Aprilia RS 250 bardzo prosze o opinie uzytkownikow :)
Posty: 28
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Aprilia RS 250 bardzo prosze o opinie uzytkownikow :)
Witam
Jesli podobny temat juz byl z gory przepraszam adminow
Jak w temacie, przymierzam sie do kupna pierwszego moto padlo miedzy innymi na ww. RS-ke z 97roku (mam 177cm wzrostu 74kg jesli to ma jakies znaczenie) ale nie pytam co mam wybrac tylko prosil bym o OPINIE (najlepiej) UZYTKOWNIKOW tudziez bylych uzytkownikow ewentualnie osoby posiadajace potwierdzone info
Jesli ktos chce napisac ze "slabe to g*wno " itp to sobie darujcie.
Chcialbym wiedziec czy to awaryjny sprzet i jak z dostepnoscia czesci, wiadomo to nie japoniec wiec nie jestem jakos 100% przekonany...
Ogolem co powinienem o niej wiedziec ewentualnie co moze mi sie przydac? Jak sie tym jezdzi i czy 2 cylindry to przypadkiem nie za malo? Jaka cena jest "normalna" za aprilie z 97? itp
Z gory dzieki dobrym ludziom za pomoc
pozdro!
Jesli podobny temat juz byl z gory przepraszam adminow

Jak w temacie, przymierzam sie do kupna pierwszego moto padlo miedzy innymi na ww. RS-ke z 97roku (mam 177cm wzrostu 74kg jesli to ma jakies znaczenie) ale nie pytam co mam wybrac tylko prosil bym o OPINIE (najlepiej) UZYTKOWNIKOW tudziez bylych uzytkownikow ewentualnie osoby posiadajace potwierdzone info

Chcialbym wiedziec czy to awaryjny sprzet i jak z dostepnoscia czesci, wiadomo to nie japoniec wiec nie jestem jakos 100% przekonany...
Ogolem co powinienem o niej wiedziec ewentualnie co moze mi sie przydac? Jak sie tym jezdzi i czy 2 cylindry to przypadkiem nie za malo? Jaka cena jest "normalna" za aprilie z 97? itp
Z gory dzieki dobrym ludziom za pomoc

- new-b
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 27/6/2009, 06:07
- Lokalizacja: Rbk
Aprilia rs 250, super sprzęt. Pamiętaj że te dwa garnki dają fajnego kopa, a to dlatego że jest to 2T;) nie widziałem rs na żywo, ale patrząc na tdr 250 2T to stwierdzam że trzeba mieć do tego motoru respekt.
chyba na takich samych motorach, tylko że po lekkich zmianach startują w mistrzostwach świata.
Co do awaryjności, trzeba pamiętać że to 2t więc dziś może chodzić, jutro nie;) Ale patrząc na silniki z 125 wnioskuję że Rs'ka dużo zniesie;);)
Co do części to kilka pasuje od rs 125, To co najważniejsze, czyli Tłok i tarcze sprzęgłowe są na allegro. Resztę pewnie na specjalne zamówienie dostaniesz u dilera;)
Jak kupisz to daj znać bo sam jestem ciekaw jak to chodzi;)
chyba na takich samych motorach, tylko że po lekkich zmianach startują w mistrzostwach świata.
Co do awaryjności, trzeba pamiętać że to 2t więc dziś może chodzić, jutro nie;) Ale patrząc na silniki z 125 wnioskuję że Rs'ka dużo zniesie;);)
Co do części to kilka pasuje od rs 125, To co najważniejsze, czyli Tłok i tarcze sprzęgłowe są na allegro. Resztę pewnie na specjalne zamówienie dostaniesz u dilera;)
Jak kupisz to daj znać bo sam jestem ciekaw jak to chodzi;)
peugeot zenith -> yamaha dt 125-> ktm sx 125-> suzuki rm 250 -> Malagutii f12-> Yamaha aerox -> Aprilia sr -> Yamaha yz 125 -> KTM sx 250 -> KTM sx 400 -> Husqvarna te 250
- szybki90
- Świeżak
- Posty: 205
- Dołączył(a): 28/5/2009, 16:41
- Lokalizacja: Grudziadz
Jaki super sprzęt co Ty pier....!! Przecież to będzie palić ponad 10 przy spokojnej jeździe. Miałem okazję posiadać 125 w 2t i drugi raz bym tego błędu nie zrobił, nie jedzie a pali tyle co 600.
Słownictwo.... znów będziesz płakał że warna złapałeś. YZF
Słownictwo.... znów będziesz płakał że warna złapałeś. YZF
- Demotywatrrro
- Świeżak
- Posty: 387
- Dołączył(a): 22/6/2009, 17:59
chyba normalna rzecz ze 2t dużo palą... ale power mają... i nie porównuj 250 z 600.... 600 jak ją będziesz mocno kręcic tak jak 250 to też dużo pochłonie...
peugeot zenith -> yamaha dt 125-> ktm sx 125-> suzuki rm 250 -> Malagutii f12-> Yamaha aerox -> Aprilia sr -> Yamaha yz 125 -> KTM sx 250 -> KTM sx 400 -> Husqvarna te 250
- szybki90
- Świeżak
- Posty: 205
- Dołączył(a): 28/5/2009, 16:41
- Lokalizacja: Grudziadz
Nie 600 4T nie pochłonie tyle co 250 2T, do tego po zakupie żeby doprowadzić silnik do w miarę dobrego stanu kilka K zł poleci. I na pewno nie jest wiele lepsza od 600 dla niedoświadczonego gościa mimo że mocy może brakować to oddaje ją, albo całą, albo nic
Cholernie dużo wad, ale zgadzam się to fajne moto. Tylko nie dla kogoś kto myśli: o jak fajnie! Tylko 6000tys trochę dozbieram i będzie! Ja za moto dałem dwa razy tyle, a i tak bał bym się kosztów sportowego 2T 250.

Cholernie dużo wad, ale zgadzam się to fajne moto. Tylko nie dla kogoś kto myśli: o jak fajnie! Tylko 6000tys trochę dozbieram i będzie! Ja za moto dałem dwa razy tyle, a i tak bał bym się kosztów sportowego 2T 250.
-
Invi - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6277
- Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12
Jak ktoś ma dużo kasy to śmiało może kupować RS 250 i śmigać na torze dla rozrywki. Innego zastosowania tej rs nie widzę.
Ktoś z prawkiem A to raczej woli sobie kupić jakiegoś 4T niż pierdopęda, jeśli chciałby normalnie tym jeździć.
Ktoś z prawkiem A to raczej woli sobie kupić jakiegoś 4T niż pierdopęda, jeśli chciałby normalnie tym jeździć.
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
-
C-bool - Mieszkaniec forum
- Posty: 2915
- Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
- Lokalizacja: Poznań
chciałem dodać że ten pierdopęd opierdzieli większość 600 na przyspieszenie... wyłączając supersporty, ja zaczynając swoją karierę na 125t miałem przyspieszenie 500 4t do pewnego momentu objeżdżałem nawet starego poczciwego olejaka czyli bandyte, palić będzie na pewno dużo ale jaka frajda z jazdyC-bool napisał(a):Jak ktoś ma dużo kasy to śmiało może kupować RS 250 i śmigać na torze dla rozrywki. Innego zastosowania tej rs nie widzę.
Ktoś z prawkiem A to raczej woli sobie kupić jakiegoś 4T niż pierdopęda, jeśli chciałby normalnie tym jeździć.


Kupię używany Power Commander do CBR 1000RR
-
pan_blancik 15 - Świeżak
- Posty: 141
- Dołączył(a): 12/9/2005, 17:41
- Lokalizacja: Przasnysz
No właśnie dlatego napisałem, że rs'ką najlepiej na tor, co z tego, że jest o mocy SV 650 czy CBF 600, skoro pali 2x więcej, głos 4x gorszy, awaryjność 8x większa...
Jeśli ktoś chce szybko pojeździć po ulicy to wiadomo, że nie kupuje 250, tylko coś większego.
PS: nie sądzę, żeby np. taka 32-konna RS 125 objechała 500cc czyli np. jedną z najsłabszych 500tek - 47 konnego GS'a
Poza tym to 500tki nie służą do jazdy sportowej i nie muszą mieć nie wiadomo jakich osiągów, są przejściem do mocniejszych motocykli.. i na 500tce na pewno dużo więcej się można nauczyć niż na obojętnie jakiej 125cc.

