motocykle z usa a europy jakie róznice wady zalety
Posty: 6
• Strona 1 z 1
motocykle z usa a europy jakie róznice wady zalety
witam wszystkich userów
chodzi za mną r6 rj11, mialem w zeszłym roku model 05' który skonczyl tak a nie inaczej nie z mojej winy i nie ja prowadzilem
widząc ogrom ogłoszeń o sprzedaży tego typu sprzętów zza oceanu pomysląłem że to może być niezły pomysł
tu rodzi sie pytanie czym różnią sie r6 kupiona w polskim salonie a ta z np. Californii ??
czy tylko brak w modelu usa awaryjnych i to że kierunki świecą jako pozycje oraz wyświetlacz temp w fahrenheitach
awaryjnych chyba raczej nie da sie zrobić, co z kierunkami kabelek odepnę i bedzie ok, a temp??? wiem ze wicisniecie reset i select na raz zmienia kmh na mph i przebieg z mil na km ale czy tą temp da się przeprogramować czy jedynie zmiana zegarków na europejskie wchodzi w grę
dzięki za pomoc i pozdro 4 all
chodzi za mną r6 rj11, mialem w zeszłym roku model 05' który skonczyl tak a nie inaczej nie z mojej winy i nie ja prowadzilem
widząc ogrom ogłoszeń o sprzedaży tego typu sprzętów zza oceanu pomysląłem że to może być niezły pomysł
tu rodzi sie pytanie czym różnią sie r6 kupiona w polskim salonie a ta z np. Californii ??
czy tylko brak w modelu usa awaryjnych i to że kierunki świecą jako pozycje oraz wyświetlacz temp w fahrenheitach
awaryjnych chyba raczej nie da sie zrobić, co z kierunkami kabelek odepnę i bedzie ok, a temp??? wiem ze wicisniecie reset i select na raz zmienia kmh na mph i przebieg z mil na km ale czy tą temp da się przeprogramować czy jedynie zmiana zegarków na europejskie wchodzi w grę
dzięki za pomoc i pozdro 4 all
- daczkes
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 16/7/2008, 10:22
nie masz awaryjnych, nie masz poganiacza,
pozycje z przodu w kierunkach zaden problem, ja włozyłem w przód te z tyłu i jest ok ( nie chciałem przerabiac kostek )... a na tył dałem mniejsze keirunki obok tablicy - strasznie szpeci ją ten oryginalny ogon
km zmieniasz z mph bezproblemowo, z tego co czytałem z temperatura jest duzo trudniej...ale nie trzeba wymieniac zegarów - mozna przeprogramować. ale powiem szczerze ze ja juz sie przyzwyczailem... wiem ile jest jak jade ... czy stoje w korku itp... a jakby co masz kontrolke ze za gorąco - wiec tutaj to problemu niema.
Masz jeszcze kilka odblasków... no i to co jest troszke problemem brak immmobilsera ...
ja bym brałto co bedzie w dobrym stanie.. ja szukalem sporo... i jest pełno szmelcu ... nie wazne stany czy europa.... te r6 w okolicy 22 000 - 26 000 to w tamtej chwili gdy szukalem ogladalme wszystkie...i masakra
pozycje z przodu w kierunkach zaden problem, ja włozyłem w przód te z tyłu i jest ok ( nie chciałem przerabiac kostek )... a na tył dałem mniejsze keirunki obok tablicy - strasznie szpeci ją ten oryginalny ogon
km zmieniasz z mph bezproblemowo, z tego co czytałem z temperatura jest duzo trudniej...ale nie trzeba wymieniac zegarów - mozna przeprogramować. ale powiem szczerze ze ja juz sie przyzwyczailem... wiem ile jest jak jade ... czy stoje w korku itp... a jakby co masz kontrolke ze za gorąco - wiec tutaj to problemu niema.
Masz jeszcze kilka odblasków... no i to co jest troszke problemem brak immmobilsera ...
ja bym brałto co bedzie w dobrym stanie.. ja szukalem sporo... i jest pełno szmelcu ... nie wazne stany czy europa.... te r6 w okolicy 22 000 - 26 000 to w tamtej chwili gdy szukalem ogladalme wszystkie...i masakra
RSIX
-
Rafal_W_wa - Świeżak
- Posty: 158
- Dołączył(a): 29/4/2009, 20:59
ogladaj wkoncu cos uchodzisz... albo kup od znajomego...
nie wiem jak to jest z tym vinem bo ja mam rj12
nie wiem jak to jest z tym vinem bo ja mam rj12
RSIX
-
Rafal_W_wa - Świeżak
- Posty: 158
- Dołączył(a): 29/4/2009, 20:59
awaryjnych brak to fakt bo w manetce europejskich nie ma dodatkowego przelacznika, swiatla same sie wlaczaja (zza ocenau) i jest podzial mijania w lewej a dlugie w prawej czesci czachy, w europejskiej zas jest tak iz swieca po jednej soczewce z kazdej strony i dlugie i krotkie (oczywiscie idzie to przerobic) co do zegarow to predkosc i przebieg da sie zmienic tak jak napisales lecz temperatury nie da sie przestawic bez podpiecia moto pod komputer, w wersji europejskiej wystepuje 1 wentylator zas w zza oceanu 2 to chyba tyle tych roznic, ogolnie zawsze mowia ze wersje zza oceanu sa ubozsze
- lachos R6
- Świeżak
- Posty: 138
- Dołączył(a): 26/1/2009, 23:25
No cóż mam FZ1 2008 z USA,
- potwierdzam brak immobilajzera,
- te ich F zamiast C może dobić,
ale już np wydech
według Mojej oraz znajomych opinii motocykle z USA mają odrobinę głosniejsze wydech (może to tylko odczucia subiektywne ale w kilku moto takie wrażenie mam R1, GSX-R1000K7, FZ1).
Co do "anatomii" to zauważyłem iż nie mam włącznika "tymczasowego" świateł długich więc nici z "mrugania" oczkami bo przełącznika normalnego trochę szkoda. A co jest dziwne w mnualu od tego moto taki mam - więc może jednak te Amerykany mają czasem coś przyoszczędzone.
- potwierdzam brak immobilajzera,
- te ich F zamiast C może dobić,
ale już np wydech

Co do "anatomii" to zauważyłem iż nie mam włącznika "tymczasowego" świateł długich więc nici z "mrugania" oczkami bo przełącznika normalnego trochę szkoda. A co jest dziwne w mnualu od tego moto taki mam - więc może jednak te Amerykany mają czasem coś przyoszczędzone.
------------------------------
Pozdrawiam
Younec
FZ6-s 2004r. -> FZ1S 2008r
Pozdrawiam
Younec
FZ6-s 2004r. -> FZ1S 2008r
-
younec - Świeżak
- Posty: 72
- Dołączył(a): 17/2/2007, 13:29
- Lokalizacja: Łódź
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości