Pomoc w doborze Enduro/cross
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Pomoc w doborze Enduro/cross
Witam wszystkich.Jestem Dawid,mam 20lat,mierze 190cm wzrostu i ważę 98kg.Moje pytanie brzmi,które enduro/cross ze 125ccm będzie odpowiednie dla mnie?Chodzi mi o to żebym nie wyglądał jak na jakimś kocie:)
No chyba że jakiś 4 suwik,ale max do 350 pojemności.
Dodam tak iż mam skromny budżet ok.3500złoty,więc szału nie ma ale można wyrwać coś konkretnego.
Moją przygodę zacząłem od starego rometa na pedały,kończywszy na Shl(piękny motor),więc mam jakieś doświadczenie i wiem jak odkręcać manetkę.
Za odpowiedzi z góry dziękuję.Pozdrawiam.
No chyba że jakiś 4 suwik,ale max do 350 pojemności.
Dodam tak iż mam skromny budżet ok.3500złoty,więc szału nie ma ale można wyrwać coś konkretnego.
Moją przygodę zacząłem od starego rometa na pedały,kończywszy na Shl(piękny motor),więc mam jakieś doświadczenie i wiem jak odkręcać manetkę.
Za odpowiedzi z góry dziękuję.Pozdrawiam.
-
DaVeRc - Świeżak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 26/6/2009, 14:13
- Lokalizacja: Åšwiecie
Skoro masz taki słaby budżet - to będziesz miał pieniążki na remont, jeśli kupisz 2suwa 125ccm? A ubiór i kask już zakupiony? Może jakiegoś starego XT600 kupisz w tej cenie (ale na ewentualne naprawy będziesz miał?)
Bo w tej cenie to możesz kupić Suzuki DR125, co prawda 4suw, ale nie trzeba będzie częstych remontów robić, lecz to po kilku tygodniach wyda się za słabe...
Bo w tej cenie to możesz kupić Suzuki DR125, co prawda 4suw, ale nie trzeba będzie częstych remontów robić, lecz to po kilku tygodniach wyda się za słabe...
BMW F650 Funduro.
-
qadrat - Świeżak
- Posty: 276
- Dołączył(a): 21/4/2008, 21:25
- Lokalizacja: Ozorków
Przepraszam nie zauważyłem,jeżeli moderator będzie tak łaskawy i nie wyrzuci do kosza mojego posta to niech go przeniesie w odpowiednie miejsce.Kask z goglami mam,rękawice też zakupione,jeżeli chodzi o buty i kombinezon to dopiero za miesiąc kupię,nie będę tym motorkiem śmigał na torze, tylko jeździł bardziej po lesie i pod małe górki.
Jak wiadomo naprawa 4suwa będzie droższa, ale rzadsza,i z częściami problem, a 2 suwowy silnik tańszym kosztem na oryginalnych częściach ale częściej.
Jeżeli nie katowałbym motoru to ile polata mi 4 suw w dobrym stanie a ile 2 suw?Chodzi mi o wynik w km/h a nie w mth,
3 tysięcy na naprawę od razu nie będę miał,ale 600 złoty z miesiąca na pewno.
Jak wiadomo naprawa 4suwa będzie droższa, ale rzadsza,i z częściami problem, a 2 suwowy silnik tańszym kosztem na oryginalnych częściach ale częściej.
Jeżeli nie katowałbym motoru to ile polata mi 4 suw w dobrym stanie a ile 2 suw?Chodzi mi o wynik w km/h a nie w mth,
3 tysięcy na naprawę od razu nie będę miał,ale 600 złoty z miesiąca na pewno.
-
DaVeRc - Świeżak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 26/6/2009, 14:13
- Lokalizacja: Åšwiecie
Ja dawno temu (tj. 2003r) zaczynałem śmigać właśnie na DR125, przez 2 sezony go miałem, remontu żadnego nie robiłem, tylko zmiana oleju i opon, klocki wytrzymały, napęd i szczęki też, jedynie znajomy mechanik mi wyregulował zawory za przysłowiową flaszkę. A nie powiem, w terenie ostro dostawał po du.ie. Z częściami problemu raczej nie ma, wszystko dostaniesz.
BMW F650 Funduro.
-
qadrat - Świeżak
- Posty: 276
- Dołączył(a): 21/4/2008, 21:25
- Lokalizacja: Ozorków
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości