[Yamaha FZ6] Yamaha FZ6 – Star Trek dla każdego
Posty: 35
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Bredzicie PanowieKomentatorzy napisał(a):Artykul nie jest zly, przedstawia obiektywnie zalety i wady opisywanego motocykla. Z jednym z czym idzie mi ciezko zgodzic sie to podane spalanie...
Mam taka dzide golasa z 2004 i nie wiem jak powinienem jezdzic aby sprzet zadowolil sie iloscia 5.5l/100km. Motonog jest regularnie serwisowany, wiec wszelkie "zuzycie materialu" raczej odpada. Byc moze podczas jazdy "na emeryta" i nie przekraczanie 6000 RPM pozwala na takie wyniki
Mnie sie czesto nie zdaza zobaczyc na ODO-meter'ku wiecej niz 200km w chwili mrygajacej ostatniej cegielki (czyt. rozpoczecia rezerwy)
Inna sprawa jest fakt, ze nie przywiazuje specjalnie wiekszej wagi do apetytu na paliwo. Wyznaje zasade, ze jak sie kreci do czerwonego to maszyna wypije<br><hr>4est<br>

Tylko z tą różnicą, że u mnie czerwone się nie pokazuje za często. Jeżdżę szybko, ale bez przesady. Do 150 km/h . Jeżdżąc w okolicach do 120 - 130 zejdzie poniżej 5,0 l
Jak lubicie pałować po koleinach do czerwonego to współczuje<br><hr>Fazik
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
250km/h na zegarze fazera jest mocno zastanawiajace. Jaka jest realna predkosc?
230km/h to chyba juz max, no chyba ze zmieniony zostal caly uklad wydechowy, filtr powietrza no i dodany power commander z odpowiednia mapa. Fazer to dobry motocykl ale ma bardzo silna konkurencje!<br><hr>Suzi_sv
230km/h to chyba juz max, no chyba ze zmieniony zostal caly uklad wydechowy, filtr powietrza no i dodany power commander z odpowiednia mapa. Fazer to dobry motocykl ale ma bardzo silna konkurencje!<br><hr>Suzi_sv
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
uzytkownicy pisza ze tyle nim jechali...ja mam S2 ale az tyle nie probowalem <br><hr>psmokuKomentatorzy napisał(a):250km/h na zegarze fazera jest mocno zastanawiajace. Jaka jest realna predkosc?
230km/h to chyba juz max, no chyba ze zmieniony zostal caly uklad wydechowy, filtr powietrza no i dodany power commander z odpowiednia mapa. Fazer to dobry motocykl ale ma bardzo silna konkurencje!<br><hr>Suzi_sv<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Dlaczego nie realne ?Komentatorzy napisał(a):250km/h na zegarze fazera jest mocno zastanawiajace. Jaka jest realna predkosc?
230km/h to chyba juz max, no chyba ze zmieniony zostal caly uklad wydechowy, filtr powietrza no i dodany power commander z odpowiednia mapa. Fazer to dobry motocykl ale ma bardzo silna konkurencje!<br><hr>Suzi_sv<br>
Ja swoim golasem lecialem 2.35 i jeszcze bylo co odwijac

IMHO da rade osiagnac licznikowe 2.50, tylko na N-ce trzeba sie mocno trzymac

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Osobiście jestem posiadaczem egzemplarza który był porównywany z Suzuki na portalu scigacz.pl - 2006, czarna rama, pomarańczowy bak z czarnymi pasami. Motocykl ma przebieg trochę ponad 8000km, fabryczne opony na początku sezonu sprzedałem i wrzuciłem Continentale - poprawa zauważalna od razu. Uważam że motocykl na polskich drogach spisuje się doskonale, aczkolwiek spalanie na poziomie 6 litrów jest dla mnie nieosiągalne. Jedyne co chciałbym zmienić to ilość wolnego czasu na jazdę...<br><hr>obiektywny
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Osobiście jestem posiadaczem egzemplarza który był porównywany z Suzuki na portalu scigacz.pl - 2006, czarna rama, pomarańczowy bak z czarnymi pasami. Motocykl ma przebieg trochę ponad 8000km, fabryczne opony na początku sezonu sprzedałem i wrzuciłem Continentale - poprawa zauważalna od razu. Uważam że motocykl na polskich drogach spisuje się doskonale, aczkolwiek spalanie na poziomie 6 litrów jest dla mnie nieosiągalne. Jedyne co chciałbym zmienić to ilość wolnego czasu na jazdę...<br><hr>obiektywny
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Jestem zadowolony ze swojego FZ6 S2, ale uszkodził mi się czujnik otwarcia przepustnicy co objawiało się tym że motor nie chciał jechać dusił się. Mechanicy powiedzieli mi że to się często zdaża w tym modelu, ale jak czytam nikt się na to nie skarżył. Fazerek jest super.<br><hr>G9
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
witam ja kupilem FZ6 S2 wersja z ABS 2008 rok 2 tygodnie temu w UK.
motor mial przebieg 2100km.
2 listopada 2009 wybralem sie 366 dniowa maszynka do polski
trase 1500km pokonalem tylko z malymi przerwami na tankowania i kawe - bylo zimno:P
niestety jakies 700km musialem pokonac w deszczu a koncowe 200 w deszczu ze sniegiem ale udalo sie:))
maszynka spisala sie super srednie spalanie to ok 5.5L/100km
najwiecej mi spalil ok 6.4L na niemieckiej autostradzie:))
jechalem 235km/h przy 12.000 obrotow i jeszcze mozna bylo troszke odkrecic wiec v-max nadal nie znane
polecam te moto bo jest tego warte
pozdro<br><hr>john79
motor mial przebieg 2100km.
2 listopada 2009 wybralem sie 366 dniowa maszynka do polski
trase 1500km pokonalem tylko z malymi przerwami na tankowania i kawe - bylo zimno:P
niestety jakies 700km musialem pokonac w deszczu a koncowe 200 w deszczu ze sniegiem ale udalo sie:))
maszynka spisala sie super srednie spalanie to ok 5.5L/100km
najwiecej mi spalil ok 6.4L na niemieckiej autostradzie:))
jechalem 235km/h przy 12.000 obrotow i jeszcze mozna bylo troszke odkrecic wiec v-max nadal nie znane
polecam te moto bo jest tego warte
pozdro<br><hr>john79
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
mi po miescie pali 7Komentatorzy napisał(a):Artykul nie jest zly, przedstawia obiektywnie zalety i wady opisywanego motocykla. Z jednym z czym idzie mi ciezko zgodzic sie to podane spalanie...
Mam taka dzide golasa z 2004 i nie wiem jak powinienem jezdzic aby sprzet zadowolil sie iloscia 5.5l/100km. Motonog jest regularnie serwisowany, wiec wszelkie "zuzycie materialu" raczej odpada. Byc moze podczas jazdy "na emeryta" i nie przekraczanie 6000 RPM pozwala na takie wyniki
Mnie sie czesto nie zdaza zobaczyc na ODO-meter'ku wiecej niz 200km w chwili mrygajacej ostatniej cegielki (czyt. rozpoczecia rezerwy)
Inna sprawa jest fakt, ze nie przywiazuje specjalnie wiekszej wagi do apetytu na paliwo. Wyznaje zasade, ze jak sie kreci do czerwonego to maszyna wypije<br><hr>4est<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Zakupiłem wskaźnik biegów, jestem początkujący i jak dla mnie to rewelacja. nie ma wrzucania "7-emki" ani gaśniecia na światłachKomentatorzy napisał(a):polecam przerobki - wskaznik zapietego biegu, lampa biksenonowa (wersja S2 naked)....teraz pozostaly tylko sportowe tlumiki......<br><hr>psmoku<br>


p.s zamontowalem go sam godzinka z instrukcjÄ… i piwkiem w reku <br><hr>fazer-elf
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
FZ6 bardzo udany motocykl, silnik odporny na katowanie, wytrzymałe sprzęgło, skrzynia lekko hałasuje przy zapinaniu dwójki, po założeniu filtra K@N zacznie poprawiła się elastyczność na niskich obrotach, ale wzrosło spalanie o 0,5 l ,muj posiada kominy Devil-a hyba najładniej grają z wszystkich dostępnych (jeszcze TWO BROTHERS ciekawe). Dla pseudo tuningu nie warto wycinać katalizatora, wtedy silnik zimny dzwoni, hyba ze zakładasz kolektor akcesoryjny (pominięcie katalizatora).
Nie warto zakładać świec irydowych, przy naszym paliwie nie wnoszą nic lepszego są bardzo drogie, a silnik częst czka i traci wolne obroty.
FZ6 posiadam 3 sezon i naprawde nie ma lekkiego życia a sprawuje się super!<br><hr>gucio0162
Nie warto zakładać świec irydowych, przy naszym paliwie nie wnoszą nic lepszego są bardzo drogie, a silnik częst czka i traci wolne obroty.
FZ6 posiadam 3 sezon i naprawde nie ma lekkiego życia a sprawuje się super!<br><hr>gucio0162
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Mam fazera N z 2005r przelatałem na nim sezon, nie oddam go za nic
jeździ się na nim rewelacyjnie, najmniej spalil mi 4,5litra, najwięcej to trochę ponad 5, ale z góry mówię, że nie katuję go na maxa, ani nie jeżdżę z "litrami" które musiałbym gonić, jeźdżę spokojnie, z małym akcentem na wyprzedzanie
Minusem tego motocykla jest wg mnie pozycja nóg pasażera, te boczki od owiewek z tyłu znacznie wystają i podczas jazdy "piją" w łydki/nogi pasażera. Ciepło z tłumików podobno nie jest uciążliwe, a te mity o tym, że nic nie widać w wyświetlaczu gdy świeci słońce mnie bawią, nie miałem ani jeden raz takiej sytuacji, że spojrzałem na wyświetlacz i nic nie widziałem...
Na poczatku źle wbijała mi się dwójka, ale robiłem to zbyt delikatnie, dlatego gdy zacząłem wbijać biegi pewnie i z odpowiednią siłą i precyzją skończyły się problemy. jak najbardziej polecam ten motocykl starym wyjadaczom jednośladów jak i początkującym, ale z dużą ilością oleju w głowie, bo ta maszyna ma dużą moc i wiele potrafi....
Pozdro
<br><hr>FZ6N

jeździ się na nim rewelacyjnie, najmniej spalil mi 4,5litra, najwięcej to trochę ponad 5, ale z góry mówię, że nie katuję go na maxa, ani nie jeżdżę z "litrami" które musiałbym gonić, jeźdżę spokojnie, z małym akcentem na wyprzedzanie

Minusem tego motocykla jest wg mnie pozycja nóg pasażera, te boczki od owiewek z tyłu znacznie wystają i podczas jazdy "piją" w łydki/nogi pasażera. Ciepło z tłumików podobno nie jest uciążliwe, a te mity o tym, że nic nie widać w wyświetlaczu gdy świeci słońce mnie bawią, nie miałem ani jeden raz takiej sytuacji, że spojrzałem na wyświetlacz i nic nie widziałem...
Na poczatku źle wbijała mi się dwójka, ale robiłem to zbyt delikatnie, dlatego gdy zacząłem wbijać biegi pewnie i z odpowiednią siłą i precyzją skończyły się problemy. jak najbardziej polecam ten motocykl starym wyjadaczom jednośladów jak i początkującym, ale z dużą ilością oleju w głowie, bo ta maszyna ma dużą moc i wiele potrafi....
Pozdro
<br><hr>FZ6N
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Witam! posiadam Fazera FZ 6 S 2 od nowosci! tj od 2008roku-od pazdzienika-do teraz-przz 2 lata przejechalem prawie 40 000 km,roznego rodzaju rajdy,zorganzowane i prywatne-praktycznie cala Europa-Balkany,Wschod-do Moskwy,polnoc-Nordkapp,zotala czesc zachodia gibraltar-wszystko BEZAWARYJNIE! Wymiana na czas wszystkich plynow,olejow,serwisy z ksiazka no i czesci eksploatacyjne-klocki,opony-i nic! silnik zyleta-ciagne rowno z tobolami lub bez w gorach czy na prostej !hamulcom nie mam nic do zarzucenia-po prostu trzeba dobrze poznac ten motocykl by na nim-ODPOWIEDZIALNIE JEZDZIC! Samemu i z psazerem-co do goraca w tylek-wcale moj tak nie ma!Zastanawim sie nad Fazere 800? czy warto zamieniac? wiem ze ten model mnie nie zawiedzie! dojade na nim wszedzie! polecam?<br><hr>fazeromaniakus
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Czesc! Zgadzam sie z przedmoca. Mam FZ6 S2 2007r kupilem go w 2009r z przelotem 5 900 i teraz mam15 000 wydechy Leo Vince SBK i oprocz tego nic nie cuduje ! Swiece ngk dedykowane olej Yamalube 10W-40 filtr pow i oleju oryginal co sezon wymieniam lub co 5000 km olej + filtr i jak do tej pory odpokac w nie malowane nic mu nie dolega. Tez sie zastanawiam nad zmiana na FZ8 ale w gre wchodzi tylko nowka. Pozdrawiam wszystkich.<br><hr>czarny2702Komentatorzy napisał(a):Witam! posiadam Fazera FZ 6 S 2 od nowosci! tj od 2008roku-od pazdzienika-do teraz-przz 2 lata przejechalem prawie 40 000 km,roznego rodzaju rajdy,zorganzowane i prywatne-praktycznie cala Europa-Balkany,Wschod-do Moskwy,polnoc-Nordkapp,zotala czesc zachodia gibraltar-wszystko BEZAWARYJNIE! Wymiana na czas wszystkich plynow,olejow,serwisy z ksiazka no i czesci eksploatacyjne-klocki,opony-i nic! silnik zyleta-ciagne rowno z tobolami lub bez w gorach czy na prostej !hamulcom nie mam nic do zarzucenia-po prostu trzeba dobrze poznac ten motocykl by na nim-ODPOWIEDZIALNIE JEZDZIC! Samemu i z psazerem-co do goraca w tylek-wcale moj tak nie ma!Zastanawim sie nad Fazere 800? czy warto zamieniac? wiem ze ten model mnie nie zawiedzie! dojade na nim wszedzie! polecam?<br><hr>fazeromaniakus<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Witam!
Chciałbym zapytać dlaczego w w/w artykule autor używa zamiennie terminów FZ6 i Fazer?
Przecież to nie jest to samo!
Fazer to wersja z owiewkami ("F"). I nie ma tutaj znaczenia czy to FZ6 czy FZ1, ponieważ zarówno FZ1-F jak i FZ6-F są to fazery.
Nie można pisać, że FZ6-N (naked) to fazer! Naked to naked.
ReasumujÄ…c - Fazer jest to wersja "nadwozia" a nie model motocykla!
Wystarczy zajrzeć do katalogu Yamahy.<br><hr>Posiadacz FZ6-N
Chciałbym zapytać dlaczego w w/w artykule autor używa zamiennie terminów FZ6 i Fazer?
Przecież to nie jest to samo!
Fazer to wersja z owiewkami ("F"). I nie ma tutaj znaczenia czy to FZ6 czy FZ1, ponieważ zarówno FZ1-F jak i FZ6-F są to fazery.
Nie można pisać, że FZ6-N (naked) to fazer! Naked to naked.
ReasumujÄ…c - Fazer jest to wersja "nadwozia" a nie model motocykla!
Wystarczy zajrzeć do katalogu Yamahy.<br><hr>Posiadacz FZ6-N
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 35
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 119 gości