Zobacz wątek - odpalanie na pilota - problem
NAS Analytics TAG

odpalanie na pilota - problem

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

odpalanie na pilota - problem

Postprzez Topic » 19/6/2009, 22:23

kupilem alarm do kawy 636 i mam problem. podlaczylem + i -, podlaczylem zaplon i starter oraz kierunki i syrene. niestety cos jest nie tak, bo kiedy odpalajac z pilota wlacza sie zaplon i kreci rozrusznik ale maszyna nie pali. roznica miedzy odpalaniem z kluczyka a odpalaniem z pilota jest taka ze w tym pierwszym slychac zalaczajaca sie pompe paliwa na kilka sekund, a z pilota niestety nie. tylko sie przepustnice otwieraja, rozrusznik kreci i nic. alarm to "stig" z allegro (wiem ze lipa, ale mam w aucie i nie narzekam). odnosze wrazenie ze zapomniano w instrukcji o podlaczeniu pompy. znalazlem sposob zeby ja zalaczyc z pilota ale problem w tym ze pompuje paliwo caly czas. nie wylacza sie tak jak z klucza. i tu moje pytanie, gdzie sie wczepic z kablem zalaczajacym pompe zeby po kilku sekundach sie wylaczyla? dodam, ze palac z klucza wszystko jest ok a z pilota swieci sie kontrolka Fl
ogar 205 --> simson skuter --> wsk 125 i 175 --> gilera XR2 125 --> CBR f4 99 --> 636 04
Avatar użytkownika
Topic
Świeżak
 
Posty: 114
Dołączył(a): 1/5/2007, 07:00
Lokalizacja: Jelenia Góra


Postprzez arcadioo997 » 24/6/2009, 11:16

Witam! Ekspertem nie jestem, ale widzę, że nikt nie odpisuje, to ja napiszę. W moim przypadku to było tak, że z centralki alarmu wychodziły dwa przewody związane z odpalaniem - jeden na przekaźnik od rozruchu, a drugi, co podaje + na stacyjkę. Wcześniej próbowałem się podłączyć gdzieś w okolicach modułu zapłonowego, ale nie działało, więc pozostało mi poszukać przewód odchodzący od stacyjki (dosłownie w jej okolicach), na którym po przekręceniu kluczyka pojawiał się +.
Ps. odpalanie działa do dzisiaj, ale nie korzystam...taka jakaś tania cyna mi się wydaje, no ale w opcji było, to podłączyłem;)

aaaa, jeszcze jedno - bo wydaje mi się, że jakoś trzeba rozwiązać problem immo...chyba, że nie ma, ale w kawie z 04 roku,to bankowo jest...
arcadioo997
Świeżak
 
Posty: 178
Dołączył(a): 23/10/2008, 21:43
Lokalizacja: Poznań


Postprzez Topic » 24/6/2009, 19:26

pierwsza sprawa to 636 miala immo dopiero od roku 2005, wiec moja nie ma na 100%. po drugie to te 2 przewody o ktorych piszesz mam podlaczone ok. jest "+" na stacyjce oraz rozrusznik kreci. problem polega na tym ze musi byc cos jeszcze zeby zalaczylo pompe paliwa. i tu wlasnie jest problem jakie kable i gdzie polaczyc? w stacyjce jest 5 przewodow wiec jeszcze jakis obwod sie zalacza. nie wiem czy jest roznica ale moze moto na gaznikach ma inaczej to rozwiazane i dlatego u ciebie chodzi? u mnie w kawie jest wtrysk wiec czegos jeszcze brakuje w podlaczeniu. znalazlem 2 styki w stacyjce po zwarciu ktorych wszystko chodzi jak powinno ale dlaczego oryginalnie sa rozlaczone? nie chce czegos spalic. czy to tylko takie zabezpieczenie przed kradzieza gdyby ktos chcial odpalic moto bez kluczyka (oczywiscie po zadaniu lewego plusa)? moze jakis elektryk sie wypowie?
ogar 205 --> simson skuter --> wsk 125 i 175 --> gilera XR2 125 --> CBR f4 99 --> 636 04
Avatar użytkownika
Topic
Świeżak
 
Posty: 114
Dołączył(a): 1/5/2007, 07:00
Lokalizacja: Jelenia Góra

Postprzez hugo2003 » 25/6/2009, 18:34

wydaje mi sie ze podlaczasz plusa nie do tego kabla.... poszukaj innego kabla na ktorym pokazuje sie 12V po przekreceniu kluczyka....
Motorynka Pony

WSK 125 (1983r)

MZ ETZ 251

GSX 600F

ZX 9 R (moje oczko w głowie)
Avatar użytkownika
hugo2003
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1588
Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
Lokalizacja: Poznań



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości




na g�r