Yamaha XT 85' problem, nie wkręca się na obroty.
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Yamaha XT 85' problem, nie wkręca się na obroty.
Witam! Mam problem z Yamaszką XT 600, model 34L, nie wkręca się na obroty. Motocykl posiada 2 gaźniki- jeden mechaniczny z przepustnicą tłokową oraz drugi podciśnieniowy z przepustnicą tłokową oraz "zwykłą"
. Na postoju wkręca się do około 5k RPM i zaczyna przerywać, strzelać w wydech. Podczas jazdy dochodzi maksymalnie do 4k RPM i sytuacja się powtarza. Przy zimnym silniku sytuacja jest trochę lepsza, ale za chwilę, gdzy tylko silnik złapie temp. problem powraca. Gaźnik był regulowany i czyszczony, nic to nie pomaga. Dysza 126, czyli taka jak w serwisówce. Po krótkiej przejażdżce ok. kilkuset metrów tak jakby nie dochodziło paliwo, zaczyna coraz bardziej przerywać, aż w końcu zgaśnie. Zaraz po tym zapali, jedzie aż do momentu kiedy problem znów się pojawi. Paliwo jest, bez korka dzieje się tak samo. Co to może być?
Tutaj link do schematu gaźnika:
http://fiche.ronayers.com/Index.cfm/Mod ... ARBURETOR_
Nie jestem pewien czy u mmie czegoś nie brakuje, ale membranka jest tylko w zaworze cut air.
Link do zdjęcia:
http://yfrog.com/5daaaaaaqj
Proszę o rady.

Tutaj link do schematu gaźnika:
http://fiche.ronayers.com/Index.cfm/Mod ... ARBURETOR_
Nie jestem pewien czy u mmie czegoś nie brakuje, ale membranka jest tylko w zaworze cut air.
Link do zdjęcia:
http://yfrog.com/5daaaaaaqj
Proszę o rady.
- demon250891
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 10/4/2007, 08:23
sprawdź doikładnie cewkę zapłonową, przewody WW i inną eletrykę. ja obstawiam, że coś nie tak właśnie z nią.
- Thomsonicus
- Świeżak
- Posty: 71
- Dołączył(a): 13/3/2008, 11:00
- Lokalizacja: Lubelskie
A mógłbys powiedzieć po czym to określiłeś? Ponieważ nie jestem orłem z elektryki a jak wiadomo każda przyczyna ma swój skutek, jaką przyczynę obstwiasz przy tym skutku?
- demon250891
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 10/4/2007, 08:23
W XT jest trochę problemu z ustawieniem gaźników.
Nie jestem pewien do końca ale wydaje mi się że otwierać powinien się najpierw jeden gaźnik a później drugi.
Zaraz znajdę manuala
Jednak wychodzi że przepustnice muszą buc ustawione jednakowo.
Nie jestem pewien do końca ale wydaje mi się że otwierać powinien się najpierw jeden gaźnik a później drugi.
Zaraz znajdę manuala
Jednak wychodzi że przepustnice muszą buc ustawione jednakowo.
-
skwy - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 1540
- Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
- Lokalizacja: Gołdap
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 13 gości