Zobacz wątek - Yamaha XT 85' problem, nie wkręca się na obroty.
NAS Analytics TAG

Yamaha XT 85' problem, nie wkręca się na obroty.

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Yamaha XT 85' problem, nie wkręca się na obroty.

Postprzez demon250891 » 27/6/2009, 12:16

Witam! Mam problem z Yamaszką XT 600, model 34L, nie wkręca się na obroty. Motocykl posiada 2 gaźniki- jeden mechaniczny z przepustnicą tłokową oraz drugi podciśnieniowy z przepustnicą tłokową oraz "zwykłą" ;). Na postoju wkręca się do około 5k RPM i zaczyna przerywać, strzelać w wydech. Podczas jazdy dochodzi maksymalnie do 4k RPM i sytuacja się powtarza. Przy zimnym silniku sytuacja jest trochę lepsza, ale za chwilę, gdzy tylko silnik złapie temp. problem powraca. Gaźnik był regulowany i czyszczony, nic to nie pomaga. Dysza 126, czyli taka jak w serwisówce. Po krótkiej przejażdżce ok. kilkuset metrów tak jakby nie dochodziło paliwo, zaczyna coraz bardziej przerywać, aż w końcu zgaśnie. Zaraz po tym zapali, jedzie aż do momentu kiedy problem znów się pojawi. Paliwo jest, bez korka dzieje się tak samo. Co to może być?

Tutaj link do schematu gaźnika:
http://fiche.ronayers.com/Index.cfm/Mod ... ARBURETOR_

Nie jestem pewien czy u mmie czegoś nie brakuje, ale membranka jest tylko w zaworze cut air.

Link do zdjęcia:
http://yfrog.com/5daaaaaaqj

Proszę o rady.
demon250891
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 10/4/2007, 08:23


Postprzez Thomsonicus » 27/6/2009, 17:08

sprawdź doikładnie cewkę zapłonową, przewody WW i inną eletrykę. ja obstawiam, że coś nie tak właśnie z nią.
Thomsonicus
Świeżak
 
Posty: 71
Dołączył(a): 13/3/2008, 11:00
Lokalizacja: Lubelskie


Postprzez demon250891 » 27/6/2009, 19:06

A mógłbys powiedzieć po czym to określiłeś? Ponieważ nie jestem orłem z elektryki a jak wiadomo każda przyczyna ma swój skutek, jaką przyczynę obstwiasz przy tym skutku?
demon250891
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 10/4/2007, 08:23

Postprzez skwy » 28/6/2009, 08:36

W XT jest trochę problemu z ustawieniem gaźników.
Nie jestem pewien do końca ale wydaje mi się że otwierać powinien się najpierw jeden gaźnik a później drugi.
Zaraz znajdę manuala

Jednak wychodzi że przepustnice muszą buc ustawione jednakowo.
Avatar użytkownika
skwy
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1540
Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
Lokalizacja: Gołdap



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 13 gości




na g�r