cbr f4i 2001 czy gsx-r 6 2001 co byście polecili??
Posty: 16
• Strona 1 z 1
cbr f4i 2001 czy gsx-r 6 2001 co byście polecili??
w styczniu bede chcial kupic jeden z tych dwoch wymienionych motorków ale na zadnym nie mialem okazji jezdzic.Nie wiem co bardziej sie oplaca itp.pomóżcie!!!!
- goladupa
- Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 28/11/2006, 12:32
-
barteckstreet - Świeżak
- Posty: 213
- Dołączył(a): 20/11/2006, 21:16
- Lokalizacja: Rawicz
FSport to turystyk:)?Po paru przerobkach motocykla musialbys bardzo poszerzyc znacznie slow "motocykl turystyczny",zeby to co powiedziales bylo prawda:)
Gdyby Kózka Ecie Plecie to by Nóżki Ch**j Ci w dupe:>
-
Shinden - Świeżak
- Posty: 119
- Dołączył(a): 1/9/2005, 14:06
- Lokalizacja: Piotrków Tryb.
co cbr f4i i turystyk !? Moze w dolnym zakresie podchodzi pod turystyka ale powyzej 8tys/min to raczej nie nazwalbym turystykiem =]
na swoj sprzet nie narzekam.
ale zalezy czym kierujesz sie przy wyborze. Cbrka jest troche lagodniejsza od gsxra , ale za to znakomicie wchodzi sie we wszystkie winkle no i co najlepsze znakomity hebel ;]
Jezdze nia od lipca tego roku , zrobilem 6tkm bez zadnych problemów.
na swoj sprzet nie narzekam.
ale zalezy czym kierujesz sie przy wyborze. Cbrka jest troche lagodniejsza od gsxra , ale za to znakomicie wchodzi sie we wszystkie winkle no i co najlepsze znakomity hebel ;]
Jezdze nia od lipca tego roku , zrobilem 6tkm bez zadnych problemów.
Ducati forza.
- Kraker
- Świeżak
- Posty: 49
- Dołączył(a): 9/12/2006, 14:51
- Lokalizacja: Warszawa.
Hmmm,jesli rozmawiamy o stricte seryjnym sprzecie,to faktycznie nie jest to demon osiagow.Dorzuc porzadny uklad wydechowy,filtr i PC najlepiej IIIr i kogos kto potrafi dobrze na tym ustawic zaplon.Troszke jej to pomaga:)
Wracajac do tematu ogolnego,F4i (praktycznie bez wzgledu na to jaka werjse wybierzesz,choc ta z jedna dluga kanapa jest ciut wygodniejsza) to sprzet ogolnie dobry.Nie ma specjalnych minusow,nie ma tez na koncie rewelacyjnych osiagniec.Gsx-r to maszyna bardziej ukierunkowana na jeden cel-osiagi.
Zalezy na czym Ci zalezy...Duzej roznicy w kazdym razie nie ma.
Wracajac do tematu ogolnego,F4i (praktycznie bez wzgledu na to jaka werjse wybierzesz,choc ta z jedna dluga kanapa jest ciut wygodniejsza) to sprzet ogolnie dobry.Nie ma specjalnych minusow,nie ma tez na koncie rewelacyjnych osiagniec.Gsx-r to maszyna bardziej ukierunkowana na jeden cel-osiagi.
Zalezy na czym Ci zalezy...Duzej roznicy w kazdym razie nie ma.
Gdyby Kózka Ecie Plecie to by Nóżki Ch**j Ci w dupe:>
-
Shinden - Świeżak
- Posty: 119
- Dołączył(a): 1/9/2005, 14:06
- Lokalizacja: Piotrków Tryb.
F4i taki powinien być Twój wybór. Miałem okazję polatać jednym i drugim i poprostu GSX-R niczym do mnie nie przemawia, a Honda zawsze Hondą będzie i jak tylko będziesz o nią dbał, posłuży Ci kawał czasu... a z Suzuki to tak do końca nie wiadomo
Poza tym już nieprzesadzajcie, że to moto nie jedzie! Do nowych sprzętów tego się nie porówna, ale wtryski robią już swoję. Pozatym sportowy filtr i dobry wydech naprawdę pomagają jej zdrowiej wchodzić na obroty, a w to zawsze można zainwestować.

Poza tym już nieprzesadzajcie, że to moto nie jedzie! Do nowych sprzętów tego się nie porówna, ale wtryski robią już swoję. Pozatym sportowy filtr i dobry wydech naprawdę pomagają jej zdrowiej wchodzić na obroty, a w to zawsze można zainwestować.
Więcej gazu!!!
-
BarthezzR6 - Świeżak
- Posty: 32
- Dołączył(a): 19/12/2006, 00:16
barthezz co ty gadasz ze suzuki nie wytrzyma skad masz takie informacje ja mialem 2 lata gsxr 600 i nie szczedzilem go i bylo wszystko spoko f4i jest moto lagodniejszym i o innej charakterystyce a i sam wydech ci nic nie da oprocz wiecej db.
- gixxer
- Świeżak
- Posty: 234
- Dołączył(a): 19/3/2006, 08:30
- Lokalizacja: chicago
Jak się pociągnie dobry komin od samego początku razem z kolektorami, to napewno bedzię efekt. Mogę to swobodnie powiedzieć, bo wiem jak mój sprzęt zachowywał się na serii i jak jest teraz na Akrapie, którego dołożyłem. Do tego filtr K&N i naprawdę czuć, że jest żywszy.
Co do GSXr to nie mówię, że nie wytrzyma. Jak o niego dbałeś, to napewno Ci służył, ale jakoś bardziej wierzę w wytrwałość Hondy.
Co do GSXr to nie mówię, że nie wytrzyma. Jak o niego dbałeś, to napewno Ci służył, ale jakoś bardziej wierzę w wytrwałość Hondy.
Więcej gazu!!!
-
BarthezzR6 - Świeżak
- Posty: 32
- Dołączył(a): 19/12/2006, 00:16
Genaralnie evil, to znowu sie czepiasz! Napisałem, że sprzęt jest żywszy. Mniej więcej od 11000 zdrowiej się wkręca i chętniej wchodzi na obroty, a nie, że nakleiłem sobie super zajefajną naklejkę K&N i jest mi z tym lepiej. Zanim kolejnym razem postanowisz, że czas przyczepić się do h.. wie czego, to przeczytaj mojego posta jeszcze kilka razy
Tych modyfikacji nie będziesz w stanie odczuć w centrum miasta albo przynajmniej nie polecam
ale napewno każdy z nas ma swoje trasy, które już z biegiem czasu poznał na pamięć, gdzie jest dobry asfalt i można odwinąć manetę do końca. Staram się jeździć tylko w takich miejscach, reszta to kwestia dojazdu. Wszystko zależy w sumie od tego, kto czego od swojego sprzętu oczekuje.
Tych modyfikacji nie będziesz w stanie odczuć w centrum miasta albo przynajmniej nie polecam

Więcej gazu!!!
-
BarthezzR6 - Świeżak
- Posty: 32
- Dołączył(a): 19/12/2006, 00:16
jasne, wydech + filtr i specjalna naklejka K&N i masz +75KM... Boziu...
na ulicy ledwie czuć różnicę bo musiałbyś non-stop latać przy obrotach powyżej 10tys. wtedy czuć, że coś się zmieniło... bo generalnie, to moto traci przy takich modyfikacjach trochę dołu...
Hmm,75 km to lekka przesada,ale wydech+filtr+dobrze ustawiony power commmander to przy dobrych wiatrach az do 25% mocy na plus,i wbrew pozorom poprawia to takze dolny przebieg momentu obrotowego.Jesli wrzucisz III R-ke to masz mozliwosc dodatkowego pobawienia sie zaplonem.Co prawda mocy to jakos znaczaco nie zmieni,ale reakcja na odwiniecie manetki,to juz inna sprawa:)
Jesli ktos faktycznie opiera sie tylko na modyfikacji wydechu i filtra,to faktycznie zbyt wiele to nie da...
A Ty ,BarthezzR6 uspokoj sie troche,to ze Evil sie czepia jest pozytywnym akcentem,bez tego nie byloby zadnej dyskusji.
Gdyby Kózka Ecie Plecie to by Nóżki Ch**j Ci w dupe:>
-
Shinden - Świeżak
- Posty: 119
- Dołączył(a): 1/9/2005, 14:06
- Lokalizacja: Piotrków Tryb.
moc fabrycznie (na wale korbowym): 129KM
po strojeniu i gadżetach: 141KM
Zwroc uwage juz na wstepne wysokie wysilenie tej 600-tki.
Cbr-ka na dziendobry ma 110 kucykow,taka a nie inna moc wynika po czesci wlasnie z map wtrysku.PC rownie dobrze moze Ci dorzucic i 5%,duzo w tym wypadku zalezy od sprzetu ktory starasz sie modyfikowac i od wersji PC z ktorej korzystasz.
odczuwalny głównie w średnim i szczególnie w GÓRNYM zakresie obrotów.
Nikt nie mowil ze tak drobne zmiany sprawia ze 600-tka bedzie ciagnela od 2000 RPM...
BTW,co rozumiesz przez "ustawienie walkow rozrzadu"?
Gdyby Kózka Ecie Plecie to by Nóżki Ch**j Ci w dupe:>
-
Shinden - Świeżak
- Posty: 119
- Dołączył(a): 1/9/2005, 14:06
- Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Posty: 16
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości