Czy kupić użytkowaną oponę

Jakie rękawice, kask, gmole?
_________

Moderatorzy: Czester, madcap, senekkorzenna, Landryss25, kravec, gelo007, Bostorn, Miczab, Movi, melvin, Leg1oN, Żmija, Terror, leff, MisieqMP

Postprzez mianps » 28/7/2009, 21:57

Nie, nie robiłem sobie żadnych jaj w tym poście do którego nawiązujecie.

A co do pytania? Kto z Was jeździ na nowym motocyklu z salonu?
Honda cb 450s -> FZS600
mianps
Świeżak
 
Posty: 490
Dołączył(a): 20/5/2009, 19:49
Lokalizacja: Radom/Opole/Tomaszów Maz.


Postprzez melvin » 28/7/2009, 21:59

mój kiedyś był nowy ale mu przeszło...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8392
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez Czester » 28/7/2009, 22:06

Mi z tymi "jajami" chodziło o ten kask, że niby tylko od tysiaka wzwyż a reszta to kupa. No stary nie przesadzaj. Taki LS2 za niecałe 200zł jest bardzo solidnie wykonany i co do jakości użytych materiałów nie mam mu nic do zarzucenia. Nie każdy musi jeździć w Shoei-u czy Nolanie za grubo ponad patola. Nie przesadzajmy... Przy szlifie to modele z niższej półki na pewno ochronią łepetynę a przy konkretnym dzwonie to i Nolan za 3 koła nie pomoże jak wyrżniesz banią w drzewo czy Tir-a łamiąc przy tym rdzeń kręgowy. Opanujcie się z tymi kaskami!
Wypadki chodzą po ludziach, ludzie po wypadkach nie zawsze.
Avatar użytkownika
Czester
Administrator
 
Posty: 4482
Dołączył(a): 23/5/2009, 05:14
Lokalizacja: Suwałki

Postprzez eneasz » 28/7/2009, 22:57

CzesterTX napisał(a):Mi z tymi "jajami" chodziło o ten kask, że niby tylko od tysiaka wzwyż a reszta to kupa. No stary nie przesadzaj. Taki LS2 za niecałe 200zł jest bardzo solidnie wykonany i co do jakości użytych materiałów nie mam mu nic do zarzucenia. Nie każdy musi jeździć w Shoei-u czy Nolanie za grubo ponad patola. Nie przesadzajmy... Przy szlifie to modele z niższej półki na pewno ochronią łepetynę a przy konkretnym dzwonie to i Nolan za 3 koła nie pomoże jak wyrżniesz banią w drzewo czy Tir-a łamiąc przy tym rdzeń kręgowy. Opanujcie się z tymi kaskami!

Ale kask nie sluzy do tylko do tego aby zakladac go na glowe i walic nia o asfalt. Skoro tak mowisz to jeszcze nie jezdziles w dobrym kasku, jak zalozysz sobie takiego schuberta pro czy cos innego z gornej polki to bedziesz wiedzial czym sie kaski roznia i jak wielka jest roznica. Kiedys myslalem jak ty. A co do uzywek, to ile moge dostac za swoje?
Pirelli Diablo Corsa III 3 120/70/ZR17 & 180/55/ZR17 z tego roku, przod zalozylem niecaly miesiac temu i zrobilem moze z 200 km tyl okolo 400

Wlasnie spojrzalem na allegro i szczeka mi opadla:
http://allegro.pl/item700012508_pirelli ... ml#gallery Jak mozna komus wciskac takie G? chyba ze ktos chce ja kupic, palic na demonstracji
Ostatnio edytowano 28/7/2009, 23:07 przez eneasz, łącznie edytowano 1 raz
eneasz
 

Postprzez melvin » 28/7/2009, 23:04

podaj głębokość bieżnika na środku i najlepiej foty zapodaj
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8392
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez Czester » 28/7/2009, 23:10

eneasz napisał(a):Ale kask nie służy do tylko do tego aby zakładać go na głowę i walić nią o asfalt. Skoro tak mówisz to jeszcze nie jezdziłeś w dobrym kasku, jak załozysz sobie takiego schuberta pro czy cos innego z gornej polki to be\ędziesz wiedział czym sie kaski roznia i jak wielka jest roznica. Kiedys myślałem jak ty. A co do uzywek, to ile moge dostac za swoje?
Pirelli Diablo Corsa III 3 120/70/ZR17 & 180/55/ZR17 z tego roku, przod zalożyłem niecaly miesiąc temu i zrobiłem moze z 200 km tyl okolo 400

Nie będę się z Tobą kłócił w tym temacie. Masz rację, że parametry kasku nie kończą się jedynie na bezpieczeństwie. Liczy się jeszcze wygoda, wyciszenie, jakość wyściółki i jeszcze pewnie kilka innych aspektów, o których nie wiem. Tak Eneasz, nie jeździłem w życiu w drogim kasku więc pewnie stąd moje wywody ale uważam, że żeby spełnić podstawowe normy bezpieczeństwa (nie bacząc na inne aspekty) wcale nie trzeba od razu kupować jakiegoś mega kasku za kilkanaście stów.
Wypadki chodzą po ludziach, ludzie po wypadkach nie zawsze.
Avatar użytkownika
Czester
Administrator
 
Posty: 4482
Dołączył(a): 23/5/2009, 05:14
Lokalizacja: Suwałki

Postprzez eneasz » 28/7/2009, 23:15

[img=http://fileserver7.jpghosting.com/images/tn_DSC00252_cd6eb087d4a18c0ae2c80ff08013c782.JPG]
[img=http://fileserver7.jpghosting.com/images/tn_DSC00251a_95ba3361fd8f83972326f786fa6f5815.JPG]
Nie chce mi sie schodzic do moto teraz ale jak widac na przedzie na kawalku jest jeszcze poprzeczna nadlewka czyli opona prawie nowka niesmigana, tyl zreszta tez
eneasz
 

Postprzez melvin » 28/7/2009, 23:21

myślę że za taki komplet jakies 6-7 stówek byś w polandii dostał...


ale to tak orientacyjnie mówię...



btw ile w UK wołają za komplet dunlopów sportmax qualifier?


no i czemu chcesz te ściągać z moto ?
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8392
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez eneasz » 28/7/2009, 23:35

Dunlop Qualifier RR
All sizes only £199.00 a pair. (Except 190/55-17.)
# 120/70-ZR17 - £89.00
# 180/55-ZR17 - £115.00
# 190/50-ZR17 - £119.00
# 190/55-ZR17 - £124.00


Dunlop Qualifier
All sizes only £149.00 a pair.
# 110/70-ZR17 - £69.00
# 120/60-ZR17 - £69.00
# 120/65-ZR17 - £69.00
# 120/70-ZR17 - £69.00
# 130/70-ZR16 - £69.00
# 150/60-ZR17 - £99.00
# 160/60-ZR17 - £99.00
# 170/60-ZR17 - £104.00
# 180/55-ZR17 - £104.00
# 190/50-ZR17 - £104.00
# 190/55-ZR17 - £114.00
# 200/50-ZR17 - £114.00

Chce zalozyc Metzeler Racetec ewentualnie Diablo Supercorsa

Czy ktos naprawde kupuje takie opony???
http://allegro.pl/item677928515_opona_1 ... ml#gallery :shock: :shock: :shock:

http://allegro.pl/item697319598_opona_1 ... a_234.html :shock: :shock: :shock: :shock:
eneasz
 

Postprzez mirek65s » 29/7/2009, 11:59

melvin

Dziękuję za informację o adresie.
A swoją drogą to niektórzy forumowicze zazdroszczą Ci
umiejętności jazdy [filmiki] i stąd te przytyki.
Oczywiście też chciałbym na kole, kolano itp.
Kupiłbym do tego celu inne moto [używane ze 3 lata -
co taniej to cieszy ], ale nie te lata. Oprócz Kawy dodatkowo mam quada 300cc [tu wyjątek -nowy bo chiński]

Może wiesz, gdzie wyważyć koło, bo ten na Rosswelta
stwierdził, że moje koło jest za grube dla niego. Wyważa cieńsze.
mirek65s
Świeżak
 
Posty: 112
Dołączył(a): 14/7/2009, 17:45
Lokalizacja: łódzkie

Postprzez melvin » 30/7/2009, 13:45

z wyważaniem jest lipa, chłopaki z serwisu 4bikers nie mają jeszcze przystawki do kół motocyklowych. Ja mam tył niewyważony i daje radę, może za jakiś czas polecą łożyska ale trudno, zobaczymy czy tył rzeczywiście trzeba wyważać...



na tych co mi przytykają mam wyje*ane...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8392
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez mar111cin » 30/7/2009, 15:02

hmm jak zasuwasz dwiesta i Ci nie trzepie kierownicą, to masz szczęście i raczej koło, "prawie wyważone" ; )
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R :(, jest V-Strom 650 AK8 :)
Avatar użytkownika
mar111cin
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6928
Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
Lokalizacja: FSW (lubuskie)

Postprzez eneasz » 2/8/2009, 23:45

dziwny to servis doprawdy ze bierze sie za cos do czego niema narzedzi, zupelnie odwrotnie jak w UK, tu koles ma spawaarke ale nie pospawa tlumnika od moto bo on ma ja do samochodow :)
eneasz
 

Poprzednia strona

Powrót do Akcesoria motocyklowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

na gr