aprilia rs 125 problem!!
Posty: 12
• Strona 1 z 1
aprilia rs 125 problem!!
witam mam taki problem gdy odpale, to ciezko jest sie wkrecic na obroty wogle to wkreca sie na 6-7 tys i strzela z rury..iskra jest i bezyna tez na swiecy.prosze o pomoc... z gory dziekuje i pozdrawiam....
- nikko..
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 2/7/2009, 15:28
kup litra i nie bedziesz miał problemu z wkręcaniem sie na obroty ;P A tak serio to gaźnik...tym bardziej, że piszesz iż benzyna jst na świecy....
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
A świecę po remoncie wsadziłeś nową ze sklepu? Jeśli nie to nie ma o czym rozmawiać.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
Zapłon to sobie możesz wyregulować w romecie... Ludzie... Nawet w simsonie nie masz regulacji zapłonu.
- Obserwator
- Świeżak
- Posty: 38
- Dołączył(a): 28/6/2009, 11:07
LoL, w simsonie i prawie w każdym dwusuwie masz regulacje zapłonu. Robi się to poprzez przestawianie całego statora (m.in. w Sendzie). Moja rada- regulacja i czyszczenie gaźnika, ustawienie zapłonu (masz zaznaczone na statorze i karterze odpowiednie ustawienie (polega to na zgraniu punktów). Sprawdź czy to w czym jest mokra świeca to czasem nie plyn chłodniczy (nie ubywa go czasem??). Jeżeli wszystko zawiedzie to wina modułu zapłonowego.
komar 2 biegi
->derbi vamos 50 fl ->derbi senda Bi3 80 ->kawasaki klx 650c ->Honda CB450s
->Kawasaki ZZR600e
"ZIEMIE RWIE"

->Kawasaki ZZR600e
"ZIEMIE RWIE"
- balchan1
- Bywalec
- Posty: 507
- Dołączył(a): 4/3/2008, 15:10
- Lokalizacja: Lubuskie
balchan1 napisał(a):LoL, w simsonie i prawie w każdym dwusuwie masz regulacje zapłonu. Robi się to poprzez przestawianie całego statora (m.in. w Sendzie). Moja rada- regulacja i czyszczenie gaźnika, ustawienie zapłonu (masz zaznaczone na statorze i karterze odpowiednie ustawienie (polega to na zgraniu punktów). Sprawdź czy to w czym jest mokra świeca to czasem nie plyn chłodniczy (nie ubywa go czasem??). Jeżeli wszystko zawiedzie to wina modułu zapłonowego.
To o czym mówisz to alternator do ładowania akumulatora, a za zapłon( za generowaną iskrę) odpowiada moduł zapłonowy i cewka zapłonowa I jak chcesz to wyregulować? Koło magnesowe i wał mają wnękę i wystarczy tylko dopasować wnękę i wsunąć koło magnesowe na wał, stojan jest przykręcony na kilka śrób wchodzących w otwory jak chcesz to regulować ?
- Obserwator
- Świeżak
- Posty: 38
- Dołączył(a): 28/6/2009, 11:07
Stojan mozna o kilka stopni obracać na otworach. W Sendzie masz strzłki do ustawienia zbieżności. Na statorze masz poza tym czujnik położenia wału (czy jakbys tego nie nazwał) i z niego sczytywany jest sygnał który decyduje kiedy powinna byc iskra. Różnica między simsonem a nowszymi 2T (nie wiem jak to jest rozwiązane w najnowszych maszynach wyższej klasy) jest taka że w tym pierwszym mamy krzywke i zapłon na przerywaczu, zaś w tym drugim czujnik i moduł zapłonowy.
- balchan1
- Bywalec
- Posty: 507
- Dołączył(a): 4/3/2008, 15:10
- Lokalizacja: Lubuskie
Posty: 12
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości