Zobacz wątek - Yamaha R1 czy R6

Yamaha R1 czy R6

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, Lovtza, Terror, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, andy7, suhy-19, Bostorn, Miczab, Boshi

Yamaha R1 czy R6

Postprzez Dandi93 » 4/7/2009, 19:27

Witam serdecznie, w opcji szukaj nie znalazłem wiele. Chodzi mi o różnicę po miedzy R1 czy R6. Chodzi mi o modele z roku 2002-2005r Na nowsze mnie nie stać. Oba są ładnie, wiem tylko że R1 to 1000ccm, a R6 600ccm. R1 jest chyba szybsza i mocniejsza. Ale nie mam pojęcia co z awaryjnością. Wiadomo motocykle w takim roczniku będą miały coś około 20tyś przebiegu. Może ktoś ma któryś z tych i mi powie czy z 170 wystarcza aby dotknąć do ziemi obiema stopami? Dzięki z góry
nsr>zzr>zx6r>r6>cbr f4i?
Avatar użytkownika
Dandi93
Bywalec
 
Posty: 910
Dołączył(a): 24/5/2008, 11:43
Lokalizacja: Biała Podlaska


Postprzez Landryss25 » 4/7/2009, 19:29

R1 po NSR 125? :roll:
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez Demotywatrrro » 4/7/2009, 19:36

Landryss25 napisał(a):R1 po NSR 125? :roll:


To i tak lepiej niż r6 po niczym jak robi większość ludzi.
Demotywatrrro
Świeżak
 
Posty: 387
Dołączył(a): 22/6/2009, 17:59

Postprzez Dandi93 » 4/7/2009, 19:40

nsr>zzr>zx6r>r6>cbr f4i?
Avatar użytkownika
Dandi93
Bywalec
 
Posty: 910
Dołączył(a): 24/5/2008, 11:43
Lokalizacja: Biała Podlaska

Postprzez Dominik_YZF » 4/7/2009, 19:47

Z takim pojęciem radziłbym raczej YZF-R125.

PS. Ze 170cm wzrostu nie dotkniesz obiema całymi stopami ani na R6, ani na R1.
Avatar użytkownika
Dominik_YZF
Bywalec
 
Posty: 664
Dołączył(a): 8/12/2007, 19:58
Lokalizacja: 3City

Postprzez C-bool » 4/7/2009, 19:52

Co Wy mówicie, przecież kolega wie co robi i nie będzie szalał na R1 :twisted: Doświadczenie zresztą ma, w końcu NSR 125 jest trochę słabsze od R1 8)
Życzę powodzenia w jeździe.
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
Avatar użytkownika
C-bool
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2915
Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Demotywatrrro » 4/7/2009, 20:08

Nikt nie szaleje, wszyscy wolno jeżdżą, ale jakoś ciężko ( tak ciężko jak postawić gpz na gumę ) spotkać sportową maszynkę jadącą mniej niż 140, oczywiście 140 jest prędkością zaniżoną ze względu na niski wiek ludzi na forum.
Demotywatrrro
Świeżak
 
Posty: 387
Dołączył(a): 22/6/2009, 17:59

Postprzez Dandi93 » 4/7/2009, 20:11

Dzięki za miły koment, ale dalej nie znam odpowiedzi. Co do Nsr to już po tygodniu nie daje satysfakcji z jazdy. Do każdego Motocykla trzeba się przyzwyczaić przez parę dni. A co do szaleństw to tak samo myśl że nie będę, ale Mój ojciec mówi że jak wiem że mam te 150 kucyków to tylko kwestia czasu aby sprawdzić co one potrafią, ja zaprzeczam, ale tak szczerze mówię że nie będę szalał, i i wiem że to tylko kwestia czasu, bo i tak zakorci. Tylko właśnie nie wiem jaka jest różnica miedzy R1 a R6 w tych rocznikach i modelach co podałem. Wiem tylko o mocy, a prowadzenie awaryjność
nsr>zzr>zx6r>r6>cbr f4i?
Avatar użytkownika
Dandi93
Bywalec
 
Posty: 910
Dołączył(a): 24/5/2008, 11:43
Lokalizacja: Biała Podlaska

Postprzez Przemysl_17 » 4/7/2009, 20:17

ojciec ma racje , może pomyśl nad czymś słabszym ? skok z 30 koni na 150 jest moim zdaniem nie na miejscu , masz pieniądze na utrzymanie takiego motocykla? zobacz ile kosztuje napęd(600-800) czy opony
Przemysl_17
Świeżak
 
Posty: 89
Dołączył(a): 12/3/2009, 18:47
Lokalizacja: małopolska

Postprzez Dandi93 » 4/7/2009, 20:24

Opony to wydatek raz na parę sezonów tak jak napęd. Ale jeśli to ma znaczenie to tak mam na utrzymanie i to nie jest tak że wszystko z ręki rodziców. Moje zarobki miesięcznie to około 200zł, wiem że nie wiele ale zawsze coś i w wakacje jakieś 1.5tyś przez dwa miesiące. Na paliwo i utrzymanie mam. Tylko dalej nikt mi nie powie jaka jest różnica. A co do Motocykla to Ojciec w sumie Mnie popiera i się dołoży do Motocykla, tyle ile będzie brakowało
nsr>zzr>zx6r>r6>cbr f4i?
Avatar użytkownika
Dandi93
Bywalec
 
Posty: 910
Dołączył(a): 24/5/2008, 11:43
Lokalizacja: Biała Podlaska

Postprzez Demotywatrrro » 4/7/2009, 20:48

Z tymi oponami to niezłe poczucie humoru masz... niestety z tyłu idzie szybciutko także jeden sezon max.
Demotywatrrro
Świeżak
 
Posty: 387
Dołączył(a): 22/6/2009, 17:59

Postprzez Dandi93 » 4/7/2009, 20:58

A to niby czemu? Jak palą gule to leci
nsr>zzr>zx6r>r6>cbr f4i?
Avatar użytkownika
Dandi93
Bywalec
 
Posty: 910
Dołączył(a): 24/5/2008, 11:43
Lokalizacja: Biała Podlaska

Postprzez P-iotras » 4/7/2009, 21:05

R1 nie jest motocyklem który wybacza ,nawet najmniejsze błedy mogą mieć fatalne skutki także zastanów się dobrze po 125 chcesz litra ... powiem tak zejdz na ziemię .
Tu masz coś dla Ciebie http://www.youtube.com/watch?v=OXys-MJ5 ... r_embedded
P-iotras
Świeżak
 
Posty: 51
Dołączył(a): 30/3/2008, 01:05

Postprzez Dandi93 » 4/7/2009, 21:17

Dobra może inaczej Mam 30 lat Moje doświadczenie to Nsr, Kawasaki 250, Honda 600ccm F2 i teraz chce coś młodszego, ale nie wiem jaka jest różnica między R1 a R6, może ktoś powie? Licze tylko na odpowiedzi a nie spam
nsr>zzr>zx6r>r6>cbr f4i?
Avatar użytkownika
Dandi93
Bywalec
 
Posty: 910
Dołączył(a): 24/5/2008, 11:43
Lokalizacja: Biała Podlaska

Postprzez Przemysl_17 » 4/7/2009, 21:45

Jak palą gule to leci
a myślisz że podczas hamowania sie nie ściera opona ? :) na większych motocyklach nie jeździłem przyznaje bez bicia(za miesiąc egzamin) - ale przecież to jest spore stado i jak ma ( nie wiem dokładnie ) 3s do 100 to opony ida szybciej jak w simsonku :D
Przemysl_17
Świeżak
 
Posty: 89
Dołączył(a): 12/3/2009, 18:47
Lokalizacja: małopolska

Postprzez Koval135 » 4/7/2009, 21:53

Opona schodzi od samego przyspieszania i hamowania,nie musi ci sie nawet kolo blokowac czy rzeźbic żeby lacze szybko schodzily w maszynie co ma ponad 150 kucy.Pozatym jak popierdalasz to i tak tylnie kolo jedzie prawie w ciągłym,leciutkim uślizgu,stad m.in przeklamanie licznika przy prędkosciach ok maksymalnych w moto ktore maja slimaka z tylu,poprostu kolo sie szybciej kreci niż przednie i rzeźbi(jeżeli dobrze pamietam to przez opory powietrza).Zreszta to bylo juz walkowane,jak i to ze opony se schodza w takim tempie.Ale,robta co chceta,jak to sie nazywa,naturalna selekcja?Chyba tak... :roll:
KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
Avatar użytkownika
Koval135
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1808
Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
Lokalizacja: Racibórz/Warszawa

Postprzez BIGAluś » 4/7/2009, 21:55

Przy R1, R6 to motorower... ;] Takie jest me zdanie! ;)
BIGAluś
 

Postprzez Dandi93 » 4/7/2009, 22:16

W sumie niby Tak, ale R6 ma podobne osiągi, ale nie wiem jak jest z prowadzeniem i awaryjnością. Podobno mają słabe skrzynie
nsr>zzr>zx6r>r6>cbr f4i?
Avatar użytkownika
Dandi93
Bywalec
 
Posty: 910
Dołączył(a): 24/5/2008, 11:43
Lokalizacja: Biała Podlaska

Postprzez Landryss25 » 4/7/2009, 22:59

Po NSR nie masz wielkich umiejętności. A na R1 lub R6 są potrzebne spore ponieważ te moto nie wybaczają błędów. Uwierz że to się całkiem prowadzi niż mała nerka i inaczej reaguje na wszelkie reakcje. Nikt Ci tego ze złości czy zazdrości nie mówi...
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez Dandi93 » 4/7/2009, 23:07

Ale ja to rozumiem, a właściwie nie rozumiem. Co wam zależy powiedzieć? Już po moim poście są trzy zbędne, i po co? Przekonać mnie nie przekonacie, a chce się dowiedzieć co wybrać, proszę o odpowiedz, która lepiej się prowadzi, jak z awaryjnością, i co z ba skrzynią
nsr>zzr>zx6r>r6>cbr f4i?
Avatar użytkownika
Dandi93
Bywalec
 
Posty: 910
Dołączył(a): 24/5/2008, 11:43
Lokalizacja: Biała Podlaska

Następna strona


Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr