CBR 125 czy to rozrzÄ…d??
Posty: 4
• Strona 1 z 1
CBR 125 czy to rozrzÄ…d??
Witam jest to mój pierwszy post na tym forum. Zatem serdecznie Was wszystkich witam... ale do rzeczy ..
Mam mały problem otóż honda jak jest zimna pali na strzała trzyma obroty itd na wolnych nic nie stuka ale przygoda zaczyna sie po zagrzaniu motorka gdy jade lub stoję powyżej 6rpm słychać jak coś lekko dzwoni z lewej strony u góry silnika. Przebieg to 8100 o ile nie był kręcony bo kupiłem od handlarza;/
Chyba ze z tych drgań poprostu coś dzwoni ale mi się wydaje ze to silnik
Co o tym myślicie?
Mam mały problem otóż honda jak jest zimna pali na strzała trzyma obroty itd na wolnych nic nie stuka ale przygoda zaczyna sie po zagrzaniu motorka gdy jade lub stoję powyżej 6rpm słychać jak coś lekko dzwoni z lewej strony u góry silnika. Przebieg to 8100 o ile nie był kręcony bo kupiłem od handlarza;/
Chyba ze z tych drgań poprostu coś dzwoni ale mi się wydaje ze to silnik

Co o tym myślicie?
- SZymeX1993
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 8/7/2009, 19:20
Luz zaworowy nie był pewnie kontrolowany ? Jak coś to regulacja zaworkow. Do mechanika podjedź niech osłucha fure 

- bochen_team
- Świeżak
- Posty: 126
- Dołączył(a): 19/1/2009, 13:21
- SZymeX1993
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 8/7/2009, 19:20
Nieeee to nie zawory. To jest kwestia uszkodzonego napinacza łańcuszka rozrządu.
Ja miałem dokładnie tak samo. Stuki puki i dzwonienie.
To jest za sprawą ze tego nie słychac gdy jest zimny z tego względu że gdy silnik jest zimny to i olej również. Olej w niższej temp. jest bardziej leoki i obkleja slizg łancucha i caly lancuch. Gdy sie rozgrzeje lancuszek zaczyna o wszystko sie obijać. Spróbuj za pomocą naciągacza umieszczonego po lewej stronie cylindra go napiąć. Jesli bedzie sie luzował to masz do wymiany napinacz.
Ja miałem dokładnie tak samo. Stuki puki i dzwonienie.
To jest za sprawą ze tego nie słychac gdy jest zimny z tego względu że gdy silnik jest zimny to i olej również. Olej w niższej temp. jest bardziej leoki i obkleja slizg łancucha i caly lancuch. Gdy sie rozgrzeje lancuszek zaczyna o wszystko sie obijać. Spróbuj za pomocą naciągacza umieszczonego po lewej stronie cylindra go napiąć. Jesli bedzie sie luzował to masz do wymiany napinacz.
- MECHA-MOT
- Świeżak
- Posty: 267
- Dołączył(a): 2/7/2007, 19:05
- Lokalizacja: Mika
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości