Zobacz wątek - Regulator Napięcia w suzuki rg 80????
NAS Analytics TAG

Regulator Napięcia w suzuki rg 80????

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Regulator Napięcia w suzuki rg 80????

Postprzez Baki234 » 6/7/2009, 13:05

Witam siadl mi regulator napiecia w suzuki rg 80 i mam problem bo szukalem i nigdzie nie mozna dostac moze ktos wie cos na ten temat moze jakis inny by pasował bo ja juz niewiem:(
Baki234
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 6/7/2009, 12:43
Lokalizacja: Olsztyn


Postprzez balchan1 » 6/7/2009, 17:03

Na bank będzie pasował regulator od chińczyka, oczywiście po odpowiednim podłączeniu. U mnie włożyłem go do Sendy.
komar 2 biegi ;) ->derbi vamos 50 fl ->derbi senda Bi3 80 ->kawasaki klx 650c ->Honda CB450s
->Kawasaki ZZR600e

"ZIEMIE RWIE"
balchan1
Bywalec
 
Posty: 507
Dołączył(a): 4/3/2008, 15:10
Lokalizacja: Lubuskie


Postprzez Baki234 » 6/7/2009, 17:29

no dobra to kupie ten regulator od Sendy ale jak to bedzie z tym podlaczeniem bo ja w tym jestem zielony?????
Baki234
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 6/7/2009, 12:43
Lokalizacja: Olsztyn

Postprzez balchan1 » 6/7/2009, 20:04

Nie od Sendy, tylko od chińczyka (chińskiego skutera- na allegro koszt około 20zł). Po zakupie szukasz schematu podłączenia tego regulatora oraz schematu instalacji swojego motocykla. Ale jezeli się na tym nie znasz to lepiej powierz to jakiemuś znajomemu który ma o tym jakiekolwiek pojecie lub też elektrykowi. To nic trudnego, ale trzeba odczytać schemat, rozkminić instalacje moto i wszystko podłączyć.
komar 2 biegi ;) ->derbi vamos 50 fl ->derbi senda Bi3 80 ->kawasaki klx 650c ->Honda CB450s
->Kawasaki ZZR600e

"ZIEMIE RWIE"
balchan1
Bywalec
 
Posty: 507
Dołączył(a): 4/3/2008, 15:10
Lokalizacja: Lubuskie

Postprzez Baki234 » 7/7/2009, 09:59

Aha no to teraz szukam jesli cos bedzie nie tak to sie odezwe dzieki wielkie za pomoc :)
Baki234
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 6/7/2009, 12:43
Lokalizacja: Olsztyn

Postprzez Baki234 » 7/7/2009, 10:20

no i nic niema szukalem tych schematow w 'google' i niema kurdee :///
Baki234
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 6/7/2009, 12:43
Lokalizacja: Olsztyn

Postprzez balchan1 » 7/7/2009, 12:46

http://obrazki.elektroda.net/52_1233266366.png
http://obrazki.elektroda.net/41_1233266238.png

http://www.allegro.pl/item672268360_reg ... ziesz.html

Podłączysz i bedzie śmigać, do tak prostej instalacji jaka jest w Suzuki RG nawet nie jest potrzebny schemat.
komar 2 biegi ;) ->derbi vamos 50 fl ->derbi senda Bi3 80 ->kawasaki klx 650c ->Honda CB450s
->Kawasaki ZZR600e

"ZIEMIE RWIE"
balchan1
Bywalec
 
Posty: 507
Dołączył(a): 4/3/2008, 15:10
Lokalizacja: Lubuskie

Postprzez Baki234 » 7/7/2009, 13:00

Dzieki balchan1 bardzo mi pomogles jeszcze raz dziekowa Pozdro
Baki234
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 6/7/2009, 12:43
Lokalizacja: Olsztyn

Postprzez zonkil » 6/7/2010, 19:49

Mam taki problem. Podłączyłem regulator "ch8ińczyk" według załączonych schematów i na akumulatorze jest 14V dopiero przy 7000 obrotów i na wolnych nie działają migacze przez za małe napięcie. Co może być nie tak?
zonkil
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 6/7/2010, 19:45

Postprzez balchan1 » 7/7/2010, 14:01

Tak, wszystko jest ok, powinno byc jakieś 13- 14V przy wysokich obrotach motocykla. Masz moto palone na rozrusznik? Bo albo migacze sa źle podłączone, albo aku ma zarwana cele i migacze są zasilane bezpośrednio z instalacji, a nie aku. Skoro jest ładowanie to możliwe że to podłączyłeś dobrze, ale coś pochrzaniłeś z kierunkami itd, powinny być zasilane z aku. Jak zmienia się napięcie ładowania przy wzroście obrotów, jakie to moto i do ilu kręci się silnik?
komar 2 biegi ;) ->derbi vamos 50 fl ->derbi senda Bi3 80 ->kawasaki klx 650c ->Honda CB450s
->Kawasaki ZZR600e

"ZIEMIE RWIE"
balchan1
Bywalec
 
Posty: 507
Dołączył(a): 4/3/2008, 15:10
Lokalizacja: Lubuskie

Postprzez zonkil » 7/7/2010, 17:43

RG 80 Gamma przy wysokich obrotach wszystko się mocno podświetla. Lampa przednia podświetlenie zegarów tak jakby cała siec była zasilana z ładowania akumulatora. Podłączyłem wg tego schematu:

http://obrazki.elektroda.net/52_1233266366.png

Tzn AKKU czyli czerwony kabel który idzie na akumulatora REGLER i SENSE dwa żółte kable które idą od prądnicy i GND podpięte do masy.
zonkil
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 6/7/2010, 19:45

Postprzez balchan1 » 7/7/2010, 19:49

Tak, zgadza się. Światła powinny być podłączone bezpośrednio do alternatora, dzięki czemu nawet bez aku działają. Z kolei sygnał dźwiękowy i przerywacz kierunków, a co za tym idzie same kierunki muszą być podłączone do akumulatora, który dopiero jest ładowany przez regulator napięcia z uzwojenia alternatora. Kierunki i sygnał muszą mieć stabilne napięcie stałe, dlatego niezbędny jest aku. Zobacz na wartości referencyjne napięcia ładowania na linku który dałeś (14.28 przy 10000obr) i nie dziw się że dopiero przy wysokich obrotach jest te 14V, już taką ten układ ma charakterystyke. Pozdro
komar 2 biegi ;) ->derbi vamos 50 fl ->derbi senda Bi3 80 ->kawasaki klx 650c ->Honda CB450s
->Kawasaki ZZR600e

"ZIEMIE RWIE"
balchan1
Bywalec
 
Posty: 507
Dołączył(a): 4/3/2008, 15:10
Lokalizacja: Lubuskie

Postprzez brodwars » 12/2/2011, 10:26

witam stary temat ale ważny podłączanie zamienne modułów z innych sprzętów grozi nieobliczalną zabawą dlatego odpisuje na ten post ! u mnie w suzuki rg 80 moduł działana zwarcie czyli stabilizacja napięcia oscyluje w granicach 16v niezależnie ! od obrotów motoru oraz od włączonego oświetlenia aplikacja jest bardzo prosta! czyli tranzystor mocy przyglebiony stabilizatorem napięcia oczywiście są dwa żeby uzyskać w/w napięcie przy napięciu 16v reflektor nawet w dzień świeci jak małe słoneczko po za tym wszystkie odbiorniki zasilane są przez ten muduł po za tym są różne! regulatory napięcia w/w regulator nie nadaje się do stabilizacji napięć w motocyklach z dużą mocą alternatorów czy prądnic po prostu uzwojenie się sfajczy i tyle pozdrawiam .
brodwars
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 10/4/2009, 23:06



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na górê