Zobacz wątek - Zakup motocykla
NAS Analytics TAG

Zakup motocykla

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Zakup motocykla

Postprzez Grzesiek-88 » 3/7/2009, 10:04

Witam planuje kupic honde cbr 600 f4 z 2000r. i tu sie rodzi moje pytanie. Patrzac po allegro i innych tego typu stronach ten motocykl chdzi w granicy 11 tys zl ale ja wiem ze allegro jest drogie w kupnie takiego czegos bo ceny sa zawyzone o jakies 1.5 tys. Czy znacie moze jakies strony z ogloszeniami gdzie moglbym wyrwac taniej taki motorek w dobrym stanie bo 11 tys za 2000r to jest troszke duzo jak myslicie??
Ps tak wogole to wiem ze to juz nie jest ten dzial ale jezeli ktos by mial na sprzedaz jakas honde do tych pieniedzyco napisalem to byl bym zainteresowany w gre wchodzi jeszcze gsxr 600 k1 pzdr
Grzesiek-88
Świeżak
 
Posty: 182
Dołączył(a): 27/3/2009, 12:44
Lokalizacja: Krakow


Postprzez Nal » 3/7/2009, 10:22

mój brat w tym tygodniu kupił właśnie taką cebre z 2000r, przebieg ok 30 tyś, dał za niego ponad 12tyś i oglądał go 4 razy i nawet ściągał plastiki by ją lepiej obejrzeć
moim zdaniem lepiej obejrzeć dokładnie i dać nawet więcej na pewny sprzęt i w dobrym stanie niż oszczędzić tego tysiaka na moto po przejściach
Avatar użytkownika
Nal
Świeżak
 
Posty: 408
Dołączył(a): 13/6/2009, 14:05
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki / Warszawa

Postprzez deyna » 3/7/2009, 10:33

Nal dobrze pisze lepiej dać więcej i kupić pewny sprzęt do którego nie będzie trzeba się dokładać na dzień dobry. Skoro napisałeś, że ktoś wystawił cebre za 11k zł. to nie oznacza, że za tyle sprzeda. Teraz mamy "kryzys' więc niektórzy mogą mocno schodzić z ceny aby tylko sprzedać.
Była CBR 600 F2.
Avatar użytkownika
deyna
Bywalec
 
Posty: 924
Dołączył(a): 16/3/2009, 21:40
Lokalizacja: Biała Podlaska

Postprzez Demotywatrrro » 3/7/2009, 10:39

Ja kupiłem taką cebre za 10k, wszystko z nią b7yło ok, napęd ok, opony starczą na ten sezon (chyba), także i za 10 idzie kupić.
Demotywatrrro
Świeżak
 
Posty: 387
Dołączył(a): 22/6/2009, 17:59

Postprzez YZF R1 » 3/7/2009, 11:45

Grzesiu a nie lepiej tego Gixxa kupić....?
Avatar użytkownika
YZF R1
Moderator
 
Posty: 2765
Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Frugos » 3/7/2009, 12:29

Na Allegro zawsze są zawyżone ceny do negocjacji.
Avatar użytkownika
Frugos
Bywalec
 
Posty: 602
Dołączył(a): 5/11/2008, 17:05

Postprzez kosta » 3/7/2009, 16:32

tylko uważaj żebyś nie przyoszczęcił 1k i nie kupił g$wna
AGAINST SLOW
ZAPRASZAM PO MOTOCYKLE i AKCESORIA
Avatar użytkownika
kosta
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1628
Dołączył(a): 18/5/2007, 16:23
Lokalizacja: WWA

Postprzez Grzesiek-88 » 5/7/2009, 09:12

Wlasnie gixer mi sie niesamowicie podoba pod kazdym wzgledem ale mam w stosunku do niego dylematy. Czy znajde wmiare utrzymany egzemlarz za 11 tys? Planuje jezdzic z plecaczkiem i niewiem jak to ona wytrzyma oraz ja bo wiem ze cbr jest duzo wygodniejsza? Oraz mam duzy dylemat bo niewiem co jest lepsze czy liniowe oddawanie mocy czy nagly jej przyrost? Czuje sie jak miedzy mlotem a kowaldlem na temat tych cbrek i gsxr wiem wszystko ale dalej mnie mecza pytania wiem tylko tyle ze to bd napewno motocykl ktorychs z tych dwoch. Aha niestety mam tylko 11 tys na sam zakup motocykla jak uwazacie wystarczy na zakup dolbrej sztuki?? pzdr Yzf r1 czesto sie wypowiadasz nie milo na temat cbrek widze ze wolisz wszystko oprocz tego wytlumacz mi czemu tak jest?? przeciez wkoncu bardzo duzo ludzi chwali sobie te sprzety a ty nie hehe.
Grzesiek-88
Świeżak
 
Posty: 182
Dołączył(a): 27/3/2009, 12:44
Lokalizacja: Krakow

Postprzez YZF R1 » 5/7/2009, 11:41

oj długo by tu pisać Grzesiu...

jeździłem jeden sezon Gixem 750 no i chciałem coś młodszego a wtedy na topie była F4 i każdy zachwalał że taka fajna ładna wygodna i bez awaryjna... i tak myślałem czy kupić czy nie kupić aż trafiła się prawie pod nosem sprowadzona z UK igła. i kupiłem na początku lekko zachłystnięty nie czułem że to nie jeździ. po kilkunastu dniach jak chciałem ostro popałowac z chłopakami a oni mieli r6 zx6r i gixxy dostawałem takie baty że aż wstyd!!!! i tak doszedłem do wniosku że mój były staruszek sracz lepiej szedł od tego gówna! zadzwoniłem do gościa któremu sprzedałem gixxa i pytam go czy się nie zamienimy i dorzucę mu flaszkę a on mówi NIE! hehe no i sprzedałem to gówno jeździłem nie całe 2 miesiące i kupiłem R6 z 99 roku pierwszy model i tu jak odkręciłem to mało mi rąk nie wyrwało a do czerwonego pola były 2 ostre kopy a w F4 dajesz po manetce a tam muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu do czerwonego pola. owszem jest wygodniejsza od r6 jest mniej awaryjna jest lepsza pozycja itd Kuźwa ale cbr f4 to motocykl sportowy w tamtych latach była to konkurencja R6 gixa oraz zx6r była to odpowiedź hondy na te właśnie motocykle. A chyba nie muszę mówić po co są motocykle sportowe bo przecież nie do zamulania. Jest taka tendencja że dużo osób zaczyna od gs500 lub cb500 a potem kupują f4 i są podjadani że mają CBR bo fakt od cb i gs to jest różnica i mi piszą "no co ty f4 ma kopa w porównaniu z cb czy gs" owszem ma ale czy ma kopa w porównaniu z R6 czy Gixem... NIE MA!!! tylko te osoby za mało wiedzą bo wozili dupę na 500 a ja samych 600 swoich własnych miałem 3 plus 650 i 750, także wpuszczam jednym uchem i wypuszczam drugim super opinie o F4. dodam że porównywałem 3 inne egzemplarze to samo. na koniec powiem że Honda to Honda także jak nie chcesz dać mi w twarz to kup Gixxa również bezawaryjny również fajny ale za to o niebo agresywniejszy bo jest to motocykl sportowy i ma jaja a nie cipkę jak F4....

pozdro Grześ
Avatar użytkownika
YZF R1
Moderator
 
Posty: 2765
Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez C-bool » 5/7/2009, 11:51

YZF R1 napisał(a):kup Gixxa również bezawaryjny również fajny ale za to o niebo agresywniejszy bo jest to motocykl sportowy i ma jaja a nie cipkę jak F4....

Hahaha ciekawe stwierdzenie, ale jakże trafne :lol:
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
Avatar użytkownika
C-bool
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2915
Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
Lokalizacja: Poznań

Postprzez sebekmelior » 5/7/2009, 12:01

YZF ladnie to podsumowal i jestem tego samego zdania... Jesli Ci zalezy na przesiadce na cos MOCNIEJSZEGO to bierz gixera. Jak trafisz takowego w dobrym stanie to lepiej ci sie moze odsluzyc niz ta cebra, lepiej doluz jeszcze z 2k i kup cos w pozadnym stanie.
Bo maszyna to nie wszystko, najwazniejsza jest pasja!!
sebekmelior
Świeżak
 
Posty: 368
Dołączył(a): 5/6/2008, 16:31

Postprzez Demotywatrrro » 5/7/2009, 12:28

C-bool napisał(a):
YZF R1 napisał(a):kup Gixxa również bezawaryjny również fajny ale za to o niebo agresywniejszy bo jest to motocykl sportowy i ma jaja a nie cipkę jak F4....

Hahaha ciekawe stwierdzenie, ale jakże trafne :lol:


I to mówi ktoś, kto kupił rower. Ja bym siedział cicho...
Demotywatrrro
Świeżak
 
Posty: 387
Dołączył(a): 22/6/2009, 17:59

Postprzez C-bool » 5/7/2009, 12:41

Masz rację ;*
Pozdrawiam =)
A rowerek fajny mam, fajny, nie narzekam
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
Avatar użytkownika
C-bool
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2915
Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Grzesiek-88 » 5/7/2009, 13:08

Yzf r1 tak myslalem ze tak napiszesz hehe. Do mnie tez bardziej przemawia gsxr bo ogolnie wyglad i charakterysytka silnika jerst dla mnie ciekawsza ale mysle tez o mojej dziewczynie i nieiwem jak ona by to zniosla jak bysmy dalej gdzies jechali aha i napisz mi czy mam co szukac do 11 tys rocznik 2001 bo niestety wiecej nie wyskuram a na rodzicow w tej kwestji nie mam co liczyc bo na allegro to ciezko cos znalezc jak patrzylem. Pzdr jak kupie sobie tego sprzeta i troche sie z nim oswoje to mam nadzieje ze cos polatamy po obrzezach krakowa bo tez jestem z tej miejsowosci. Aha odzwiedzasz w czwartki wieczorem bora komorowskiego na przeciwsko reala bo tam co tydzien sie zjezdzaja wszyscy??
Grzesiek-88
Świeżak
 
Posty: 182
Dołączył(a): 27/3/2009, 12:44
Lokalizacja: Krakow

Postprzez kosta » 6/7/2009, 13:36

za 11 to na stunt poland jest f4i do wzięcia poszukaj dobrze a trafisz model już na wtrysku, i podpinam sie do chłopaków f4 mól i nie jedzie, sam mam f4i, gixa k8 600, r1 więc porównanie jest, honda to mół , nie jedzie ale do stuntu najlepsza, dla twoich wojaży pewnie jeszcze okaże sie najwygodniejsza :wink: nic tylko kupować
AGAINST SLOW
ZAPRASZAM PO MOTOCYKLE i AKCESORIA
Avatar użytkownika
kosta
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1628
Dołączył(a): 18/5/2007, 16:23
Lokalizacja: WWA

Postprzez Grzesiek-88 » 7/7/2009, 16:55

Dzieki chlopaki a czy do gsxr 600 k1 jest latwo zdobyc czesci?? czy podejda z innych modeli??
Grzesiek-88
Świeżak
 
Posty: 182
Dołączył(a): 27/3/2009, 12:44
Lokalizacja: Krakow

Postprzez Demotywatrrro » 7/7/2009, 17:34

Grzesiek-88 napisał(a):Dzieki chlopaki a czy do gsxr 600 k1 jest latwo zdobyc czesci?? czy podejda z innych modeli??


Co to w ogóle za pytanie, widzisz ile giksów jeździ po ulicy ? Nieraz można oglądać je na drzewach w rowach, to chyba części są.
Demotywatrrro
Świeżak
 
Posty: 387
Dołączył(a): 22/6/2009, 17:59



Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości




na gr