Zobacz wątek - 20 letni japończyk czy MZ 250?

20 letni japończyk czy MZ 250?

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, Lovtza, Terror, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, andy7, suhy-19, Bostorn, Miczab, Boshi

20 letni japończyk czy MZ 250?

Postprzez yuby51 » 30/6/2009, 07:10

witam, prosze doradźcie mi, co wybrać. O ile, to w jakim stanie będzie MZ ETZ 250 za okolo 2000zł(raczej dobrze sprawna, po remoncie silnika, jeżeli coś się zepsuje, to łatwo, tanio i szybko, nawet sam naprawię), o tyle, to w jakim stanie będzie jakiś stray japończyk w w cenie do 2500zl.
Np jakaś HONDA CB 250, lub CB 400., możę coś takiego:
http://moto.allegro.pl/item668479033_su ... 1982r.html
możę to:
http://moto.allegro.pl/item671433256_su ... x_400.html.
Po prostu potrzebuje motocykl, głownie na wakacje, później zobaczymy co z nim zrobić, czy jakiś remoncik, czy sprzedać. I chcę się dowiedzieć czy opłaca się inwestować w takiego japończyka? który ma ponad 20 lat, i kosztuje 2500.????
yuby51
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 25/5/2009, 22:03


Postprzez bast » 30/6/2009, 08:04

ja mam japonca 17-letniego i jestem zadowolony, co prawda dalem dwa razy wiecej niz planujesz, wiec moze i stan dlatego lepszy. tzn jesli chcesz nim jezdzic tylko po jakiejs wiosce to mz styknie, bo latwiej cos przy tym zrbobic i czesci tansze ale japoniec to japoniec

btw to co pokazujesz w linkach ma prawie 30 lat
Ostatnio edytowano 30/6/2009, 08:06 przez bast, łącznie edytowano 1 raz
SPIDER DIARIES (otwórz link)

Yamaha YX 600 Radian ---> Suzuki DR-Z 400 SM
Avatar użytkownika
bast
Bywalec
 
Posty: 849
Dołączył(a): 7/7/2008, 11:09
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Pyriel » 30/6/2009, 08:05

Nie wiem jaka może być Etka ale przypuszczam że za te pieniądzę to w stanie bdb. Kupiłem 2 miesiące temu suzuki gsx 750 z 83r. Też bałem sie rocznika i podchodziłem do tego zakupu ostrożnie. Jak na razie nie żałuję. Nowe opony, napęd, akumulator. Oryginalne malowanie. Silnik pali ładnie, nie dymi na zimnym i na gorącym silniku (silnik olejak). Prowadzi się ładnie. Miałem do wyboru jeszcze Kawasaki gpx 600 o 7 lat młodszego, ale mimo wszystko wybrałem suzukę. Kawasaki miało jakoś dziwnie dorabiany tył i wyglądał jak świeżutko pomalowany. Jeśli motocykl jest zadbany to moim zdaniem nie należy aż tak bardzo bać się rocznika. Lepiej kupić starszy ale zadbany i nie zajeżdżony niż młodszy ale zjechany.
Pyriel
Świeżak
 
Posty: 24
Dołączył(a): 2/9/2007, 15:53

Postprzez Czester » 30/6/2009, 12:41

Ecia też zbytnio młodsza nie będzie ale za to w eksploatacji napewno tańsza. Części u nas dostatek a za dwa koła to juz ładny egzemplarz ETZ 250 powinieneś wyhaczyć.
Wypadki chodzą po ludziach, ludzie po wypadkach nie zawsze.
Avatar użytkownika
Czester
Administrator
 
Posty: 4649
Dołączył(a): 23/5/2009, 05:14
Lokalizacja: Suwałki

Postprzez Kurt » 30/6/2009, 13:06

Ja za 2300 kupiłem moje GT z 93r ale do rejestracji był. Jest w dobrym stanie, narazie robiłem przy nim tylko to co przed sezonem trzeba czyli płyny filtry, oponki też musiałem zmienić. Jak dobrze poszukasz to znajdziesz coś ciekawego tylko że teraz w środku sezonu będzie ciężej o okazję. Ja kupiłem na jesień.
Avatar użytkownika
Kurt
Świeżak
 
