Zobacz wÄ…tek - aprilia rs 125 problem!!
NAS Analytics TAG

aprilia rs 125 problem!!

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

aprilia rs 125 problem!!

Postprzez nikko.. » 2/7/2009, 15:37

witam mam taki problem gdy odpale, to ciezko jest sie wkrecic na obroty wogle to wkreca sie na 6-7 tys i strzela z rury..iskra jest i bezyna tez na swiecy.prosze o pomoc... z gory dziekuje i pozdrawiam....
nikko..
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 2/7/2009, 15:28


Postprzez Przemo_rene » 2/7/2009, 15:46

kup litra i nie bedziesz miał problemu z wkręcaniem sie na obroty ;P A tak serio to gaźnik...tym bardziej, że piszesz iż benzyna jst na świecy....
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R


Postprzez nikko.. » 2/7/2009, 15:54

czyscilem go i regulowałem i nic caly czas tak samo..robilem remont w nim i odkad go zlozylem to tak sie dzieje ktos mi mowil ze mam zapłon przestawiony i musze go lampa regulowac niewiem czy to prawda..
nikko..
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 2/7/2009, 15:28

Postprzez Landryss25 » 2/7/2009, 23:40

A świecę po remoncie wsadziłeś nową ze sklepu? Jeśli nie to nie ma o czym rozmawiać.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez nikko.. » 3/7/2009, 07:39

tak na na starej i nowej odpalem ale bez roznicy :(
nikko..
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 2/7/2009, 15:28

Postprzez szyszkaTS » 4/7/2009, 19:57

ja miałem podobnie ze ciężko na obroty wchodził a jak stal dłużej to nie palił a iskra była, okazało sie ze woda z obiegu dostaje się do cylindra bo jest zła uszczelka
szyszkaTS
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 22/4/2008, 09:29

Postprzez Obserwator » 6/7/2009, 19:24

Zapłon to sobie możesz wyregulować w romecie... Ludzie... Nawet w simsonie nie masz regulacji zapłonu.
Obserwator
Świeżak
 
Posty: 38
Dołączył(a): 28/6/2009, 11:07

Postprzez balchan1 » 6/7/2009, 20:08

LoL, w simsonie i prawie w każdym dwusuwie masz regulacje zapłonu. Robi się to poprzez przestawianie całego statora (m.in. w Sendzie). Moja rada- regulacja i czyszczenie gaźnika, ustawienie zapłonu (masz zaznaczone na statorze i karterze odpowiednie ustawienie (polega to na zgraniu punktów). Sprawdź czy to w czym jest mokra świeca to czasem nie plyn chłodniczy (nie ubywa go czasem??). Jeżeli wszystko zawiedzie to wina modułu zapłonowego.
komar 2 biegi ;) ->derbi vamos 50 fl ->derbi senda Bi3 80 ->kawasaki klx 650c ->Honda CB450s
->Kawasaki ZZR600e

"ZIEMIE RWIE"
balchan1
Bywalec
 
Posty: 507
Dołączył(a): 4/3/2008, 15:10
Lokalizacja: Lubuskie

Postprzez nikko.. » 6/7/2009, 20:30

tylko ze tam niema mozliwosci regulacji tym..dzwonilem do motor-techu w katowicach to powiedzal ze to napewno zapłon i reguluje sie go lampa oscyloskopowa i niewiem czy mial juz ktos z tym kontakt w tym motorze?? a woda nieucieka.
nikko..
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 2/7/2009, 15:28

Postprzez Obserwator » 6/7/2009, 22:47

balchan1 napisał(a):LoL, w simsonie i prawie w każdym dwusuwie masz regulacje zapłonu. Robi się to poprzez przestawianie całego statora (m.in. w Sendzie). Moja rada- regulacja i czyszczenie gaźnika, ustawienie zapłonu (masz zaznaczone na statorze i karterze odpowiednie ustawienie (polega to na zgraniu punktów). Sprawdź czy to w czym jest mokra świeca to czasem nie plyn chłodniczy (nie ubywa go czasem??). Jeżeli wszystko zawiedzie to wina modułu zapłonowego.



To o czym mówisz to alternator do ładowania akumulatora, a za zapłon( za generowaną iskrę) odpowiada moduł zapłonowy i cewka zapłonowa I jak chcesz to wyregulować? Koło magnesowe i wał mają wnękę i wystarczy tylko dopasować wnękę i wsunąć koło magnesowe na wał, stojan jest przykręcony na kilka śrób wchodzących w otwory jak chcesz to regulować ?
Obserwator
Świeżak
 
Posty: 38
Dołączył(a): 28/6/2009, 11:07

Postprzez balchan1 » 6/7/2009, 23:00

Stojan mozna o kilka stopni obracać na otworach. W Sendzie masz strzłki do ustawienia zbieżności. Na statorze masz poza tym czujnik położenia wału (czy jakbys tego nie nazwał) i z niego sczytywany jest sygnał który decyduje kiedy powinna byc iskra. Różnica między simsonem a nowszymi 2T (nie wiem jak to jest rozwiązane w najnowszych maszynach wyższej klasy) jest taka że w tym pierwszym mamy krzywke i zapłon na przerywaczu, zaś w tym drugim czujnik i moduł zapłonowy.
balchan1
Bywalec
 
Posty: 507
Dołączył(a): 4/3/2008, 15:10
Lokalizacja: Lubuskie



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości




na górê