PS: nie sądzę, żeby np. taka 32-konna RS 125 objechała 500cc czyli np. jedną z najsłabszych 500tek - 47 konnego GS'a

GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
-
C-bool - Mieszkaniec forum
- Posty: 2915
- Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
- Lokalizacja: Poznań
Daj sobie spokój.. to już era Czteropaków ;/
Nie dość że dużo to pali, dzwięk crossówy to jeszcze remonciki ciągle..
Poszukaj coś z przedziału 0,5 L / 0,6 lub 0,7 L i sobie normalnie jezdzisz.
Litr na początkującego łebka to jednak trochę za dużo.. być może 0,7 również.
Nie dość że dużo to pali, dzwięk crossówy to jeszcze remonciki ciągle..
Poszukaj coś z przedziału 0,5 L / 0,6 lub 0,7 L i sobie normalnie jezdzisz.
Litr na początkującego łebka to jednak trochę za dużo.. być może 0,7 również.
-
gba4 - Bywalec
- Posty: 543
- Dołączył(a): 12/9/2007, 19:29
Demotywatrrro napisał(a):Jaki super sprzęt co Ty pier....!! Przecież to będzie palić ponad 10 przy spokojnej jeździe. Miałem okazję posiadać 125 w 2t i drugi raz bym tego błędu nie zrobił, nie jedzie a pali tyle co 600.
Słownictwo.... znów będziesz płakał że warna złapałeś. YZF
YZF R1 miałeś okazję i jej nie wykorzystałeś... ech... szkoda...
Wypadki chodzÄ… po ludziach, ludzie po wypadkach nie zawsze.
-
Czester - Administrator
- Posty: 4657
- Dołączył(a): 23/5/2009, 05:14
- Lokalizacja: Suwałki
Lepiej wracaj do tej wymyślonej żony, dlaczego w każdym temacie w którym Cie widzę nie masz nic sensownego do powiedzenia ?
- Demotywatrrro
- Świeżak
- Posty: 387
- Dołączył(a): 22/6/2009, 17:59
hmm czy Ty przypadkiem nie jesteś właścicielem gs'a? poproś jakiegoś 16sto latka od siebie z mieściny żeby Cię objechał na cagivie mito albo rs 125 to sam zobaczyszC-bool napisał(a):No właśnie dlatego napisałem, że rs'ką najlepiej na tor, co z tego, że jest o mocy SV 650 czy CBF 600, skoro pali 2x więcej, głos 4x gorszy, awaryjność 8x większa...Jeśli ktoś chce szybko pojeździć po ulicy to wiadomo, że nie kupuje 250, tylko coś większego.
PS: nie sądzę, żeby np. taka 32-konna RS 125 objechała 500cc czyli np. jedną z najsłabszych 500tek - 47 konnego GS'aPoza tym to 500tki nie służą do jazdy sportowej i nie muszą mieć nie wiadomo jakich osiągów, są przejściem do mocniejszych motocykli.. i na 500tce na pewno dużo więcej się można nauczyć niż na obojętnie jakiej 125cc.


Kupię używany Power Commander do CBR 1000RR
-
pan_blancik 15 - Świeżak
- Posty: 141
- Dołączył(a): 12/9/2005, 17:41
- Lokalizacja: Przasnysz
Mam kolege z Mito '07 i raczej nie daje rady... sam to stwierdził, bo kilka razy jechał na moim. Poza tym to nie wiem czy się orientujesz, ale GS ma zupełnie inne zadanie niż jazda na prostej i ściganie się ze 125cc. Ale jeśli kogoś jara, że na komarku objechał większy motocykl to spoko, każdy ma swój gust
Ja tam wolę malutkie spalanie, fajny głosik, wygodną pozycje, łatwe prowadzenie, wygodną kanapę, poza tym to GS jest większy od sportowych 125cc tj. czaszka, owiewki...
Ehh po co ja to piszę, w końcu 125cc są szybsze.. lepiej sprzedam GSa i kupuje 125cc bo to mocnee jest... Kurna znowu dałem się sprowokować.
Opinie w temacie już dałem - RS 250 tylko na tor, bo do niczego innego się to nie nadaje.
Hehe to bardzo ciekawe... GS ma 6s do setki (na zębatce zdawczej 15z można zejść do 5s). RS'ka czy Mito mają też 6s, ale też rzadko która.

Ehh po co ja to piszę, w końcu 125cc są szybsze.. lepiej sprzedam GSa i kupuje 125cc bo to mocnee jest... Kurna znowu dałem się sprowokować.
Opinie w temacie już dałem - RS 250 tylko na tor, bo do niczego innego się to nie nadaje.
pan_blancik 15 napisał(a):do 150 leżysz![]()
Hehe to bardzo ciekawe... GS ma 6s do setki (na zębatce zdawczej 15z można zejść do 5s). RS'ka czy Mito mają też 6s, ale też rzadko która.
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
-
C-bool - Mieszkaniec forum
- Posty: 2915
- Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
- Lokalizacja: Poznań
No właśnie dlaczego ktoś porównuje piździki do motocykli to ja nie rozumiem, z resztą ten dźwięk 2t to jest masakra. Po za tym co to za frajda jazdy 2t trzeba trzymać ciągle na wysokich obrotach, żeby jako tako jechało, a wtedy pali tyle co litry.
Nie podniecać się 125ccm.
Nie podniecać się 125ccm.
- Demotywatrrro
- Świeżak
- Posty: 387
- Dołączył(a): 22/6/2009, 17:59
Demotywatrrro napisał(a):No właśnie dlaczego ktoś porównuje piździki do motocykli to ja nie rozumiem, z resztą ten dźwięk 2t to jest masakra. Po za tym co to za frajda jazdy 2t trzeba trzymać ciągle na wysokich obrotach, żeby jako tako jechało, a wtedy pali tyle co litry.
Nie podniecać się 125ccm.
powiedz mi co trzeba mieć aby był to motocykl według Ciebie?
-
YZF R1 - Moderator
- Posty: 2765
- Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
- Lokalizacja: Warszawa
YZF R1 napisał(a):Demotywatrrro napisał(a):No właśnie dlaczego ktoś porównuje piździki do motocykli to ja nie rozumiem, z resztą ten dźwięk 2t to jest masakra. Po za tym co to za frajda jazdy 2t trzeba trzymać ciągle na wysokich obrotach, żeby jako tako jechało, a wtedy pali tyle co litry.
Nie podniecać się 125ccm.
powiedz mi co trzeba mieć aby był to motocykl według Ciebie?
R1 ;D
- Demotywatrrro
- Świeżak
- Posty: 387
- Dołączył(a): 22/6/2009, 17:59
to ze to jest 2 t to nie znaczy ze to komarek przypuszczam że ten komarek w winklach jest szybszy od tego potwornego gsa
też dałem się sprowokować dla mnie mniej niż 900 to piździki. demotywatroo czyli nie wsiadaj na żadnego super sporta 1000 powyżej 2004 roku bo tez trzeba trzymać na obrotach, a o 600 to nie wspomnę bo każda trzeba trzymać na obrotach

Kupię używany Power Commander do CBR 1000RR
-
pan_blancik 15 - Świeżak
- Posty: 141
- Dołączył(a): 12/9/2005, 17:41
- Lokalizacja: Przasnysz
gs
46KM przy 9200 obr/min
39Nm przy 7800obr/min.
rs
34 KM przy 11250 obr/min
20 Nm przy 10000 obr/min
No niestety 600 też trzeba trzymać na obrotach, a co do tych winkli to ja nie wiem czy Wy tylko na forum tacy rozmowni o tych winklach jesteście, bo w waszych filmikach z jazdy oprócz melvina i enka nie znalazłem nic ciekawego.
46KM przy 9200 obr/min
39Nm przy 7800obr/min.
rs
34 KM przy 11250 obr/min
20 Nm przy 10000 obr/min
No niestety 600 też trzeba trzymać na obrotach, a co do tych winkli to ja nie wiem czy Wy tylko na forum tacy rozmowni o tych winklach jesteście, bo w waszych filmikach z jazdy oprócz melvina i enka nie znalazłem nic ciekawego.
- Demotywatrrro
- Świeżak
- Posty: 387
- Dołączył(a): 22/6/2009, 17:59
Posty: 28
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości