Zobacz wÄ…tek - Problem z Przednim hamulcem CBR F4i Sport.
NAS Analytics TAG

Problem z Przednim hamulcem CBR F4i Sport.

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Problem z Przednim hamulcem CBR F4i Sport.

Postprzez RatayCBRR » 18/6/2009, 19:01

Czesc.. Mam problem z przednim hamulcem.. ktory mi znika.. jest dobrze odpowietrzony, ale po jednym lub dwoch obrotach kola klamka mięknie i hamulce znika, podpompuje sie klamke i z powrotem jest. Kupilem nowe przewody goodriga nową pompe, i w dalszym ciagu sie to samo dzieje.. Co moze byc przyczyną ??.. Prosze o pomoc i z góry bardzo dziekuje za Odp. Pozdrawiam. Michał
RatayCBRR
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 18/6/2009, 18:56
Lokalizacja: Wrocław


Postprzez lopi83 » 18/6/2009, 21:09

jak nigdzie nie ma wyciekow to ja bym obstawial na krzywa tarcza hamulcowa
Avatar użytkownika
lopi83
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 16/5/2009, 13:07
Lokalizacja: KMI****


Postprzez limak14 » 18/6/2009, 22:14

lopi83 napisał(a):jak nigdzie nie ma wyciekow to ja bym obstawial na krzywa tarcza hamulcowa

Też bym tak obstawił
Avatar użytkownika
limak14
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 3798
Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
Lokalizacja: LBN/Puławy

Postprzez zebro83 » 25/9/2009, 08:35

Panowie czy macie jakis pomysl jeszcze co to moze byc i czy to na 99% krzywa tarcza, wczoraj uderzylem przednim kolem w samochod pewnie i tarcza i od tego momentu mam takie same objawy jak kolega, odpowietrzalem uklad kilka razy... jak napompuje hamulec to 3ma cienienie wystarczy ze "przepchne" motor 2 metry i juz kklamka wpada do konca dopiero za 3 razem zaczyna chwytac. masakara dzieki za odp
zebro83
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 19/5/2009, 12:03
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez macs » 25/9/2009, 11:00

Krzywa jedna lub dwie tarcze hamulcowe,do waszych objawow powinnien byc jeszcze tzw.puls klamki czyli czuc jak sie hamuje lekkie pulsowanie klamki.
Avatar użytkownika
macs
Bywalec
 
Posty: 546
Dołączył(a): 29/3/2009, 17:20
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez dambandit » 25/9/2009, 11:35

Mój kumpel miał to samo w sradzie . Wymienił zacisk klocki pompę aż w końcu kupił tarczę i problem zniknoł . Wiec na 100% krzywa tarcza .
był suzuki bandit 600n będzie ......
Avatar użytkownika
dambandit
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1704
Dołączył(a): 9/11/2007, 19:45
Lokalizacja: Opole

Postprzez anan7 » 25/9/2009, 19:06

Kolego poczytaj też ten temacik :)

viewtopic.php?t=39195

pozdro
anan7
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 27/8/2009, 13:47
Lokalizacja: podlasie

Postprzez limak14 » 25/9/2009, 19:52

Zobacz też stan tłoczków i przesmaruj. Ja ostatnio myślałem, że mam delikatne bicie na tarczy, a okazało się że tłoczki się zapiekały. A objaw był identyczny jak twój, więc zrób tak jak mówie.
Avatar użytkownika
limak14
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 3798
Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
Lokalizacja: LBN/Puławy

Postprzez zebro83 » 26/9/2009, 18:48

dzieki za podpowiedzi, mam nadzieje ze to bedzie wszystko inne tylko nie tarcza, nie usmiecha mi sie tysia wydawac na koniec sezonu na kawal metalu z dziurami:( biorac pod uwage ze stalo mi sie to zaraz po dzwonie jest niestety duza szansa ze to tarcza, ale jak motor padl to mogl sie rowniez porzadnie zapowietrzyc uklad.. zdejmowalem zacisk i klocki i wg mnie tloczki chodza bez zarzutu, palcami wcisnalem itp.. wiec mysle ze to nie problem tloczow, tym bardziej ze przed dzwonkiem wszystko bylo ok, zaraz po tym jak wpadlem w typa ktory momentalnie zmienil pas i zajechal mi droge podnieoslem motor i od razu klamka wpadla do konca. jechalem po chiwli bo odziwo nic sie nie pokrzywilo crashpad sie spisal, ani nie mialem bicia na kierownicy, nie czulem rowniez po kilkakrotnym napompowaniu hamulca zeby mi pulsowal, to by oznaczalo ze to nie problem tarczy. tarcza niewatpliwie dostala bo nawet slady na niej zostaly na rantach, ale po przepchaniu hondzii po wczeenisejsyzm nacisnieciu hebla nie czuc aby w ktoryms momencie opor sie zwiekszal.... czytalem tez ze chlopaki mieli krzywe tarcze jak sami pozniej pisali kiera im bila, ale o hamulcach nic nier pisali... moze rzeczywiscie uklad sie solidnie zapowietrzyl. ale czemu po przepchaniu klamka wpada... sam nie wiem poprobuje jeszcze jakis sztuczek dam znac...
zebro83
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 19/5/2009, 12:03
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez limak14 » 27/9/2009, 20:58

A ja będę uparty i mówię ci żebyś nasmarował tłoczki :)
Avatar użytkownika
limak14
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 3798
Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
Lokalizacja: LBN/Puławy

Postprzez zebro83 » 27/9/2009, 21:37

dzieki limak:) doceniam wasze rady chlopaki byly bardzo pomocne, ale temat dzis ogarnalem, jednak pADLO na tarcze:( byla lekko zdeformowana ale w lokaloizacji mocowan a nie tam gdzie klocki chwytaja.. jak na razie po przepchaniu hamulec nie wpada i dziala ok, zobacze jak gdzies dalej pojade ale to pewnie we wtorek dopiero.dzieki jeszcze raz
zebro83
Świeżak
 
Posty: 3
Dołączył(a): 19/5/2009, 12:03
Lokalizacja: Warszawa



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości




na górê