HIGHSIDE
Posty: 6
• Strona 1 z 1
HIGHSIDE
Witam,
temat byl zapewne juz nie raz poruszany. Ale nie moge zrozumiec na jakiej zasadzie dochodzi do upadku HIGHSIDE. Z tego co wiem wyglada to tak.:
1. Tylne kolo traci przyczepnosc z podlozem na skutek gwaltownego hamowania lub przyspieszenia
2. Po zwolnieniu tylnego hamulca badz odjeciu gazu kolo zaczyna odzyskiwac przyczepnosc z podlozem.
3. W tym momencie tyl motocykla leci w powietrze i wyrzuca kierowce do przodu.
Jak to jest mozliwe by tyl moto wystrzelil w powietrze?? Czy w chwili odzyskania przyczepnosci przez tylna opone nie powinien sie co najwyzej uniesc przod motocykla tak jak w przypadku raptownego przyspieszenia? Jak napisalem jakies glupoty to prosze o sprostowanie.
temat byl zapewne juz nie raz poruszany. Ale nie moge zrozumiec na jakiej zasadzie dochodzi do upadku HIGHSIDE. Z tego co wiem wyglada to tak.:
1. Tylne kolo traci przyczepnosc z podlozem na skutek gwaltownego hamowania lub przyspieszenia
2. Po zwolnieniu tylnego hamulca badz odjeciu gazu kolo zaczyna odzyskiwac przyczepnosc z podlozem.
3. W tym momencie tyl motocykla leci w powietrze i wyrzuca kierowce do przodu.
Jak to jest mozliwe by tyl moto wystrzelil w powietrze?? Czy w chwili odzyskania przyczepnosci przez tylna opone nie powinien sie co najwyzej uniesc przod motocykla tak jak w przypadku raptownego przyspieszenia? Jak napisalem jakies glupoty to prosze o sprostowanie.

SV650 S / cbr 600 rr
-
mic - Świeżak
- Posty: 64
- Dołączył(a): 29/8/2006, 20:47
- Lokalizacja: wawa
chodzi o to ze w czasie gdy tylne kolo nie na przyczepnosci to tyl ucieka i motocykl zaczyna jechac bokiem. W momencie gdy kolo odzyskuje przyczepnosc motocykl jest juz ustawiony bokiem i pochylony pod katem w stosunku do podloza. Wtedy motocykl gwaltownie sie prostuje i wyrzuca jezdzca z siodla.
Nie wiem jak to lepiej wytlumaczyc wiec moze ktos bardziej zorientowany sie wypowie
Nie wiem jak to lepiej wytlumaczyc wiec moze ktos bardziej zorientowany sie wypowie
Ostatnio edytowano 24/12/2006, 21:56 przez siekson, łącznie edytowano 1 raz
-
siekson - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 933
- Dołączył(a): 19/11/2005, 11:47
- Lokalizacja: Warszawa
Ja tak miałem jak się bawiłem w latanie bokiem Simsonie po asfalcie
Fajnie było przez jakiś czas ale gdy udało mi się przechylić go prawie do 90 stopni względem ulicy już niebyło tak ciekawie, moto na bok, a ja 2 metry od Simaka. Wprawdzie było to przy max. 40km/h, ale strach pomyśleć co by było przy 140km/h




"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
-
Manhatan - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2173
- Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
- Lokalizacja: Death ZONE
http://www.youtube.com/watch?v=fNHx0U2C ... ed&search=
Tak wygląda highside, poza tym miał dużo szczęścia
Jest dokładnie tak jak powiedział siekson.
Tak wygląda highside, poza tym miał dużo szczęścia

Jest dokładnie tak jak powiedział siekson.
Speed kills, so you are looking for a dead man.
--==Kawasaki ZX9R==--
--==Kawasaki ZX9R==--
-
TTomas - Świeżak
- Posty: 99
- Dołączył(a): 4/5/2006, 04:01
- Lokalizacja: Siedlce
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości