Zobacz wątek - OPONY-JAK JE DOBRAĆ
NAS Analytics TAG

OPONY-JAK JE DOBRAĆ

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

OPONY-JAK JE DOBRAĆ

Postprzez nicram » 22/12/2006, 23:28

Jakie opony najlepiej założyć do zx6R z 2004 r.??? Chodzi mi o takie gumy,żeby było bezpiecznie- z tyłu mam 180/55/17
nicram
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 23/7/2006, 19:43


Postprzez Wombat » 25/12/2006, 00:11

tez musze zmienic wiec sie podczepie do tematu.... jedzi ktos na contisport - attack? interesuuje mnie jak sie sprawuja na mokrym i jak jest ze zuzyciem.... ogumienia hehe
pozdrawiam
Take this life I'm right here, stay a while and breath me in....... ZRXs
Avatar użytkownika
Wombat
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 951
Dołączył(a): 24/9/2006, 22:18
Lokalizacja: Lublin


Postprzez tomekd » 27/12/2006, 05:19

Najlepiej do czego? Do jakiego typu jazdy ?

Co jest najwazniejsze dla ciebie,przyczepnosc czy trwalosc ?

Najtrwalsze to bylyby opony turystyczno sportowe jak np. Michelin Pilot Road,Metzeler Z6 czy Pirelli Diablo Strada.

Bardziej sportowe,wieksza przyczepnosc ale tez i szybsze zuzycie to Michelin Pilot Power,Metzeler M1 czy tez Pirelli Diablo.

Mozna isc w jeszcze bardziej sportowe/wyscigowe opony ,ale to raczej na tor.

Nie kupuj Dunlopow bo to G***o,generalnie szybcie sie zuzywaja niz opony innych firm.
tomekd
Świeżak
 
Posty: 131
Dołączył(a): 18/6/2006, 16:24
Lokalizacja: chicago

Postprzez nicram » 27/12/2006, 09:01

A co sądzicie o Bridgestone Battlax BT012, czy można je porównać z Michelin Pilot Power lub Metzeler M1???
nicram
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 23/7/2006, 19:43

Postprzez hefron » 27/12/2006, 09:12

Jeśli nie masz zamiar wjeżdżać na tor, albo pojechać raz na długi czas to nie kupuj sportowych opon tylko turystyczne, które dadzą Ci w miare duże poczucie bezpieczeństwa na mokrej nawierzchni. Wiadomo, że w upał i suchym asfalcie każda opona dobrze sobie poradzi, ale sportowy kapeć w deszczu i przy np. warszawskim ruchu i kulturze jazdy puszkowców to IMHO prośba o glebe.
Avatar użytkownika
hefron
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1394
Dołączył(a): 11/5/2006, 13:53
Lokalizacja: Suchowola

Postprzez nicram » 27/12/2006, 11:02

Mam założone Bridgestone Battlax BT012 i zastanawiam się czy tyłu nie zmienić na identyczne. Bridgestone Battlax BT012 jest raczej oponą sportową, więc zastanawiam się czy to będzie dobre rozwiązanie biorąc pod uwagę to,że nie śmigam po torze
nicram
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 23/7/2006, 19:43

Postprzez cichy » 27/12/2006, 11:40

A co powiecie o nowych metzelerach sportec M3?
Ponoć są lepsze od cenionego modelu M1.
Jeździł ktoś na tym? Są jkaieś testy?

Nie tylko opona turystyczna dobrze trzyma na deszczu.
Sportowe opony drogowe mają bardzo dobrą przycepność na mokrym, tylko zużycie jest szybsze.

evil napisał(a):a wszystko zależy od tego jak kto jeździ i co konkretnie lubi. tyle. :lol:


Ja lubię zapierdalać, tylko nie zawsze mnie na to stać. tyle. :wink:
Avatar użytkownika
cichy
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1550
Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki

Postprzez nicram » 27/12/2006, 13:55

Jak pisałem na kawce mam Bridgestone Battlax BT012. Czy założenie na tył Bridgestone Battlax BT020 nie będzie miało negatywnego wpływu???
Słyszałem, że BT020 to dobra opona do sportu i turystyki, a przecież większośc z nas śmiga turystycznie.
nicram
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 23/7/2006, 19:43

Postprzez nicram » 27/12/2006, 14:05

To co proponujesz?? I czy można stosować inne na przód a inne na tył??
nicram
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 23/7/2006, 19:43

Postprzez Wombat » 27/12/2006, 15:18

BT012 sa przyzwoite.... ale czas na zmiany! w tym sezonie postaram sie dla was ( tak szczerze to tylko i wylacznie dla siebie) przetestowac contisport attack :D... chwalili je angole z ktorymi gadalem... ozbaczymy czy to nie sciema :D
Take this life I'm right here, stay a while and breath me in....... ZRXs
Avatar użytkownika
Wombat
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 951
Dołączył(a): 24/9/2006, 22:18
Lokalizacja: Lublin

Postprzez nicram » 29/12/2006, 21:44

Troszkę się doszkoliłem na temat opon i doszedłem do wniosku,że założe na tył Bridgestone Battlax BT012.Jak ktoś ma argumenty przeciw takiej decyzji,to chetnie ich wysłucham.
nicram
Świeżak
 
Posty: 20
Dołączył(a): 23/7/2006, 19:43

Postprzez taju25 » 30/12/2006, 09:54

evil napisał(a):wolałbym dobrać coś z oferty Metzelar'a lub Michelin. osobiście uważam, że jeśli chodzi o opony na nasze "drogi", dobre są produkty europejskie, no, z pewnymi wyłączeniami. powyższe firmy sprawdzone.

Na naszych drogach to żadna opona się nie sprawdzi,może od ursusa to jest to.
CBR600
MondeoTDCI
taju25
Świeżak
 
Posty: 102
Dołączył(a): 13/11/2006, 09:13
Lokalizacja: Ozo

Postprzez Thrillco » 30/12/2006, 10:53

evil napisał(a):a wszystko zależy od tego jak kto jeździ i co konkretnie lubi. tyle. :lol:


I to jest chyba najprawdziwsza prawda...wszyscy wieszają psy na macadamach Michelina a ja je nawet polubiłem, tylko cholernie szybko sie kończyły. Bridgestony to u nas nadaja się do cruiserów i chopperów, bo jakoś na konkretnym sprzecie to jeszcze nie znam żadnej z której mozna by być zadowolonym...z wyjątkiem modelu do CBR1100XX, ale to już dawno było. Obecnie oferty Metzelera warto brac pod uwagę. No ale tak jak na poczatku...sporo zalezy co kto lubi...i ile ma na to kasy:)
brak opisu...
Avatar użytkownika
Thrillco
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2598
Dołączył(a): 22/2/2006, 20:57
Lokalizacja: Białystok

Postprzez tomekd » 31/12/2006, 21:11

A propo,Metzeler i Pirrelii to ta same firma.Metzeler zostal wykupiony jakies 5 lat temu.Opony roznia sie tylko "wzorkiem" .
tomekd
Świeżak
 
Posty: 131
Dołączył(a): 18/6/2006, 16:24
Lokalizacja: chicago



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości




na górê