Posty: 387
Dołączył(a): 21/1/2009, 14:21
Lokalizacja: Pabianice

Postprzez kosta » 30/6/2009, 17:28

http://moto.allegro.pl/item664806569_id ... a_sim.html tu masz
http://moto.allegro.pl/item666662441_mz ... ealny.html tu juz lalka :P

generalnie jest w czym wybrać , jak dla mnie jeden c^&j i to i to wiekowe ale emzeta zawsze tańsza w kosztach
AGAINST SLOW
ZAPRASZAM PO MOTOCYKLE i AKCESORIA
Avatar użytkownika
kosta
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1628
Dołączył(a): 18/5/2007, 16:23
Lokalizacja: WWA

Postprzez Przemysl_17 » 30/6/2009, 19:26

a spalanie ?sam sie nad tym zastanawiam tylko ja myśle albo kupić odrazu etz 251 albo troche dozbierać i kupić gs 500 z lat 90-94 bo na młodsze raczej stać nie będzie. Zawsze to 4 T i wcale bym się nie zdziwił jak by mniej spalił gs od mztki . Podobno etz wysoko kręcona spokojnie spali 6 czy nawet 7 l a żeby gsem jechać tak jak mz wystarczy spokojnie pół gazu jak nie mniej i weźmie około 5 a przy spokojnej jeździe nawet mniej. Ja jestem raczej za japońcem
Przemysl_17
Świeżak
 
Posty: 89
Dołączył(a): 12/3/2009, 18:47
Lokalizacja: małopolska

Postprzez YZF R1 » 30/6/2009, 19:46

zdecydowanie MZ! jak kupisz Japończyka za 2500 to przedrzymskim będzie to padaczka a po drugie ceny części cię zjedzą. także nie pchaj się w Japonię za taką kasę.
Avatar użytkownika
YZF R1
Moderator
 
Posty: 2765
Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez baktus » 30/6/2009, 21:16

Ja rok temu miałem tak samo z wyborem i tez pytałem na forum.Ja kupiłem CB 400 za 1100 a w tym roku sprzedałem za 2500 i chodziła elegacko.Polecam ta honde bo mnie niezawiadła.Niepacz na rok tylko na stan.A oto link z moim pytaniem,gdyby ktos nie wierzył ze motor za 1000 jezdzi: viewtopic.php?t=21555&highlight=pomoc Moje poczatki na forum :lol: :lol: :lol:
CB 400N
GSF 600N Bandit
FZS 600 Fazer,GSF 1200N
baktus
Świeżak
 
Posty: 221
Dołączył(a): 5/7/2008, 21:05
Lokalizacja: wlkp

Postprzez krydka » 30/6/2009, 21:53

Ja bym jednak brał MZ`te. Za 2000 kupisz motocykl i jeszcze zapasowy silnik do tego. Eksploatacja bardzo tania. MZ`ta ma swój klimat;)
Wiatru szum, silnika śpiew, kręta droga oczywiście bez drzew:)
Avatar użytkownika
krydka
Świeżak
 
Posty: 304
Dołączył(a): 29/7/2007, 21:11
Lokalizacja: Janowiec Wlkp

Postprzez yuby51 » 30/6/2009, 23:11

To że EMZETA ma klimat to wiem doskonale, mieć MZ dobrze odszykowaną, to zaszczyt. Ale kusi mnie do tych japończyków, bo 4t, większa moc, i tak dalej, jednak, z moim funduszami, to chyba narazie tylko, a może i az MZ:P
yuby51
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 25/5/2009, 22:03

Postprzez YZF R1 » 30/6/2009, 23:20

sądzę że aż! hehe też miałem 251 i super wspominam sprzęt... ten nerwowy i kiepsko wyważony przód... niczym R1 hehe pozdro.
Avatar użytkownika
YZF R1
Moderator
 
Posty: 2765
Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Czester » 1/7/2009, 00:22

Przemysl_17 napisał(a):a spalanie ?sam sie nad tym zastanawiam tylko ja myśle albo kupić odrazu etz 251 albo troche dozbierać i kupić gs 500 z lat 90-94 bo na młodsze raczej stać nie będzie. Zawsze to 4 T i wcale bym się nie zdziwił jak by mniej spalił gs od mztki . Podobno etz wysoko kręcona spokojnie spali 6 czy nawet 7 l a żeby gsem jechać tak jak mz wystarczy spokojnie pół gazu jak nie mniej i weźmie około 5 a przy spokojnej jeździe nawet mniej. Ja jestem raczej za japońcem

Co do spalania to mogę tylko potwierdzić. Jak będziesz dzidował to 8 spokojnie spali...
Wypadki chodzą po ludziach, ludzie po wypadkach nie zawsze.
Avatar użytkownika
Czester
Administrator
 
Posty: 4649
Dołączył(a): 23/5/2009, 05:14
Lokalizacja: Suwałki

Postprzez Przemysl_17 » 1/7/2009, 08:38

CzesterTX

więc widzę że wychodzi tanio po h**u :/


YZF R1
zdecydowanie MZ! jak kupisz Japończyka za 2500 to przedrzymskim będzie to padaczka a po drugie ceny części cię zjedzą. także nie pchaj się w Japonię za taką kasę.


Yzf ja mówię o nieco większych pieniążkach , 4000 - 4500 zł a za to myślę że gs'a trafi już. Fakt do mztki mnie kusi to że części są potwornie tanie , najdroższy jest chyba wał co kosztuje 200 zł , napęd np. około 50 zł... śmieszne ceny w porównaniu do japoni zgadzam się. Tata mi odradzał raczej mztke żebym wziął coś właśnie w 4T ale że między 125 a 500 jest przepaść w motocyklach to pozostaje gs.

jeśli źle myślę to mnie poprawcie
pozdrawiam

Słownictwo YZF
Przemysl_17
Świeżak
 
Posty: 89
Dołączył(a): 12/3/2009, 18:47
Lokalizacja: małopolska

Postprzez BIGAluś » 1/7/2009, 09:45

Japoncyka wes bo to prestiz... ;]
BIGAluś
 

Postprzez kosta » 1/7/2009, 12:50

za który będzie trzeba płacić ..........
AGAINST SLOW
ZAPRASZAM PO MOTOCYKLE i AKCESORIA
Avatar użytkownika
kosta
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1628
Dołączył(a): 18/5/2007, 16:23
Lokalizacja: WWA

Postprzez Przemysl_17 » 1/7/2009, 15:05

to co radzicie koledzy na początek ? ja już sam nie wiem... chciałbym gdzieś dalej pojeździć niż w obrębie 30 km ( jak teraz - skuterem ) i abym nie lał do tego tyle co do samochodu. Słuchać taty - brać japońca w 4T czy mz 251 ? Aż tak drogo wychodzi utrzymanie takiego motocykla ?
Przemysl_17
Świeżak
 
Posty: 89
Dołączył(a): 12/3/2009, 18:47
Lokalizacja: małopolska

Postprzez michael » 1/7/2009, 16:03

zależy o jakim wozie mówimy, ale mały wóz miejski pali raczej mniej niż stara japonia! Za małą kasę jednak ja przystaję przy MZ, albo dozbierać i kupić w miarę prostą w budowie japonię, typu gs500. Z resztą, kupujesz 20 letnią japonię i policz sobie- membrany do gaźników same wyjdą ci tyle co pół silnika do mz (miałem XV535-2 membrany ok. 400zł)... trzeba mieć wakuometry do takiego czegoś, też kasa. wcale taniej jeździć nie będziesz niż mz.
1952 SHL M-04
2000 Suzuki GSF 600 S Bandit
michael
Bywalec
 
Posty: 515
Dołączył(a): 25/1/2007, 20:56
Lokalizacja: Białystok

Postprzez lukaszd » 1/7/2009, 16:15

Bierz japońca za około 4 tys da się uchodzić coś zadbanego i wcale nie trzeba będzie ładować nie wiadomo ile kasy w niego a zawsze to silniejsze i ładniejsze od mz
Avatar użytkownika
lukaszd
Świeżak
 
Posty: 28
Dołączył(a): 8/2/2009, 19:36
Lokalizacja: Kielce

Postprzez YZF R1 » 1/7/2009, 16:37

co wy z tymi 4000 zł koleś ma 2500 zł co kupi za 2500 zl z Japonii??? 20 letnią cb ??? plus pakiet startowy plus późniejsze awarie..... nie doradzajcie chłopakowi takich interesów! Mzke będzie miał w dbd stanie a części za grosze. Ja swoją byłem nad morzem na mazurach i raz pod niemiecką granicą i jakoś dała radę to nie są motocykle tylko do latania po wiejskich drogach....
Avatar użytkownika
YZF R1
Moderator
 
Posty: 2765
Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
Lokalizacja: Warszawa

Następna strona


Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości




na gr