tam niby zaczynał warczeć ale nic więcej;/
alex Van Mass
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 19/7/2009, 13:42
Lokalizacja: Autostrada i drogi expresowe:)

Postprzez talta » 19/7/2009, 15:00

przeczysc gaznik, daj nowe wezyki i filtr paliwa
jak cos tam chodzilo to raczej tlok sie nie zastal
nozka robi roznice
jak jest zamknieta to opali, jak otwarta to nie odpali, bo mozesz jej nie zamknac i jak byc sie skladal w zakret to moglo by byc nie ciekawie, pod warunkiem, ze masz tam jakies kable itp. odpowiedzialne za to
edit: tobiach masz racje w motocyklach tak jest to co ja podalem to w skuterach sorry, moj blad
Ostatnio edytowano 19/7/2009, 17:05 przez talta, łącznie edytowano 1 raz
talta
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2439
Dołączył(a): 26/1/2009, 21:14

Postprzez alex Van Mass » 19/7/2009, 15:08

ok to jutro czeka mnie dużo pracy przy maleństwie eh.Nie spotkałem się jeszcze z taką nóżką:O a to spryciarze eh.U mnie nie ma nic takiego, wiele razy chodził na wolnych stojąc na nóżce:)
alex Van Mass
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 19/7/2009, 13:42
Lokalizacja: Autostrada i drogi expresowe:)

Postprzez tobiach » 19/7/2009, 16:58

Normalnie na nozce mozna odpalic, jedynie jak sie wcisnie sprzeglo i zapakuje bieg to wtedy motor zgasnie( oczywisice jak jest na rozlozonej nozce). A co do problemu z odpaleniem moto to na poczatek na pewno sprawdzic jaka iskre ma swieca( najlepiej wymienic na nowa). Jak odkrecisz swiece to bedziesz widzial czy moto dostaje paliwo czy nie. Jak nie dostaje do swieca bedzie sucha. Wtedy pozostaje czyszczenie i regulacja gaznika.
Komar-2, Honda Rebel 125, Jawa 250 Suzuki SV 650 S 06'
Avatar użytkownika
tobiach
Świeżak
 
Posty: 288
Dołączył(a): 7/10/2008, 20:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Postprzez alex Van Mass » 19/7/2009, 17:46

nie wiem ale wydaje mi się że tego typu rozwiązania można znaleść w turystykach bardziej-nie spotkałem się z czymś takim:))Iskra jest dobra, kompresja czy jak to się nazywa też.Świeca była sucha-byłem własnie zobaczyć eh.Jutro zabieram się z samego rana za gaźnik.Mam nadzieje że pomoże to coś, w tym miesiącu bym pośmigał sobie, w następnym dostaje na kilka dni cbr'ke ohoo już doczekać się nie mogę:)
alex Van Mass
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 19/7/2009, 13:42
Lokalizacja: Autostrada i drogi expresowe:)

Postprzez gba4 » 19/7/2009, 18:57

Wy tu o iskrze, paliwie i weżykach a autor mówi że rozrusznik w ogóle nie kręci :)
Avatar użytkownika
gba4
Bywalec
 
Posty: 543
Dołączył(a): 12/9/2007, 19:29

Postprzez baktus » 19/7/2009, 19:19

Jak niekreci rozrusznik to sprawdz bezpieczniki,a moze swieca dostała przebicie. Ja jak myłem swoja CB myłem myjka to swiece jedna musiałem wywalic.I myjki juz nie uzywam od tamtej pory :lol:
CB 400N
GSF 600N Bandit
FZS 600 Fazer,GSF 1200N
baktus
Świeżak
 
Posty: 221
Dołączył(a): 5/7/2008, 21:05
Lokalizacja: wlkp

Postprzez alex Van Mass » 20/7/2009, 19:10

ej nie rozrusznik kręci wszystko tylko podczas przekręcania kluczyka wydaje dziwny odgłos;/ jutro jak wrócę wcześniej z piły to zamieszczę fotki oraz filmik z odgłosem.Gaźnik jest wykręcony i rozkręcony-naprawdę ciężki dostęp jest do niego;/.Umyłem każdą śrubkę i inne takie tam benzyną i wydmuchałem.Było trochę piasku ale w śrubkach a nie w pływaku.A co do bezpieczników to były sprawdzone, chyba że gdzieś są jeszcze ukryte eh.Tak więc jutro wyskoczę z fotami i filmikiem łatwiej będzie wam powiedzieć co może ją boleć;/
alex Van Mass
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 19/7/2009, 13:42
Lokalizacja: Autostrada i drogi expresowe:)

Postprzez tobiach » 20/7/2009, 21:19

alex Van Mass napisał(a):ej nie rozrusznik kręci wszystko tylko podczas przekręcania kluczyka wydaje dziwny odgłos;/ jutro jak wrócę wcześniej z piły to zamieszczę fotki oraz filmik z odgłosem.Gaźnik jest wykręcony i rozkręcony-naprawdę ciężki dostęp jest do niego;/.Umyłem każdą śrubkę i inne takie tam benzyną i wydmuchałem.Było trochę piasku ale w śrubkach a nie w pływaku.A co do bezpieczników to były sprawdzone, chyba że gdzieś są jeszcze ukryte eh.Tak więc jutro wyskoczę z fotami i filmikiem łatwiej będzie wam powiedzieć co może ją boleć;/


To normalne ze "podczas przekręcania kluczyka wydaje dziwny odgłos" ( slychac zawor wydechowy)
Komar-2, Honda Rebel 125, Jawa 250 Suzuki SV 650 S 06'
Avatar użytkownika
tobiach
Świeżak
 
Posty: 288
Dołączył(a): 7/10/2008, 20:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Postprzez alex Van Mass » 22/7/2009, 12:13

Ostatnio edytowano 22/7/2009, 12:28 przez alex Van Mass, łącznie edytowano 2 razy
alex Van Mass
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 19/7/2009, 13:42
Lokalizacja: Autostrada i drogi expresowe:)

Postprzez balchan1 » 22/7/2009, 12:25

Moim zdaniem coś nie tak z serwem zaworu wydechowego. Sprawdź wszystko: czy linki nie pordzewialy, czy silniczek dziala i czy zawór się otwiera lekko (rozbierz i zbadaj). Coś moglo zaśniedzieć i zawór wydechowy jest cały czas zamknięty.
komar 2 biegi ;) ->derbi vamos 50 fl ->derbi senda Bi3 80 ->kawasaki klx 650c ->Honda CB450s
->Kawasaki ZZR600e

"ZIEMIE RWIE"
balchan1
Bywalec
 
Posty: 507
Dołączył(a): 4/3/2008, 15:10
Lokalizacja: Lubuskie

Postprzez alex Van Mass » 22/7/2009, 12:29

czyli rozebrać cały wydech z układem i przeczyścić?
alex Van Mass
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 19/7/2009, 13:42
Lokalizacja: Autostrada i drogi expresowe:)


Powrót do Mechanika motocyklowa

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

na gr