Zobacz wątek - SYM Mio 50 - po zdjęciu blokady jedzie jak jeździł :(
NAS Analytics TAG

SYM Mio 50 - po zdjęciu blokady jedzie jak jeździł :(

i inne małe pojemności
_________

SYM Mio 50 - po zdjęciu blokady jedzie jak jeździł :(

Postprzez jacoxp » 22/6/2009, 18:23

Witam wszystkich, może ktoś ma pojęcie o co biega. Dziś po pierwszym przeglądzie niby serwis zdjął blokadę. Tylko, że moplik jakoś obiecywanych 70 kmh nie robi. Wręcz ledwie osiąga 55 i to z górki, czyli jakby w ogóle blokady nie zdjęli. Zapomnieli, czy też oświadczenie, które musiałem podpisać o własnowolnym przystosowaniu moplika do sportów i poruszania się poza drogami publicznymi to tylko pic na wodę fotomontaż? A może to oznacza, że muszę go jednak tuningować, żeby jechał więcej? Jak ma się to do obietnic sprzedawcy, że po zdjęciu blokady ma jechać ponad 70? Czy ktoś coś wie na ten temat??? Proszę o pomoc!

pzdr
J.
jacoxp
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 22/6/2009, 18:18
Lokalizacja: śląsk


Postprzez iro » 22/6/2009, 18:25

może nie sciągnęli wszystkich
Otoczeni hipokryzją idziemy swą ścieżką ...
Avatar użytkownika
iro
Bywalec
 
Posty: 810
Dołączył(a): 24/3/2009, 17:26
Lokalizacja: z psychiatryka ;)


Postprzez Ltcrx » 22/6/2009, 18:49

prawdopodobnie blokad bylo wiecej niz jedna...stosowane sa czesto w gazniku (rozmiar dyszy),na wydechu,oraz w aparacie zaplonowym...w przypadku tego ostatniego najlepsza opcja jest jego wymiana,gdyz niektorzy stosuja metode "utnij kabel" ktora jednak nie zawsze sie sprawdza....warto pogmerac po necie i sie dowiedziec gdzie takowe blokady sa...lub poprostu zapytac w serwisie...skoro Cie skasowali za usluge...a efektu nie ma...
Avatar użytkownika
Ltcrx
Świeżak
 
Posty: 123
Dołączył(a): 15/6/2009, 17:24
Lokalizacja: Kraków

Postprzez talta » 22/6/2009, 19:41

OMG czlowieku zaplaciles za sciagniecie blokad? jestes dobry, wejdz w wazne tematy albo skutery (na gornym pasku) --> porady --> bokady w skuetrach gdzie sa i na czym polegaja
talta
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2439
Dołączył(a): 26/1/2009, 21:14

Postprzez Dandi93 » 22/6/2009, 20:15

Ale talta nie każdy odetnie kątówką ślepej kiszki, albo rrozkręci gaźnik tak aby go dobrze skręcić :P Nie chce tu nikogo umniejszać, ani siebie wywyszać
nsr>zzr>zx6r>r6>cbr f4i?
Avatar użytkownika
Dandi93
Bywalec
 
Posty: 910
Dołączył(a): 24/5/2008, 11:43
Lokalizacja: Biała Podlaska

Postprzez deyna » 22/6/2009, 20:41

I jak serwis ściąga to gwarancja zostaje ;).
Była CBR 600 F2.
Avatar użytkownika
deyna
Bywalec
 
Posty: 924
Dołączył(a): 16/3/2009, 21:40
Lokalizacja: Biała Podlaska

Postprzez jacoxp » 22/6/2009, 21:48

nic mnie nie skasowali, usługa była gratis w ramach przeglądu pierwszego. ale wychodzi na to, że albo gratis to byle jak, albo coś przeoczyli. bo nie wierzę, żeby 4KM tego silniczka ledwo wyciągały 50kmh...

Co do porad technicznych, wolę rozkręcać komputery niż silniki - każdy robi to na czym się zna :) Dlatego pytam o porady - czy jest to możliwe, że nie zdjęli blokady (zapomnieli?), bo gość mówił, że to jakaś jedna śrubka, co mi się nie bardzo podobało, bo słyszałem o blokadach elektronicznych.
jacoxp
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 22/6/2009, 18:18
Lokalizacja: śląsk

Postprzez macello » 22/6/2009, 23:07

Zazwyczaj stosowane blokady w 50Ä…tkach to:
*Zwężka w kominie, lub jakaś "Ślepa kiszka"
*Blokada na filtrze powietrza (taka blaszka z dziurkami)
*Mniejsza dysza główna w gaźniku
*Czasami stosowane są jakieś zwężki między głowicą, a kominem
*W niektórych pojazdach blokada na module
*Podkładka na wariatorze
Avatar użytkownika
macello
Świeżak
 
Posty: 173
Dołączył(a): 22/3/2008, 19:23
Lokalizacja: Trzebiatów / Szczecin



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości




na górê