Zobacz wątek - Cagiva Mito na dotarciu - jak docierac ?
NAS Analytics TAG

Cagiva Mito na dotarciu - jak docierac ?

Jak nauczyć się wheelie? stoppie?
Czy zmieniać biegi ze sprzęgłem czy bez?
_________

Cagiva Mito na dotarciu - jak docierac ?

Postprzez niemiec1989 » 27/6/2009, 21:12

Po szukaniu podobnych tematow i otrzymaniu nastepujacej informacji:
Nie znaleziono tematów ani postów pasujących do Twoich kryteriów
Wiec zakladam nowy temat.

Niedawno zakupilem Mito z 95 roku, jest na dotarciu, wymieniony przede wszystkim tlok z pierscieniami i bodajrze cos jeszcze.

1.Przy ilu obrotach powinienem zmieniac bieg?
Zmienialem przy 6-7 tys. (maksymalnie jest 13)

2.Czy powinienem robic postoje? Po ilu kilometrach? Na jak dlugo?
Co 20 km zatrzymywalem sie na 5-10 minut

3.Ile kilometrow powinienem przejechac?
1000?

4.Jesli jest na dotarciu to moze nie wchodzic na maksymalne obroty?
Wydaje mi sie ze do 9 tylko dochodzi



Pozatym mam kilka pytan co do uzytkowania...
1.Jesli sie dobrze dotrze to ile powinien wyciagac?
2.Jakie powinno byc spalanie?
Czytalem ze 5-8 l
3.Piszczy mi tylny hamulec. Tarcze i zaciski wydaja sie byc ok. Jaka przyczyna?


Dzieki za Odpowiedz =)
(??.??.2004) Ogar 201
_________________________
(??.??.2005) Wsk 125
_________________________
(26.06.2009-01.10.2009) Cagiva Mito 125 "1995r." 2,5 tys kilometrow- jeden sezon
_________________________
polowanie na cos z klasy 600 cm3
Avatar użytkownika
niemiec1989
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 15/6/2009, 18:45
Lokalizacja: Lublin / Parczew / Kodeniec


Postprzez niemiec1989 » 29/6/2009, 08:16

ostatnio znajomy powiedzial ze jednak nie zaszkodzi czasem dociagac do 7-8 zeby dotrzec prawodlowo i zeby jedank te 30 koni bylo...
wydaje mi sie ze ma racje bo zrobilem 150 km jednego dnia i dawalem troche w pi*de, motor jakby nabiera mocy ;]

jakby ktos mogl jednak odpowiedziec na powyższe pytania ...
(??.??.2004) Ogar 201
_________________________
(??.??.2005) Wsk 125
_________________________
(26.06.2009-01.10.2009) Cagiva Mito 125 "1995r." 2,5 tys kilometrow- jeden sezon
_________________________
polowanie na cos z klasy 600 cm3
Avatar użytkownika
niemiec1989
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 15/6/2009, 18:45
Lokalizacja: Lublin / Parczew / Kodeniec

Postprzez Przemo_rene » 29/6/2009, 10:12

docierać to w dziale mechanika - od tego zacznijmy - tak myślę. Poza tym edytuj post'a - nie pisz jednego pod drugim!

A najprościej to jeden tel. do salonu i się dowiesz :)
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez cezare » 29/6/2009, 10:32

nie pisze żebyś tak robił - raczej jako ciekawostkę. Kolesie z forum subaru sugerują zalewać silniki nowych STI na dotarciu olejem mineralnym !!! ... gdyż piszą ze inaczej części się nie dotrą - bo syntetyk ma za dobre parametry ślizgowe ;) ... w sumie niby logiczne a bym tak nie zrobił ;) ...
Avatar użytkownika
cezare
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 678
Dołączył(a): 13/5/2007, 09:56
Lokalizacja: Kraków - Wola Justowska RULEZ

Postprzez SHVAYA » 29/6/2009, 13:01

Przemo_rene napisał(a):A najprościej to jeden tel. do salonu i się dowiesz :)


widziales kiedys salon Cagivy w Polsce? ;D
Obrazek
Peugeot Vivacity -> '06 Kawasaki Ninja 250 :D:D:D
Avatar użytkownika
SHVAYA
Bywalec
 
Posty: 687
Dołączył(a): 23/11/2008, 19:52
Lokalizacja: Piła, Wlkp

Postprzez Przemo_rene » 29/6/2009, 14:01

a kto mówi by u nas dzwonić ? ;) zawsze można: " Heloł, Aj haw kadżiwa Mito from jer najtifajf ływ niu cylinder end de entajer endżin niu. Hał ken Aj brejk it in properli? "

:lol: to dla tych co tylko fonetycznie łapią się w INGLISZU.

żeby nie było offa: Zasady są takie same dla większości moto - Kawaaski zaleca przy nowych moto zrobić pierwszy przegląd po 1000km.
Wtedy też teorytycznie kończy się okres dotarcia.
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo Przegląd Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Re: Cagiva Mito na dotarciu - jak docierac ?

Postprzez Demotywatrrro » 29/6/2009, 17:49

niemiec1989 napisał(a):3.Piszczy mi tylny hamulec. Tarcze i zaciski wydaja sie byc ok. Jaka przyczyna?


Nie używaj tylnego hamulca bo jest Ci on nie potrzebny do szczęścia.
Demotywatrrro
Świeżak
 
Posty: 387
Dołączył(a): 22/6/2009, 17:59

Postprzez niemiec1989 » 29/6/2009, 22:13

Mozna by polemizowac czy umiescilem w odpowiednim dziale bo pytam sie o technike jazdy, jak jezdzic :)

Pierwszego dnia uzywalem tylnego hamulca ale juz sie oduczylem ;/
Przedni 4ro zaciskowy koksuje :P

Pytalem sie mechanika co do tego docierania i mowil ze jesli to jest motor sportowy to trzeba go docierac jak sportowy - czyli lekko dac po dupie zeby nie wyszla z tego zdechlizna.

Pierwszego dnia zrobilem 150 km i drugiego tyle samo tylko ze drugiego dnia dawalem wiecej obrotow.

Po pierwszym dniu na 5tce przy 50 mialem 5tys obrotow.
Po drugim dniu mialem juz 70 przy tych samych obrotach...

Juz wlalem syntetyka wiec nie chce mi sie zmieniac :P Ale dzieki za odpowiedz chlopaki :) I sory za 2 posty po kolei... newer egen :)))))
(??.??.2004) Ogar 201
_________________________
(??.??.2005) Wsk 125
_________________________
(26.06.2009-01.10.2009) Cagiva Mito 125 "1995r." 2,5 tys kilometrow- jeden sezon
_________________________
polowanie na cos z klasy 600 cm3
Avatar użytkownika
niemiec1989
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 15/6/2009, 18:45
Lokalizacja: Lublin / Parczew / Kodeniec



Powrót do Technika jazdy



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na gr