Regulator Napięcia w suzuki rg 80????
Posty: 13
• Strona 1 z 1
Regulator Napięcia w suzuki rg 80????
Witam siadl mi regulator napiecia w suzuki rg 80 i mam problem bo szukalem i nigdzie nie mozna dostac moze ktos wie cos na ten temat moze jakis inny by pasował bo ja juz niewiem:(
- Baki234
- Świeżak
- Posty: 18
- Dołączył(a): 6/7/2009, 12:43
- Lokalizacja: Olsztyn
Na bank będzie pasował regulator od chińczyka, oczywiście po odpowiednim podłączeniu. U mnie włożyłem go do Sendy.
komar 2 biegi
->derbi vamos 50 fl ->derbi senda Bi3 80 ->kawasaki klx 650c ->Honda CB450s
->Kawasaki ZZR600e
"ZIEMIE RWIE"

->Kawasaki ZZR600e
"ZIEMIE RWIE"
- balchan1
- Bywalec
- Posty: 507
- Dołączył(a): 4/3/2008, 15:10
- Lokalizacja: Lubuskie
Nie od Sendy, tylko od chińczyka (chińskiego skutera- na allegro koszt około 20zł). Po zakupie szukasz schematu podłączenia tego regulatora oraz schematu instalacji swojego motocykla. Ale jezeli się na tym nie znasz to lepiej powierz to jakiemuś znajomemu który ma o tym jakiekolwiek pojecie lub też elektrykowi. To nic trudnego, ale trzeba odczytać schemat, rozkminić instalacje moto i wszystko podłączyć.
komar 2 biegi
->derbi vamos 50 fl ->derbi senda Bi3 80 ->kawasaki klx 650c ->Honda CB450s
->Kawasaki ZZR600e
"ZIEMIE RWIE"

->Kawasaki ZZR600e
"ZIEMIE RWIE"
- balchan1
- Bywalec
- Posty: 507
- Dołączył(a): 4/3/2008, 15:10
- Lokalizacja: Lubuskie
http://obrazki.elektroda.net/52_1233266366.png
http://obrazki.elektroda.net/41_1233266238.png
http://www.allegro.pl/item672268360_reg ... ziesz.html
Podłączysz i bedzie śmigać, do tak prostej instalacji jaka jest w Suzuki RG nawet nie jest potrzebny schemat.
http://obrazki.elektroda.net/41_1233266238.png
http://www.allegro.pl/item672268360_reg ... ziesz.html
Podłączysz i bedzie śmigać, do tak prostej instalacji jaka jest w Suzuki RG nawet nie jest potrzebny schemat.
komar 2 biegi
->derbi vamos 50 fl ->derbi senda Bi3 80 ->kawasaki klx 650c ->Honda CB450s
->Kawasaki ZZR600e
"ZIEMIE RWIE"

->Kawasaki ZZR600e
"ZIEMIE RWIE"
- balchan1
- Bywalec
- Posty: 507
- Dołączył(a): 4/3/2008, 15:10
- Lokalizacja: Lubuskie
Tak, wszystko jest ok, powinno byc jakieś 13- 14V przy wysokich obrotach motocykla. Masz moto palone na rozrusznik? Bo albo migacze sa źle podłączone, albo aku ma zarwana cele i migacze są zasilane bezpośrednio z instalacji, a nie aku. Skoro jest ładowanie to możliwe że to podłączyłeś dobrze, ale coś pochrzaniłeś z kierunkami itd, powinny być zasilane z aku. Jak zmienia się napięcie ładowania przy wzroście obrotów, jakie to moto i do ilu kręci się silnik?
komar 2 biegi
->derbi vamos 50 fl ->derbi senda Bi3 80 ->kawasaki klx 650c ->Honda CB450s
->Kawasaki ZZR600e
"ZIEMIE RWIE"

->Kawasaki ZZR600e
"ZIEMIE RWIE"
- balchan1
- Bywalec
- Posty: 507
- Dołączył(a): 4/3/2008, 15:10
- Lokalizacja: Lubuskie
RG 80 Gamma przy wysokich obrotach wszystko się mocno podświetla. Lampa przednia podświetlenie zegarów tak jakby cała siec była zasilana z ładowania akumulatora. Podłączyłem wg tego schematu:
http://obrazki.elektroda.net/52_1233266366.png
Tzn AKKU czyli czerwony kabel który idzie na akumulatora REGLER i SENSE dwa żółte kable które idą od prądnicy i GND podpięte do masy.
http://obrazki.elektroda.net/52_1233266366.png
Tzn AKKU czyli czerwony kabel który idzie na akumulatora REGLER i SENSE dwa żółte kable które idą od prądnicy i GND podpięte do masy.
- zonkil
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 6/7/2010, 19:45
Tak, zgadza się. Światła powinny być podłączone bezpośrednio do alternatora, dzięki czemu nawet bez aku działają. Z kolei sygnał dźwiękowy i przerywacz kierunków, a co za tym idzie same kierunki muszą być podłączone do akumulatora, który dopiero jest ładowany przez regulator napięcia z uzwojenia alternatora. Kierunki i sygnał muszą mieć stabilne napięcie stałe, dlatego niezbędny jest aku. Zobacz na wartości referencyjne napięcia ładowania na linku który dałeś (14.28 przy 10000obr) i nie dziw się że dopiero przy wysokich obrotach jest te 14V, już taką ten układ ma charakterystyke. Pozdro
komar 2 biegi
->derbi vamos 50 fl ->derbi senda Bi3 80 ->kawasaki klx 650c ->Honda CB450s
->Kawasaki ZZR600e
"ZIEMIE RWIE"

->Kawasaki ZZR600e
"ZIEMIE RWIE"
- balchan1
- Bywalec
- Posty: 507
- Dołączył(a): 4/3/2008, 15:10
- Lokalizacja: Lubuskie
witam stary temat ale ważny podłączanie zamienne modułów z innych sprzętów grozi nieobliczalną zabawą dlatego odpisuje na ten post ! u mnie w suzuki rg 80 moduł działana zwarcie czyli stabilizacja napięcia oscyluje w granicach 16v niezależnie ! od obrotów motoru oraz od włączonego oświetlenia aplikacja jest bardzo prosta! czyli tranzystor mocy przyglebiony stabilizatorem napięcia oczywiście są dwa żeby uzyskać w/w napięcie przy napięciu 16v reflektor nawet w dzień świeci jak małe słoneczko po za tym wszystkie odbiorniki zasilane są przez ten muduł po za tym są różne! regulatory napięcia w/w regulator nie nadaje się do stabilizacji napięć w motocyklach z dużą mocą alternatorów czy prądnic po prostu uzwojenie się sfajczy i tyle pozdrawiam .
- brodwars
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 10/4/2009, 23:06
Posty: 13
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości