Rybka podczas wheelie. Gdzie przyczyna?
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Rybka podczas wheelie. Gdzie przyczyna?
Witam
Mam problem z postawieniem piona. Problem to łapanie "rybki". Juz przy 60-70 km/h moja f4 zaczyna sie bujac na boki jak pijana. W czym jest problem? Cisnienie w oponie? Sama pona? Zawiecha? a może coś robie źle? Jakby sie mógł wypowiedzieć ktoś z doświadczeniem to byłoby miło
Załączam filmik obrazujący problem...
http://www.youtube.com/watch?v=QKUwogOK ... re=related
Mam problem z postawieniem piona. Problem to łapanie "rybki". Juz przy 60-70 km/h moja f4 zaczyna sie bujac na boki jak pijana. W czym jest problem? Cisnienie w oponie? Sama pona? Zawiecha? a może coś robie źle? Jakby sie mógł wypowiedzieć ktoś z doświadczeniem to byłoby miło

Załączam filmik obrazujący problem...
http://www.youtube.com/watch?v=QKUwogOK ... re=related
-
Luku - Świeżak
- Posty: 119
- Dołączył(a): 6/5/2006, 11:47
- Lokalizacja: Kęty (małopolskie)
-
macello - Świeżak
- Posty: 173
- Dołączył(a): 22/3/2008, 19:23
- Lokalizacja: Trzebiatów / Szczecin
a mi powiedz jak stawiasz na koło i czy pływasz na boki za każdym razem. Czasami jest po prostu tak że np nierówno szarpiesz przy wyrywaniu i trochę falujesz, równie dobrze może być to opona tak jak napisałeś.
Kupię używany Power Commander do CBR 1000RR
-
pan_blancik 15 - Świeżak
- Posty: 141
- Dołączył(a): 12/9/2005, 17:41
- Lokalizacja: Przasnysz
Trzeba balansować PANOWIE,a nie piedzielić o jakichś rybkach
Z czasem to minie jak sie dobrze wyczuje balans.Oczywiście zbyt duże ciśnienie w oponie nie pomaga.

ADHD Squad | | http://www.bikepics.com/members/pisiu/
- Pisiu
- VIP Ścigacz.pl
- Posty: 993
- Dołączył(a): 1/8/2006, 22:00
- Lokalizacja: Czarnobyl
Pisiu napisał(a):Trzeba balansować PANOWIE,a nie piedzielić o jakichś rybkachZ czasem to minie jak sie dobrze wyczuje balans.Oczywiście zbyt duże ciśnienie w oponie nie pomaga.
Mi nawet duze cisnienie i lysa opona nie przeszkadzaja


http://pl.youtube.com/watch?v=Ygm6irGpy ... re=related | | Pamietamy... [*]
-
s_extrem* - Świeżak
- Posty: 294
- Dołączył(a): 18/5/2008, 14:43
- Lokalizacja: Leszno
A tak naprawdę to to wszystko co napisaliście panowie ma znaczenie.przede wszystkim balans ciałem,mega utrudnieniem jest jeśli zbyt duże ciśnienie w oponce,ale i z tym da radę jeśli dobrze wyczuwasz balans..no i czym wolniej jedziesz tym trudniej ten balans utzrymać.
-Jechałem 90 ...
-A kto jechał 200 ?
-Nie wiem,a to tak szybko można panie władzo ?
-A kto jechał 200 ?
-Nie wiem,a to tak szybko można panie władzo ?
-
blackbird1200 - Świeżak
- Posty: 68
- Dołączył(a): 20/10/2008, 18:38
1. sprawdz tylni zawias czy nie masz luzow na lozyskach wahacza , usztywnij amor
2. jak stawia sie moto nawet z polozenia to sprzet sam sie pionuje
3.siadaj idealnie na srodku i nie wierc dupa na boki
4.sprawdz ustawienie tylnego kola bo moze byc ustawione pod lekkim kontem do osi motocykla...
5.powodzenia
2. jak stawia sie moto nawet z polozenia to sprzet sam sie pionuje
3.siadaj idealnie na srodku i nie wierc dupa na boki
4.sprawdz ustawienie tylnego kola bo moze byc ustawione pod lekkim kontem do osi motocykla...
5.powodzenia

nie polemizuj bo nie jestes predysponowany do emanowania tak apodaktycznych percepcji... | (nie dyskutuj jak nie potrafisz...)
xD | | http://www.scigacz.pl/rider/16915/foto/album/712/

-
Szopekk - Świeżak
- Posty: 440
- Dołączył(a): 28/12/2007, 14:09
- Lokalizacja: Węgrów
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości