OPONY-JAK JE DOBRAĆ
Posty: 17
• Strona 1 z 1
OPONY-JAK JE DOBRAĆ
Jakie opony najlepiej założyć do zx6R z 2004 r.??? Chodzi mi o takie gumy,żeby było bezpiecznie- z tyłu mam 180/55/17
- nicram
- Świeżak
- Posty: 20
- Dołączył(a): 23/7/2006, 19:43
tez musze zmienic wiec sie podczepie do tematu.... jedzi ktos na contisport - attack? interesuuje mnie jak sie sprawuja na mokrym i jak jest ze zuzyciem.... ogumienia hehe
pozdrawiam
pozdrawiam
Take this life I'm right here, stay a while and breath me in....... ZRXs
-
Wombat - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 951
- Dołączył(a): 24/9/2006, 22:18
- Lokalizacja: Lublin
Najlepiej do czego? Do jakiego typu jazdy ?
Co jest najwazniejsze dla ciebie,przyczepnosc czy trwalosc ?
Najtrwalsze to bylyby opony turystyczno sportowe jak np. Michelin Pilot Road,Metzeler Z6 czy Pirelli Diablo Strada.
Bardziej sportowe,wieksza przyczepnosc ale tez i szybsze zuzycie to Michelin Pilot Power,Metzeler M1 czy tez Pirelli Diablo.
Mozna isc w jeszcze bardziej sportowe/wyscigowe opony ,ale to raczej na tor.
Nie kupuj Dunlopow bo to G***o,generalnie szybcie sie zuzywaja niz opony innych firm.
Co jest najwazniejsze dla ciebie,przyczepnosc czy trwalosc ?
Najtrwalsze to bylyby opony turystyczno sportowe jak np. Michelin Pilot Road,Metzeler Z6 czy Pirelli Diablo Strada.
Bardziej sportowe,wieksza przyczepnosc ale tez i szybsze zuzycie to Michelin Pilot Power,Metzeler M1 czy tez Pirelli Diablo.
Mozna isc w jeszcze bardziej sportowe/wyscigowe opony ,ale to raczej na tor.
Nie kupuj Dunlopow bo to G***o,generalnie szybcie sie zuzywaja niz opony innych firm.
- tomekd
- Świeżak
- Posty: 131
- Dołączył(a): 18/6/2006, 16:24
- Lokalizacja: chicago
Jeśli nie masz zamiar wjeżdżać na tor, albo pojechać raz na długi czas to nie kupuj sportowych opon tylko turystyczne, które dadzą Ci w miare duże poczucie bezpieczeństwa na mokrej nawierzchni. Wiadomo, że w upał i suchym asfalcie każda opona dobrze sobie poradzi, ale sportowy kapeć w deszczu i przy np. warszawskim ruchu i kulturze jazdy puszkowców to IMHO prośba o glebe.
-
hefron - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1394
- Dołączył(a): 11/5/2006, 13:53
- Lokalizacja: Suchowola
Mam założone Bridgestone Battlax BT012 i zastanawiam się czy tyłu nie zmienić na identyczne. Bridgestone Battlax BT012 jest raczej oponą sportową, więc zastanawiam się czy to będzie dobre rozwiązanie biorąc pod uwagę to,że nie śmigam po torze
- nicram
- Świeżak
- Posty: 20
- Dołączył(a): 23/7/2006, 19:43
A co powiecie o nowych metzelerach sportec M3?
Ponoć są lepsze od cenionego modelu M1.
Jeździł ktoś na tym? Są jkaieś testy?
Nie tylko opona turystyczna dobrze trzyma na deszczu.
Sportowe opony drogowe mają bardzo dobrą przycepność na mokrym, tylko zużycie jest szybsze.
Ja lubię zapierdalać, tylko nie zawsze mnie na to stać. tyle.
Ponoć są lepsze od cenionego modelu M1.
Jeździł ktoś na tym? Są jkaieś testy?
Nie tylko opona turystyczna dobrze trzyma na deszczu.
Sportowe opony drogowe mają bardzo dobrą przycepność na mokrym, tylko zużycie jest szybsze.
evil napisał(a):a wszystko zależy od tego jak kto jeździ i co konkretnie lubi. tyle.
Ja lubię zapierdalać, tylko nie zawsze mnie na to stać. tyle.

http://www.bikepics.com/members/cichy929/ | SMR450/YZ125
-
cichy - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1550
- Dołączył(a): 8/9/2005, 16:17
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Jak pisałem na kawce mam Bridgestone Battlax BT012. Czy założenie na tył Bridgestone Battlax BT020 nie będzie miało negatywnego wpływu???
Słyszałem, że BT020 to dobra opona do sportu i turystyki, a przecież większośc z nas śmiga turystycznie.
Słyszałem, że BT020 to dobra opona do sportu i turystyki, a przecież większośc z nas śmiga turystycznie.
- nicram
- Świeżak
- Posty: 20
- Dołączył(a): 23/7/2006, 19:43
BT012 sa przyzwoite.... ale czas na zmiany! w tym sezonie postaram sie dla was ( tak szczerze to tylko i wylacznie dla siebie) przetestowac contisport attack
... chwalili je angole z ktorymi gadalem... ozbaczymy czy to nie sciema 


Take this life I'm right here, stay a while and breath me in....... ZRXs
-
Wombat - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 951
- Dołączył(a): 24/9/2006, 22:18
- Lokalizacja: Lublin
evil napisał(a):wolałbym dobrać coś z oferty Metzelar'a lub Michelin. osobiście uważam, że jeśli chodzi o opony na nasze "drogi", dobre są produkty europejskie, no, z pewnymi wyłączeniami. powyższe firmy sprawdzone.
Na naszych drogach to żadna opona się nie sprawdzi,może od ursusa to jest to.
CBR600
MondeoTDCI
MondeoTDCI
- taju25
- Świeżak
- Posty: 102
- Dołączył(a): 13/11/2006, 09:13
- Lokalizacja: Ozo
evil napisał(a):a wszystko zależy od tego jak kto jeździ i co konkretnie lubi. tyle.
I to jest chyba najprawdziwsza prawda...wszyscy wieszają psy na macadamach Michelina a ja je nawet polubiłem, tylko cholernie szybko sie kończyły. Bridgestony to u nas nadaja się do cruiserów i chopperów, bo jakoś na konkretnym sprzecie to jeszcze nie znam żadnej z której mozna by być zadowolonym...z wyjątkiem modelu do CBR1100XX, ale to już dawno było. Obecnie oferty Metzelera warto brac pod uwagę. No ale tak jak na poczatku...sporo zalezy co kto lubi...i ile ma na to kasy:)
brak opisu...
-
Thrillco - Mieszkaniec forum
- Posty: 2598
- Dołączył(a): 22/2/2006, 20:57
- Lokalizacja: Białystok
Posty: 17
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości