Opona lekkie pęknięcia
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Opona lekkie pęknięcia
Jestem posiadaczem thundercata i ostatnio zauważyłem na boku profilu tylnej opony lekkie pęknięcia nie jestem znawcą motocykli wiec tu jest moje pytanie. czy to znaczy że opona jest już zajechana i należy ją wymienić?? bieżnik jest ok tak sądzę około 5-6 mm dzięki za odpowiedzi
- turtlexxx
- Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 2/7/2009, 13:38
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Demotywatrrro
- Świeżak
- Posty: 387
- Dołączył(a): 22/6/2009, 17:59
Demotyw... Pisz tak więcej to ludzie się zabiją jak jeżdzą np na starych (7letnich oponach)
Sprawdź datę produkcji opony - musi być wytłoczona z boku opony
Jak bedzie starsza niż 3-4 lata to oznacza, że masz sparciałego starego laczka i pęka...To że jest bieznik to nie znaczy że opona jest nowa! A te moocyklowe są szczególnie podatne na wiek...
Sprawdź datę produkcji opony - musi być wytłoczona z boku opony
Jak bedzie starsza niż 3-4 lata to oznacza, że masz sparciałego starego laczka i pęka...To że jest bieznik to nie znaczy że opona jest nowa! A te moocyklowe są szczególnie podatne na wiek...
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
Na każdej oponie są różnego rodzaju kreseczki i ,, pęknięcia " i jest to zupełnie normalne. Z resztą zrób zdjęcie to się okaże. A jak ktoś jeździ na 7 letnich oponach to jest moim idolem.
- Demotywatrrro
- Świeżak
- Posty: 387
- Dołączył(a): 22/6/2009, 17:59
z chęcią zobaczę te "kreseczki i pęknięcia" ... i NIE to nie jest normalne jak opona jest zdrowa. Koniec i kropka.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
- Demotywatrrro
- Świeżak
- Posty: 387
- Dołączył(a): 22/6/2009, 17:59
cezare napisał(a):ja mam zawsze nówki sztuki i szczerze nie wiem o czym piszecie - jakie pęknięcia ????? przecięcia nacięcia od szkła czy kamolców raz na czas - no okay ... ale nic innego..
Podejdź do jakiegoś starego auta np, i przyjrzyj się jego oponom. Zobaczysz na krawędzi przejścia rantu opony takie pęknięcia od sparcenia gumy. Jest ona już mocno sztywna i nie wytrzymuje napięć (tzw. z ang. DRY ROT)
tak to dokładnie wygląda (poszukane w necie):
ps. to samo może dziać się i dzieje koledze z oponą motocyklową (miałem to samo ze swoją w Intruzie kiedyś, wsk cały czas na takich latała


Do sporta kategorycznie OPONA DO ÅšMIECI
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości