Słaby, ale wystarczający ścigacz dla żółtodzioba ?
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Słaby, ale wystarczający ścigacz dla żółtodzioba ?
Cześć wszystkim.
Na wstępie proszę nie odpisywać, że temat był wałkowany wiele razy.
Jak ktoÅ› ma ochotÄ™ to niech mi doradzi.
Dostałem zajawki na motor. Nie wiem dlaczego. Motory nigdy mnie nie kręciły, ale od dwóch tygodni nie myślę o niczym innym jak tylko jeździć na ścigaczu. To musi być ścigacz i chcę umieć na nim jeździć.
Nie kręci mnie sam motor tylko to, że potrafię na nim dobrze jechać.
Dobrze nie znaczy szybko.
Zapisałem się już na kurs prawka kat. A.
Nigdy nie jeździłem jednośladem, nie interesowało mnie to i bałem się.
Ale już postanowiłem, że będę miał motor i będę na nim jeździł.
Wiem już jak ma mniej więcej wyglądać. Nie wiem jednak nic więcej.
Jeżeli ktoś ma ochotę to proszę mi doradzić jaki mam zrobić zakup.
Chcę wydać wraz z rejestracją maksymalnie 7500zl.
Nie może być zbyt mocny abym Sobie nie zrobił krzywdy, ale czasami
chcę też zabrać laskę na przejażdżkę i nie chcę aby wtedy mulił.
Myślę, że samemu odważę się jeździć max 120-130, a z kimś 100-110.
Nie może być za stary bo:
- po pierwsze nie znam się na mechanice i sam nie potrafię oraz nie chcę nic w nim grzebać
- boję się, aby nic się nie stało podczas jazdy
- muszę mieć zaufanie do maszyny abym na nią wsiadł
Orientuję się, że ścigacze mają wysokoobrotowe silniki więc ich żywotność
jest bardzo słaba. Wszędzie piszą że musi być pierwszy właściciel i max 25-30 tys. przejechane. Nie jestem w stanie ocenić wagi tych czynników, ale wiem, że nie chcę aby po 3-5 tys. motor mi padł.
Nie wiem też co z kradzieżami. Czy łatwo ukraść motor? Czy warto zainwestować w jakiś alarm czy coś podobnego.
Ma to być motor którym nie chcę zapier... (mknąć jak wiatr). Będę się trzymał przepisów, ale czasami chcę móc ostro przyśpieszyć.
Nie może trudny w prowadzeniu bo to będzie mój pierwszy jednoślad. Zaznaczam, że nigdy nie jechałem na motorze.
No i co najważniejsze musi mi się podobać np:
podoba mi się Honda NSR 125, ale CBR już nie tak bardzo.
Sorry, że jestem następnym co zadaje to samo pytanie, ale zależy mi aby ktoś kto się zna doradził mi dokładnie według moich wymagań. Motor nie jest zabawką abym mógł pozwolić Sobie na niepewność wyboru.
pozdrawiam
Armando
Na wstępie proszę nie odpisywać, że temat był wałkowany wiele razy.
Jak ktoÅ› ma ochotÄ™ to niech mi doradzi.
Dostałem zajawki na motor. Nie wiem dlaczego. Motory nigdy mnie nie kręciły, ale od dwóch tygodni nie myślę o niczym innym jak tylko jeździć na ścigaczu. To musi być ścigacz i chcę umieć na nim jeździć.
Nie kręci mnie sam motor tylko to, że potrafię na nim dobrze jechać.
Dobrze nie znaczy szybko.
Zapisałem się już na kurs prawka kat. A.
Nigdy nie jeździłem jednośladem, nie interesowało mnie to i bałem się.
Ale już postanowiłem, że będę miał motor i będę na nim jeździł.
Wiem już jak ma mniej więcej wyglądać. Nie wiem jednak nic więcej.
Jeżeli ktoś ma ochotę to proszę mi doradzić jaki mam zrobić zakup.
Chcę wydać wraz z rejestracją maksymalnie 7500zl.
Nie może być zbyt mocny abym Sobie nie zrobił krzywdy, ale czasami
chcę też zabrać laskę na przejażdżkę i nie chcę aby wtedy mulił.
Myślę, że samemu odważę się jeździć max 120-130, a z kimś 100-110.
Nie może być za stary bo:
- po pierwsze nie znam się na mechanice i sam nie potrafię oraz nie chcę nic w nim grzebać
- boję się, aby nic się nie stało podczas jazdy
- muszę mieć zaufanie do maszyny abym na nią wsiadł
Orientuję się, że ścigacze mają wysokoobrotowe silniki więc ich żywotność
jest bardzo słaba. Wszędzie piszą że musi być pierwszy właściciel i max 25-30 tys. przejechane. Nie jestem w stanie ocenić wagi tych czynników, ale wiem, że nie chcę aby po 3-5 tys. motor mi padł.
Nie wiem też co z kradzieżami. Czy łatwo ukraść motor? Czy warto zainwestować w jakiś alarm czy coś podobnego.
Ma to być motor którym nie chcę zapier... (mknąć jak wiatr). Będę się trzymał przepisów, ale czasami chcę móc ostro przyśpieszyć.
Nie może trudny w prowadzeniu bo to będzie mój pierwszy jednoślad. Zaznaczam, że nigdy nie jechałem na motorze.
No i co najważniejsze musi mi się podobać np:
podoba mi się Honda NSR 125, ale CBR już nie tak bardzo.
Sorry, że jestem następnym co zadaje to samo pytanie, ale zależy mi aby ktoś kto się zna doradził mi dokładnie według moich wymagań. Motor nie jest zabawką abym mógł pozwolić Sobie na niepewność wyboru.
pozdrawiam
Armando
- armando
- Świeżak
- Posty: 1
- Dołączył(a): 28/6/2009, 04:38
- Lokalizacja: Kraków
Myśle, że Kawasaki Ninja 250 mogła by spełnić Twoje wymagania tyle , że ceny troche wyższe
zresztÄ… sam sobie popatrz: http://moto.allegro.pl/search.php?strin ... &country=1

-
adam_89 - Stały bywalec
- Posty: 1413
- Dołączył(a): 21/10/2007, 12:01
- Lokalizacja: Radomsko
Re: Słaby, ale wystarczający ścigacz dla żółtodzioba ?
Wiesz co? Jeśli nigdy nie jeździłeś jednośladem i dopiero zapisałeś się na kurs to myślę, że po teorii, filmikach z wykładów oraz 20 godz. jazd (na placu i mieście) na większość tych pytań będziesz znał odpowiedź. Zapewne pojawią się i następne ale polecam je zadać PO kursie - bo wtedy BARDZO zmienia się perspektywa i poglądy - w szczególności jeśli nie miałeś wcześniej z jednośladami do czynienia
Z życzeniami wytrwalości i powodzenia.

Z życzeniami wytrwalości i powodzenia.
- beebas
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 30
- Dołączył(a): 26/5/2009, 22:01
- Lokalizacja: Warszawa
Rozumiem że najważniejsza dla Ciebie jest strona wizualna motocykla, więc tutaj nie doradzę bo każdy wie co dla niego najlepsze, a chyba sam zdążyłeś jak widać sobie na to odpowiedzieć
Honda to dobry wybór i myślę że 125 jest optymalna na początek, większość chyba od tego zaczynała bądź przerobiła w karierze.
Najpierw kurs i praktyka, później "wiatr we włosach" - nie zamieniaj kolejności jak tylko się dowiesz gdzie gaz i biegi, bo o hamulcu możesz szybko zapomnieć...
Musisz też w swoim budżecie uwzględnić koniecznie odpowiedni strój na moto, a najlepiej zająć się tym w trakcie robienia prawka, bo później zostaniesz pochłonięty jazdą i nie będziesz zawracał sobie tym głowy.
Więc życzę przyjemnej lektury działu "Akcesoria" i powodzenia w robieniu prawka

Honda to dobry wybór i myślę że 125 jest optymalna na początek, większość chyba od tego zaczynała bądź przerobiła w karierze.
Najpierw kurs i praktyka, później "wiatr we włosach" - nie zamieniaj kolejności jak tylko się dowiesz gdzie gaz i biegi, bo o hamulcu możesz szybko zapomnieć...
Musisz też w swoim budżecie uwzględnić koniecznie odpowiedni strój na moto, a najlepiej zająć się tym w trakcie robienia prawka, bo później zostaniesz pochłonięty jazdą i nie będziesz zawracał sobie tym głowy.
Więc życzę przyjemnej lektury działu "Akcesoria" i powodzenia w robieniu prawka

<i>"Get your motor running, head out on the highway,
Looking for adventure in whatever comes our way."</i>
Looking for adventure in whatever comes our way."</i>
-
mikun - Świeżak
- Posty: 274
- Dołączył(a): 4/3/2007, 11:53
- Lokalizacja: Świnoujście
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości