Zobacz wątek - Wypadek i mocny slizg na ZZR 600
NAS Analytics TAG

Wypadek i mocny slizg na ZZR 600

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Wypadek i mocny slizg na ZZR 600

Postprzez sub999 » 1/7/2009, 13:05

witam.
Mam motocykl Kawasaki ZZR 600 1998rok,miesięczne opony Dunlop(nowe oczywiscie),nowy kompletny uklad hamulcowy (chcialem kupic ZX6R ale doswiadczeni koledzy BARDZO odradzali) , jestem nowicjuszem w jezdzie na motocyklu bo jezdzę od prawie trzech miesięcy,na wstępie chcialbym dodac ze nie jestem jakims wariatem co odkręca manetkę do konca i po tym co mi się przetrafiło dwa dni temu na pewno nie będe.Miła pani wyjechala z bocznej drogi tyłem (chciala zawrocic),ustawila sie mniej więcej po srodku dwoch pasów,ja widząc to szybko chcialem ją ominąć,ale ona w tym czasie widząc mnie ruszyla z piskiem mając skręcone koła jeszcze w lewą strone(tak powiedział policjant po zmierzeniu wszystkiego),odcieła mi droge,zaczelem ostro hamowac na oba hamulce(nie do konca),no ale cóż motocykla nie dalo się opanowac lub ja po prostu tego nie potrafiłem,przednie kolo skęcilo w prawo i bardzo dlugi slizg (prawie 25 metrow),motocykl gdy go mocno sciągnelo po skręceniu kola uderzyl w asfalt i delikatnie podskoczyl po czym się slizgał,widzialem bo początkowo slizgal sie na asfalcie przedemną ,dalej ja w lewo on w prawo.Nie doznalem zadnej powaznej kontuzji,brak zlaman,stluczona prawa nerka,duzy siniak na prawym biodrze,kilka stłuczen i siniaków,wyszedlem ze szpitala po dwoch dniach obserwacji,ubranie Tschul 810,Nolan N103,rękawice Tschul,Buty MgBoots,twardy ochraniacz na kręgosup,wszystko bardzo mocno zeszlifowane.Wina ewidentna Pani stwierdzili policjanci,zresztą Panie sama to powiedziała.Motocykl moze nie wygląda zle,plastiki zeszlifowane to normalne,ale oprocz tego zeszlifowane:tlumik(widac wnętrze,stopki,kierownica,pokrywa silnika lub skrzyni,krzywa