Kolektor wydechowy KTM LC4 640 2004
Posty: 12
• Strona 1 z 1
Kolektor wydechowy KTM LC4 640 2004
Siemano,
wie ktos moze czym spowodowana jest niebieska barwa na kolektorze wydechowym ?
Czy to oznacza,ze moto bylo palowane ostro czy stop, z ktorego wykonany jest kolektor wydechowy jest zrobiony z materialu,ktory pod wplywem temp. zmienia barwe na niebieska?
wie ktos moze czym spowodowana jest niebieska barwa na kolektorze wydechowym ?
Czy to oznacza,ze moto bylo palowane ostro czy stop, z ktorego wykonany jest kolektor wydechowy jest zrobiony z materialu,ktory pod wplywem temp. zmienia barwe na niebieska?
-
kirass - Świeżak
- Posty: 74
- Dołączył(a): 27/6/2009, 12:01
- Lokalizacja: Toruń
hm.... ALe to chyba jakiś sportowy układ wydechowy.?
Wiele razy miałem styczność z LC4, ale o takim zjawisku słyszę pierwszy raz...
Wiele razy miałem styczność z LC4, ale o takim zjawisku słyszę pierwszy raz...
-
macello - Świeżak
- Posty: 173
- Dołączył(a): 22/3/2008, 19:23
- Lokalizacja: Trzebiatów / Szczecin
slyszalem tez opinie,ze jak silnik jest ostro palowany to barwa kolektorow wydechowych jest niebieska.
Wie ktos moze, czy silnik LC4 z 2004 przy 12ooo km. lekko klekocze? czy to przez wydech AKRA. ?
Tak cz owak - dzieki za odp.
Wie ktos moze, czy silnik LC4 z 2004 przy 12ooo km. lekko klekocze? czy to przez wydech AKRA. ?
Tak cz owak - dzieki za odp.
-
kirass - Świeżak
- Posty: 74
- Dołączył(a): 27/6/2009, 12:01
- Lokalizacja: Toruń
A kto wie czego to wina. Pasowałoby sprawdzić luzy zaworowe bo to może być ich wina.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
-
Landryss25 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6269
- Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
- Lokalizacja: Liw
Sprawdź luzy zaworowe i łańcuszek rozrządu.
Wiele miałem doczynienia z KTMami. Od SX 250 po LC4 640. Każdy, ale to każdy KTM lekko klekocze. Nawet SX 250 prosto z kartonu
Wiele miałem doczynienia z KTMami. Od SX 250 po LC4 640. Każdy, ale to każdy KTM lekko klekocze. Nawet SX 250 prosto z kartonu

-
macello - Świeżak
- Posty: 173
- Dołączył(a): 22/3/2008, 19:23
- Lokalizacja: Trzebiatów / Szczecin
nie trzeba sprawdzac to jest norma kumpel miał tez takiego KTMa i tez miał na niebiesko i tez miał tłumik akrapa moto jak sie nagrzewa to kolektory łapią taki kolor. wiec to norma a czy był piłowany jego ktm serducho miał bardzo zdrowe wiec poprzedni własciciel pewnie ostro nie piłował ale to i tak mocne sprzęty
kumpel czasem dodał gazu ale jeździł rozważnie w koncu po co kupowac taki sprzęt i jeździc na połowie obrotów
P


KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
-
macello - Świeżak
- Posty: 173
- Dołączył(a): 22/3/2008, 19:23
- Lokalizacja: Trzebiatów / Szczecin
kolego jeśli kupiłeś używkę należało by sprawdzic jednak te serducho i jeśli są jakieś luzy czy tam coo wyregulowac jee nawet dla własnego spokoju wydac pare stówek aby moto przygotowali jak należy, powymieniali oleje, posprawdzali co i jak i wyregulowali abyś cieszył się nim a nie w niedługim czasie płakał że pożałowało się paru zł i trzeba wtopic kilka tysi
tyle z mojego doswiadczenia z motungami
nigdy nic nie wiadomo
pozdro
tyle z mojego doswiadczenia z motungami

nigdy nic nie wiadomo

pozdro
Oleje motocyklowe,samochodowe,smary,chemia, części,naprawy
-
Bostorn - Moderator
- Posty: 5511
- Dołączył(a): 12/4/2007, 17:45
- Lokalizacja: Henrykowo/Białystok/Lublin
Posty: 12
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości