Zobacz wątek - Aprilia RS 250 bardzo prosze o opinie uzytkownikow :)

Aprilia RS 250 bardzo prosze o opinie uzytkownikow :)

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Moderatorzy: Walenty, Movi, adam_tomasz, Czester, madcap, Leg1oN, rosiboj, Lovtza, Terror, lagiboy, melvin, Landryss25, kravec, gelo007, andy7, suhy-19, Bostorn, Miczab, Boshi

Aprilia RS 250 bardzo prosze o opinie uzytkownikow :)

Postprzez new-b » 27/6/2009, 06:22

Witam
Jesli podobny temat juz byl z gory przepraszam adminow :)
Jak w temacie, przymierzam sie do kupna pierwszego moto padlo miedzy innymi na ww. RS-ke z 97roku (mam 177cm wzrostu 74kg jesli to ma jakies znaczenie) ale nie pytam co mam wybrac tylko prosil bym o OPINIE (najlepiej) UZYTKOWNIKOW tudziez bylych uzytkownikow ewentualnie osoby posiadajace potwierdzone info :) Jesli ktos chce napisac ze "slabe to g*wno " itp to sobie darujcie.
Chcialbym wiedziec czy to awaryjny sprzet i jak z dostepnoscia czesci, wiadomo to nie japoniec wiec nie jestem jakos 100% przekonany...
Ogolem co powinienem o niej wiedziec ewentualnie co moze mi sie przydac? Jak sie tym jezdzi i czy 2 cylindry to przypadkiem nie za malo? Jaka cena jest "normalna" za aprilie z 97? itp
Z gory dzieki dobrym ludziom za pomoc :) pozdro!
new-b
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 27/6/2009, 06:07
Lokalizacja: Rbk


Postprzez szybki90 » 27/6/2009, 09:44

Aprilia rs 250, super sprzęt. Pamiętaj że te dwa garnki dają fajnego kopa, a to dlatego że jest to 2T;) nie widziałem rs na żywo, ale patrząc na tdr 250 2T to stwierdzam że trzeba mieć do tego motoru respekt.
chyba na takich samych motorach, tylko że po lekkich zmianach startują w mistrzostwach świata.
Co do awaryjności, trzeba pamiętać że to 2t więc dziś może chodzić, jutro nie;) Ale patrząc na silniki z 125 wnioskuję że Rs'ka dużo zniesie;);)
Co do części to kilka pasuje od rs 125, To co najważniejsze, czyli Tłok i tarcze sprzęgłowe są na allegro. Resztę pewnie na specjalne zamówienie dostaniesz u dilera;)
Jak kupisz to daj znać bo sam jestem ciekaw jak to chodzi;)
peugeot zenith -> yamaha dt 125-> ktm sx 125-> suzuki rm 250 -> Malagutii f12-> Yamaha aerox -> Aprilia sr -> Yamaha yz 125 -> KTM sx 250 -> KTM sx 400 -> Husqvarna te 250
szybki90
Świeżak
 
Posty: 205
Dołączył(a): 28/5/2009, 16:41
Lokalizacja: Grudziadz

Postprzez Demotywatrrro » 27/6/2009, 11:46

Jaki super sprzęt co Ty pier....!! Przecież to będzie palić ponad 10 przy spokojnej jeździe. Miałem okazję posiadać 125 w 2t i drugi raz bym tego błędu nie zrobił, nie jedzie a pali tyle co 600.

Słownictwo.... znów będziesz płakał że warna złapałeś. YZF
Demotywatrrro
Świeżak
 
Posty: 387
Dołączył(a): 22/6/2009, 17:59

Postprzez szybki90 » 27/6/2009, 12:17

chyba normalna rzecz ze 2t dużo palą... ale power mają... i nie porównuj 250 z 600.... 600 jak ją będziesz mocno kręcic tak jak 250 to też dużo pochłonie...
peugeot zenith -> yamaha dt 125-> ktm sx 125-> suzuki rm 250 -> Malagutii f12-> Yamaha aerox -> Aprilia sr -> Yamaha yz 125 -> KTM sx 250 -> KTM sx 400 -> Husqvarna te 250
szybki90
Świeżak
 
Posty: 205
Dołączył(a): 28/5/2009, 16:41
Lokalizacja: Grudziadz

Postprzez Invi » 27/6/2009, 12:25

Nie 600 4T nie pochłonie tyle co 250 2T, do tego po zakupie żeby doprowadzić silnik do w miarę dobrego stanu kilka K zł poleci. I na pewno nie jest wiele lepsza od 600 dla niedoświadczonego gościa mimo że mocy może brakować to oddaje ją, albo całą, albo nic ;)

Cholernie dużo wad, ale zgadzam się to fajne moto. Tylko nie dla kogoś kto myśli: o jak fajnie! Tylko 6000tys trochę dozbieram i będzie! Ja za moto dałem dwa razy tyle, a i tak bał bym się kosztów sportowego 2T 250.
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6272
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez C-bool » 27/6/2009, 13:04

Jak ktoś ma dużo kasy to śmiało może kupować RS 250 i śmigać na torze dla rozrywki. Innego zastosowania tej rs nie widzę.
Ktoś z prawkiem A to raczej woli sobie kupić jakiegoś 4T niż pierdopęda, jeśli chciałby normalnie tym jeździć.
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
Avatar użytkownika
C-bool
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2915
Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
Lokalizacja: Poznań

Postprzez pan_blancik 15 » 27/6/2009, 13:24

C-bool napisał(a):Jak ktoś ma dużo kasy to śmiało może kupować RS 250 i śmigać na torze dla rozrywki. Innego zastosowania tej rs nie widzę.
Ktoś z prawkiem A to raczej woli sobie kupić jakiegoś 4T niż pierdopęda, jeśli chciałby normalnie tym jeździć.
chciałem dodać że ten pierdopęd opierdzieli większość 600 na przyspieszenie... wyłączając supersporty, ja zaczynając swoją karierę na 125t miałem przyspieszenie 500 4t do pewnego momentu objeżdżałem nawet starego poczciwego olejaka czyli bandyte, palić będzie na pewno dużo ale jaka frajda z jazdy :) no i pewnie będziesz musiał robić jakieś przegląd okresowe w swoim garażku w celu poskrecania śrubek ;)
Kupię używany Power Commander do CBR 1000RR
Avatar użytkownika
pan_blancik 15
Świeżak
 
Posty: 141
Dołączył(a): 12/9/2005, 17:41
Lokalizacja: Przasnysz

Postprzez C-bool » 27/6/2009, 13:35

No właśnie dlatego napisałem, że rs'ką najlepiej na tor, co z tego, że jest o mocy SV 650 czy CBF 600, skoro pali 2x więcej, głos 4x gorszy, awaryjność 8x większa... ;) Jeśli ktoś chce szybko pojeździć po ulicy to wiadomo, że nie kupuje 250, tylko coś większego.

PS: nie sądzę, żeby np. taka 32-konna RS 125 objechała 500cc czyli np. jedną z najsłabszych 500tek - 47 konnego GS'a ;) Poza tym to 500tki nie służą do jazdy sportowej i nie muszą mieć nie wiadomo jakich osiągów, są przejściem do mocniejszych motocykli.. i na 500tce na pewno dużo więcej się można nauczyć niż na obojętnie jakiej 125cc.
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
Avatar użytkownika
C-bool
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2915
Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
Lokalizacja: Poznań

Postprzez new-b » 27/6/2009, 15:55

Czyli rozumiem ze na kasce wylozonej za moto sie raczej nie skonczy? (bo nie ukrywam ze ma to dla mnie znaczenie) i nie mam tu na mysli normalnych rzeczy ktore podlegaja eksploatacji...
new-b
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 27/6/2009, 06:07
Lokalizacja: Rbk

Postprzez gba4 » 27/6/2009, 16:32

Daj sobie spokój.. to już era Czteropaków ;/
Nie dość że dużo to pali, dzwięk crossówy to jeszcze remonciki ciągle..

Poszukaj coś z przedziału 0,5 L / 0,6 lub 0,7 L i sobie normalnie jezdzisz.
Litr na początkującego łebka to jednak trochę za dużo.. być może 0,7 również.
Avatar użytkownika
gba4
Bywalec
 
Posty: 543
Dołączył(a): 12/9/2007, 19:29

Postprzez YZF R1 » 29/6/2009, 02:23

miałem 125 więc to trochęinny sprzęt 250 się przejechałem chodzi bardzo fajnie ladnie sie zbiera i vmax też przyzwoity ale chyba warto pomyśleć o 4T wiesz....
Avatar użytkownika
YZF R1
Moderator
 
Posty: 2765
Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Czester » 29/6/2009, 12:05

Demotywatrrro napisał(a):Jaki super sprzęt co Ty pier....!! Przecież to będzie palić ponad 10 przy spokojnej jeździe. Miałem okazję posiadać 125 w 2t i drugi raz bym tego błędu nie zrobił, nie jedzie a pali tyle co 600.

Słownictwo.... znów będziesz płakał że warna złapałeś. YZF

YZF R1 miałeś okazję i jej nie wykorzystałeś... ech... szkoda...
Wypadki chodzą po ludziach, ludzie po wypadkach nie zawsze.
Avatar użytkownika
Czester
Administrator
 
Posty: 4651
Dołączył(a): 23/5/2009, 05:14
Lokalizacja: Suwałki

Postprzez Demotywatrrro » 29/6/2009, 17:34

Lepiej wracaj do tej wymyślonej żony, dlaczego w każdym temacie w którym Cie widzę nie masz nic sensownego do powiedzenia ?
Demotywatrrro
Świeżak
 
Posty: 387
Dołączył(a): 22/6/2009, 17:59

Postprzez pan_blancik 15 » 29/6/2009, 18:52

C-bool napisał(a):No właśnie dlatego napisałem, że rs'ką najlepiej na tor, co z tego, że jest o mocy SV 650 czy CBF 600, skoro pali 2x więcej, głos 4x gorszy, awaryjność 8x większa... ;) Jeśli ktoś chce szybko pojeździć po ulicy to wiadomo, że nie kupuje 250, tylko coś większego.

PS: nie sądzę, żeby np. taka 32-konna RS 125 objechała 500cc czyli np. jedną z najsłabszych 500tek - 47 konnego GS'a ;) Poza tym to 500tki nie służą do jazdy sportowej i nie muszą mieć nie wiadomo jakich osiągów, są przejściem do mocniejszych motocykli.. i na 500tce na pewno dużo więcej się można nauczyć niż na obojętnie jakiej 125cc.
hmm czy Ty przypadkiem nie jesteś właścicielem gs'a? poproś jakiegoś 16sto latka od siebie z mieściny żeby Cię objechał na cagivie mito albo rs 125 to sam zobaczysz :) v/max będziesz miał większy ale do 150 leżysz :) ja swoją 125 pare lat temu drag stara objechałem 650 bez większego problemu więc 500 również nie powinna być jakimś strasznym wyzwaniem
Kupię używany Power Commander do CBR 1000RR
Avatar użytkownika
pan_blancik 15
Świeżak
 
Posty: 141
Dołączył(a): 12/9/2005, 17:41
Lokalizacja: Przasnysz

Postprzez C-bool » 29/6/2009, 19:01

Mam kolege z Mito '07 i raczej nie daje rady... sam to stwierdził, bo kilka razy jechał na moim. Poza tym to nie wiem czy się orientujesz, ale GS ma zupełnie inne zadanie niż jazda na prostej i ściganie się ze 125cc. Ale jeśli kogoś jara, że na komarku objechał większy motocykl to spoko, każdy ma swój gust :) Ja tam wolę malutkie spalanie, fajny głosik, wygodną pozycje, łatwe prowadzenie, wygodną kanapę, poza tym to GS jest większy od sportowych 125cc tj. czaszka, owiewki...
Ehh po co ja to piszę, w końcu 125cc są szybsze.. lepiej sprzedam GSa i kupuje 125cc bo to mocnee jest... Kurna znowu dałem się sprowokować.
Opinie w temacie już dałem - RS 250 tylko na tor, bo do niczego innego się to nie nadaje.

pan_blancik 15 napisał(a):do 150 leżysz :)

Hehe to bardzo ciekawe... GS ma 6s do setki (na zębatce zdawczej 15z można zejść do 5s). RS'ka czy Mito mają też 6s, ale też rzadko która.
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
Avatar użytkownika
C-bool
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2915
Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Demotywatrrro » 29/6/2009, 19:19

No właśnie dlaczego ktoś porównuje piździki do motocykli to ja nie rozumiem, z resztą ten dźwięk 2t to jest masakra. Po za tym co to za frajda jazdy 2t trzeba trzymać ciągle na wysokich obrotach, żeby jako tako jechało, a wtedy pali tyle co litry.

Nie podniecać się 125ccm.
Demotywatrrro
Świeżak
 
Posty: 387
Dołączył(a): 22/6/2009, 17:59

Postprzez YZF R1 » 29/6/2009, 19:52

Demotywatrrro napisał(a):No właśnie dlaczego ktoś porównuje piździki do motocykli to ja nie rozumiem, z resztą ten dźwięk 2t to jest masakra. Po za tym co to za frajda jazdy 2t trzeba trzymać ciągle na wysokich obrotach, żeby jako tako jechało, a wtedy pali tyle co litry.

Nie podniecać się 125ccm.


powiedz mi co trzeba mieć aby był to motocykl według Ciebie?
Avatar użytkownika
YZF R1
Moderator
 
Posty: 2765
Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Demotywatrrro » 29/6/2009, 20:38

YZF R1 napisał(a):
Demotywatrrro napisał(a):No właśnie dlaczego ktoś porównuje piździki do motocykli to ja nie rozumiem, z resztą ten dźwięk 2t to jest masakra. Po za tym co to za frajda jazdy 2t trzeba trzymać ciągle na wysokich obrotach, żeby jako tako jechało, a wtedy pali tyle co litry.

Nie podniecać się 125ccm.


powiedz mi co trzeba mieć aby był to motocykl według Ciebie?


R1 ;D
Demotywatrrro
Świeżak
 
Posty: 387
Dołączył(a): 22/6/2009, 17:59

Postprzez pan_blancik 15 » 29/6/2009, 22:30

to ze to jest 2 t to nie znaczy ze to komarek przypuszczam że ten komarek w winklach jest szybszy od tego potwornego gsa :) też dałem się sprowokować dla mnie mniej niż 900 to piździki. demotywatroo czyli nie wsiadaj na żadnego super sporta 1000 powyżej 2004 roku bo tez trzeba trzymać na obrotach, a o 600 to nie wspomnę bo każda trzeba trzymać na obrotach
Kupię używany Power Commander do CBR 1000RR
Avatar użytkownika
pan_blancik 15
Świeżak
 
Posty: 141
Dołączył(a): 12/9/2005, 17:41
Lokalizacja: Przasnysz

Postprzez Demotywatrrro » 29/6/2009, 23:01

gs

46KM przy 9200 obr/min
39Nm przy 7800obr/min.

rs

34 KM przy 11250 obr/min
20 Nm przy 10000 obr/min

No niestety 600 też trzeba trzymać na obrotach, a co do tych winkli to ja nie wiem czy Wy tylko na forum tacy rozmowni o tych winklach jesteście, bo w waszych filmikach z jazdy oprócz melvina i enka nie znalazłem nic ciekawego.
Demotywatrrro
Świeżak
 
Posty: 387
Dołączył(a): 22/6/2009, 17:59

Następna strona


Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości




na gr